Gå til innhold

Du som kjøper bruktbil, hvilken farge ser du mest etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker du mørk eller lys?

Av fargene fra hvit - grå - svart, flere nyanser der i mellom, hva ønsker du helst?

Anonymkode: db1d3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt mellom hvit og sort, men ikke hvit eller sort.

Anonymkode: 7439d...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt mellom hvit og sort, men ikke hvit eller sort.

Anonymkode: 7439d...8d0

Vil da beige, mørk grå, grå og lys grå gå an?

ts

Anonymkode: db1d3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker du mørk eller lys?

Av fargene fra hvit - grå - svart, flere nyanser der i mellom, hva ønsker du helst?

Anonymkode: db1d3...11f

TS, hadde du googlet spørsmålet ditt, ville du funnet at farhe på bil er noe som kommer langt ned på listen hos bilkjøpere. Kvinner har bilfarge høyere oppe på listen over prioriteringer enn menn. 

Men de fleste har så mye fornuft i sin søken etter bil at de vet at farge er mindre viktig enten det er bruktbilkjøp eller nybilkjøp. 

Anonymkode: 08a02...02a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit, sort eller rød.

Det styggeste jeg vet er blå, grå og grønne biler..

Anonymkode: 589ab...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargen er fullstendig irrelevant med mindre jeg har to make biler å velge imellom. Da vil likevel pris være avgjørende. 

Bilselgere vil alltid fortelle deg at du skal kjøpe ekstrautstyr, visse farger og slikt for å glede bruktbilkjøpere.

Det er selvsagt bare tull. Bilselgere vil tjene penger. That's it.

Anonymkode: 30c7f...73b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle farger, bortsett fra rød.

Anonymkode: 8d297...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 7.21, AnonymBruker skrev:

TS, hadde du googlet spørsmålet ditt, ville du funnet at farhe på bil er noe som kommer langt ned på listen hos bilkjøpere. Kvinner har bilfarge høyere oppe på listen over prioriteringer enn menn. 

Men de fleste har så mye fornuft i sin søken etter bil at de vet at farge er mindre viktig enten det er bruktbilkjøp eller nybilkjøp. 

Anonymkode: 08a02...02a

Bilens funksjonalitet er selvsagt viktigst. Men står jeg der med to biler som er like gode og den ene har en farge som i mine øyne er penere enn den andre, så velger jeg jo selvsagt den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min forrige var turkisblå, elsket fargen. Men ville ikke valgt bil utifra fargen, det eneste som egentlig har noen betydning sånn sett er "klarer jeg å finne igjen denne på en stor parkeringsplass?".

Min nåværende bil er grå og håpløs å finne igjen.

Anonymkode: b03f4...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Svart eller mørkeblå . De fleste her jeg bor har svart og mørkeblå bil. Jeg har lyseblå. Liker ikke når folk kjenner igjen bilen min. Noen ganger vil jeg bare være alene og ikke alle skal vite hvor jeg er 😄

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koksgrå, svartblå. Har en sølvbil i dag, og hadde det vært en prisforskjelll på 50k på bilene, hvor den dyreste var koksgrå og den billigste var sølv, uten at det var noen store forskjeller (typ 10k/km) hadde jeg lett valgt sølv igjen. Den dagen vi skal kjøpe oss en splitter ny bil, vil den være koksgrå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar rød for de er sjeldnere i ulykker.

Anonymkode: ab127...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjøper ikke jeg bruktbil, men jeg kan aldri tenke meg å kjøpe noe så kjipt og anonymt som sort bil. Hvit var klt på 80-tallet, så den trenden som var for noen år siden med hvite biler igjen, den hang jeg meg aldri på. Jeg har en kontorjobb hvor alle går i mørk dress, så jeg trenger noen farger i livet og velger nesten alltid rød eller blå, som disse to (bilder hentet fra internett):

https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015/09/20636968479_ebaa8ae33d_o.jpg

https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/san-marino-blue-bmw-m2-image-11-830x510.jpg

Anonymkode: 4b620...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kjøper ikke jeg bruktbil, men jeg kan aldri tenke meg å kjøpe noe så kjipt og anonymt som sort bil. Hvit var klt på 80-tallet, så den trenden som var for noen år siden med hvite biler igjen, den hang jeg meg aldri på. Jeg har en kontorjobb hvor alle går i mørk dress, så jeg trenger noen farger i livet og velger nesten alltid rød eller blå, som disse to (bilder hentet fra internett):

https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015/09/20636968479_ebaa8ae33d_o.jpg

https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/san-marino-blue-bmw-m2-image-11-830x510.jpg

Anonymkode: 4b620...323

Jeg bare elsker slik subtil snikskryt! :sarkasme: 

Anonymkode: 9d36e...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...