AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Del Skrevet 4. april 2019 Liksom fra det obligatoriske og til du fikk billappen! Er ikke så flink på norsk men prøver 😂 Også sliter jeg med angst å stressblære. Er det noen som har opplevd det under kjøretimer? Hvordan gikk det over for deg? Takk 😃 Anonymkode: 345d4...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 4. april 2019 #2 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg hadde min aller første kjøretime hos lærer 4 mnd før oppkjøring, så gikk vel ikke lange tiden mellom noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Del Skrevet 5. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Liksom fra det obligatoriske og til du fikk billappen! Er ikke så flink på norsk men prøver 😂 Også sliter jeg med angst å stressblære. Er det noen som har opplevd det under kjøretimer? Hvordan gikk det over for deg? Takk 😃 Anonymkode: 345d4...5d8 Det obligatoriske er innbakt i kjøretimene. Du skal nå delmål for å kunne gå videre til neste delmål. Hvor godt du kan teorien før du begynner å kjøre og hvor godt du klarer å beherske bilen og alt rundt bilen er avgjørende for hvor lang tid du trenger på å nå dine delmål frem til oppkjøring. Hvor lang tid andre trenger er ikke avgjørende for din reise fra kjøring til førerkort. Anonymkode: e6b85...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå