Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for deg å ta billappen fra du var ferdig med vanlige kjøretimer til du startet på det obligatoriske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liksom fra det obligatoriske og til du fikk billappen! Er ikke så flink på norsk men prøver 😂 Også sliter jeg med angst å stressblære. Er det noen som har opplevd det under kjøretimer? Hvordan gikk det over for deg? Takk 😃

Anonymkode: 345d4...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde min aller første kjøretime hos lærer 4 mnd før oppkjøring, så gikk vel ikke lange tiden mellom noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liksom fra det obligatoriske og til du fikk billappen! Er ikke så flink på norsk men prøver 😂 Også sliter jeg med angst å stressblære. Er det noen som har opplevd det under kjøretimer? Hvordan gikk det over for deg? Takk 😃

Anonymkode: 345d4...5d8

Det obligatoriske er innbakt i kjøretimene. Du skal nå delmål for å kunne gå videre til neste delmål. Hvor godt du kan teorien før du begynner å kjøre og hvor godt du klarer å beherske bilen og alt rundt bilen er avgjørende for hvor lang tid du trenger på å nå dine delmål frem til oppkjøring. 

Hvor lang tid andre trenger er ikke avgjørende for din reise fra kjøring til førerkort.

Anonymkode: e6b85...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...