Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #41 Skrevet 4. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det kan jeg være enig i. Men noen kvinner er ikke alle kvinner. Uansett - det er mange tusen flere menn enn kvinner i Norge, og overskuddet av menn ses også globalt. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge P.S. Regner du også menn i elskerforhold som single? Anonymkode: 65b8f...706 Absolutt. Jeg er ikke uenig i at det er flere menn enn kvinner, og at flere menn enn kvinner tilhører gruppen over "aldri vært i forhold". Ja, jeg anser også menn som er i elskerforhold som single. For meg er et forhold når mannen og kvinnen sier at "hey, jeg liker deg, deg vil jeg satse på. Så finner vi ut av ting underveis og snakker sammen for å få ting til å fungere". Monogami og det å støtte hverandre og bygge hverandre opp. Fuckfriends, singeltilværelsen, det å være elsker, det å ha løse forbindelser er ikke et forhold. Og det jeg prøver å si er at det ikke er stor forskjell i antall single menn og kvinner, selv om menn topper statistikken marginalt. Det går rett og slett ikke opp rent matematisk å si at det er en stor overvekt av single menn, og langt flere kvinner som er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #42 Skrevet 4. april 2019 Har du vært i et langvarig forhold ennå Ts? For se fleste som har vært forelsket og i ett forhold vet at sånne lister fungerer i teori men ikke i praksis, det er kjemien som avgjør om du blir forelsket ! Anonymkode: 319f6...7df 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #43 Skrevet 4. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det blir stadig flere kvinner i forhold til antall menn jo eldre de er. Og ja - mange eldre menn går etter yngre damer også, i tillegg til at de yngre mennene også gjør det. Men det er totalt sett færre kvinner enn menn, se SSB-statistikken, derfor vil det totalt sett være flere single menn enn kvinner, til enhver tid. Det er større sjanse for å ende opp som "evig singel" om du er mann enn om du er kvinne, dvs. at du aldri har vært i noe forhold. Anonymkode: 65b8f...706 At det finnes flere menn som oppholder seg i Norge skyldes innvandring og asylsøking. ikke at det generelt er flere voksne menn enn kvinner. Jeg er i 40 årene (kvinne) og ser flere single damer i min alder og oppover enn menn. Anonymkode: bc0d4...8af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #44 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, ThotSlayer said: Absolutt. Jeg er ikke uenig i at det er flere menn enn kvinner, og at flere menn enn kvinner tilhører gruppen over "aldri vært i forhold". Ja, jeg anser også menn som er i elskerforhold som single. For meg er et forhold når mannen og kvinnen sier at "hey, jeg liker deg, deg vil jeg satse på. Så finner vi ut av ting underveis og snakker sammen for å få ting til å fungere". Monogami og det å støtte hverandre og bygge hverandre opp. Fuckfriends, singeltilværelsen, det å være elsker, det å ha løse forbindelser er ikke et forhold. Og det jeg prøver å si er at det ikke er stor forskjell i antall single menn og kvinner, selv om menn topper statistikken marginalt. Det går rett og slett ikke opp rent matematisk å si at det er en stor overvekt av single menn, og langt flere kvinner som er i et forhold. Det går opp rent matematisk at det er flere single menn enn single kvinner, ikke minst når det er over 40.000 flere menn enn kvinner her i landet, noe som ikke akkurat kan kalles marginalt. Og når det er snakk om å noengang være i et forhold i løpet av livet, kan populære menn gå fra den ene dama til den neste, mens de ikke fullt så populære mennene knapt er i nærheten av et forhold. Skjevheten i barnløshet(flere barnløse menn enn kvinner) viser dette tydelig. Men det blir tema for en annen tråd. Ellers er jeg helt enig med deg om hva som er et forhold. Anonymkode: 65b8f...706 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #45 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Høres ut som min mann dette her. Han er en helt ordinær type. Synes ikke du er for kravstor. Anonymkode: 5fb39...cb9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #46 Skrevet 4. april 2019 I Kin 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går opp rent matematisk at det er flere single menn enn single kvinner, ikke minst når det er over 40.000 flere menn enn kvinner her i landet, noe som ikke akkurat kan kalles marginalt. Og når det er snakk om å noengang være i et forhold i løpet av livet, kan populære menn gå fra den ene dama til den neste, mens de ikke fullt så populære mennene knapt er i nærheten av et forhold. Skjevheten i barnløshet(flere barnløse menn enn kvinner) viser dette tydelig. Men det blir tema for en annen tråd. Ellers er jeg helt enig med deg om hva som er et forhold. Anonymkode: 65b8f...706 40 000 flere menn...Kan du dokumentere påstandene dine ? (kun innvandring av bare menn må til for at det skal gå an ) Anonymkode: bc0d4...8af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #47 Skrevet 4. april 2019 Hvor er overskuddet av de single 40 000 norske mennene som noen påstår at vi har her i Norge.? .jeg ser ikke noe til dem i hverdagen. Det må være overskuddet av de "single" enslige mindreårige afrikanske og afghanske asylsøkerne det menes ? Anonymkode: bc0d4...8af
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #48 Skrevet 4. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det går opp rent matematisk at det er flere single menn enn single kvinner, ikke minst når det er over 40.000 flere menn enn kvinner her i landet, noe som ikke akkurat kan kalles marginalt. Og når det er snakk om å noengang være i et forhold i løpet av livet, kan populære menn gå fra den ene dama til den neste, mens de ikke fullt så populære mennene knapt er i nærheten av et forhold. Skjevheten i barnløshet(flere barnløse menn enn kvinner) viser dette tydelig. Men det blir tema for en annen tråd. Ellers er jeg helt enig med deg om hva som er et forhold. Anonymkode: 65b8f...706 Jo det er marginalt. Ifølge statistikken på SSB er det ca 1.233 millioner single menn (ugifte over 15, separerte, uoppgitt status og skilte) Det er 1.124 millioner kvinner i samme gruppe. Altså en forskjell på 109 000 personer. Når man tenker på at andelen personer over 16 år er 4.519 millioner, så syns jeg faktisk at et avvik på 109 000 ikke er så stort. Du har jo rett i at flere menn som ikke får det til forblir evig single, men at forskjellen andelen single menn og kvinner som er single er stort, det er jeg veldig uenig i. Brukte denne for å finne tallene mine:https://www.ssb.no/statbank/table/05813/
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #49 Skrevet 4. april 2019 4 minutter siden, ThotSlayer skrev: Jo det er marginalt. Ifølge statistikken på SSB er det ca 1.233 millioner single menn (ugifte over 15, separerte, uoppgitt status og skilte) Det er 1.124 millioner kvinner i samme gruppe. Altså en forskjell på 109 000 personer. Når man tenker på at andelen personer over 16 år er 4.519 millioner, så syns jeg faktisk at et avvik på 109 000 ikke er så stort. Du har jo rett i at flere menn som ikke får det til forblir evig single, men at forskjellen andelen single menn og kvinner som er single er stort, det er jeg veldig uenig i. Brukte denne for å finne tallene mine:https://www.ssb.no/statbank/table/05813/ I min omgangs krets er det flest single damer. Så jeg undres på hvor det store overskuddet av norske menn er ? På Tinder ? Mange menn på min alder (40-50 årene ) har utenlandske koner. Hadde det vært underskudd på norske damer så hadde vel ikke så mange flotte norske damer som jeg kjenner vært single ? Anonymkode: bc0d4...8af
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #50 Skrevet 4. april 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: I min omgangs krets er det flest single damer. Så jeg undres på hvor det store overskuddet av norske menn er ? På Tinder ? Mange menn på min alder (40-50 årene ) har utenlandske koner. Hadde det vært underskudd på norske damer så hadde vel ikke så mange flotte norske damer som jeg kjenner vært single ? Anonymkode: bc0d4...8af De holder seg vekk fra damer, byen, tinder og lever sine liv. De jobber, trener, har hobbyer, gamer, og runker. De er overalt. Det er bare slik at dere ikke ser dem Endret 4. april 2019 av ThotSlayer
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #51 Skrevet 4. april 2019 1 time siden, ikkevoksen skrev: Hva er galt med å jobbe i barnehage? Jeg funderer litt på; jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber på skole. Hvis TS skal være konsekvent så har jeg altså bedre sjans enn en mann som er barnehagelærer og jobber i barnehage?😮 Iallefall hvis vi skal tro henne på at barnehage er problemet, og ikke lønn eller status. Anonymkode: ab6ad...529
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #52 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg funderer litt på; jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber på skole. Hvis TS skal være konsekvent så har jeg altså bedre sjans enn en mann som er barnehagelærer og jobber i barnehage?😮 Iallefall hvis vi skal tro henne på at barnehage er problemet, og ikke lønn eller status. Anonymkode: ab6ad...529 Såklart. Menn elsker kvinner som jobber i omsorgsyrker Anonymkode: c23e1...4d9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #53 Skrevet 4. april 2019 Jeg orket kun å lese de tre første linjene. Hva har resten å si? Du må være vakker. Hilsen mann Anonymkode: 9433f...cc5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #54 Skrevet 4. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. Det er så selvsagt at det ikke er nødvendig å nevne engang. Anonymkode: 4b2ba...20e
frubaluba Skrevet 4. april 2019 #55 Skrevet 4. april 2019 Jeg hadde en sånn liste for litt siden, men tror ikke på sånne lister lenger, for jeg er da ikke perfekt selv og det skal mye til for en fyr å kunne godta hele meg på godt og vondt og alt det som har gjort meg til den jeg er i dag. Og jeg tror av og til vi lager oss sånne lister fordi vi er redde for å gå inn i en relasjon med en annen person og lager oss masse unnskyldninger for hvorfor han/hun ikke er rett for oss. Da jeg kastet borg listen, så har jeg enda ikke funnet drømmemannen, men jeg har fått øynene opp for andre enn de samme jeg vanligvis går etter. Må tenke litt utenfor boksen og tørre...
norovirus Skrevet 4. april 2019 #56 Skrevet 4. april 2019 (endret) HAHAHA, dette høres ut som min ektemann. Jeg traff han for 32 år siden. Dersom du er over 30 er alle slike gullgutter tatt. Og de er i tillegg trofaste. Sorry Endret 4. april 2019 av norovirus
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #57 Skrevet 4. april 2019 Datet en mann noen ganger for mange år siden. Han hadde mikropenis. I dag er han gift med en flott kvinne og de har tre barn. Begge virker lykkelige. Denne mannen har embetseksamen, fet jobb og svært god økonomi. Så da er det andre ting som veier opp for mikropenisen. Bare nevner det til alle dere som er sykelig opptatt av penisstørrelse 😜 Anonymkode: 1d5e2...cfa
Stonegiant Skrevet 5. april 2019 #58 Skrevet 5. april 2019 12 hours ago, ikkevoksen said: Hva er galt med å jobbe i barnehage? Tuller du? Masse penger er #1 på ønskelisten til de fleste norske kvinner. TS: Synes ikke det er for mye, nei. De er alle ganske normale ting å bry seg om. (Men jeg feiler nok den listen, ja! Og det er helt OK!) Eneste jeg reagerer på er "ingen gaming". Det får deg til å fremstå som ignorant og fordomsfull. Hvorfor bry seg om hva slags hobbyer typen har? Dette er jo noe han kommer til å gjøre når han er alene, og ikke sammen med deg. Det kommer ikke til å ha noen innflytelse på ditt liv, overhodet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #59 Skrevet 5. april 2019 Å hvorfor i alle dager er det feil at en mann jobber i barnehage?? Jeg er stikk motsatt,får fort interesse for men som er omsorgsfull og flink med barn,så menn som jobber i barnehage faller jeg lett for! Anonymkode: bbfd1...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #60 Skrevet 5. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min liste til krav for kvinner: -Hun skal tolerere at jeg gjør som jeg vil -Hun skal ha store pupper -Hun skal ikke barbere musa -Hun skal ikke røyke -Hun skal være flink på kjøkkenet -Hun skal vaske klær -Hun skal holde huset rent -Hun skal gjør som jeg sier -Hun skal ikke ha unger -Hun skal være millionær Der er min drømmedame. Hun finnes ikke. Anonymkode: b36da...3aa Men vasker du klær,lager mat og skaffer vaskehjelp,så får du kanskje hvertfall en dame med store pupper som vil ha sex med deg For vi damer tenner ikke på late menn som ikke gidder å gjøre en dritt av husarbeid Anonymkode: bbfd1...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå