AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Ja. De er for spesifikke feks angående hvilken bil/hvilken jobb etc. Å ville ha en som er ferdig med å feste og har økonomien i orden samt noen utseende krav er vel ok, men det blir for spesifikke krav. Og jeg tror du troller og er en mann som vil ha dine fordommer bekreftet. Anonymkode: c92c8...4ae 20
DMS Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Lista var tidvis veldig låg... kva typer menn brukar du å møte sia du må eksplisitt ha eit punkt om å ikkje kalle kvinne hore mm? Og kva er gale med ein butikktilsett eller som jobbar i barnehage? Tenker begge er gode, anstendige jobbar. 6
SpaceSpace Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Husk at denne drømmemannen i din liste skal like deg i tillegg. 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Altså, alle kan jo sette de kravene de vil. Hvis dette er dine krav, og noe annet enn dette ikke vil gjøre deg lykkelig, så kjør på. Hvis du er komfortabel med å kanskje forbli singel, så kan du jo si at det er et krav at mannen er kronprins i et kongerike for del del. Klart man skal være kresen når man skal velge livspartner. Det gjelder både kvinner og menn, før noen sier noe på det Når det er sagt, så er listen din lang. Mange ting tenker jeg er helt vanlige og selvsagte ting å forvente av en partner (sunne holdninger til kvinner, rydder etter seg, nulltoleranse for utroskap, være over eksen, ikke økonomiske problemer etc). Men du har også ganske spesifikke krav til utseende, og også til hobby, bil, jobb osv. Jeg kjenner faktisk ingen menn som ikke "bryter" minst ett av disse kravene - så du gjør det kanskje ikke veldig enkelt for deg selv med denne listen. På en annen side, kjenner jeg veldig mange gamere og menn med skjegg, så det er kanskje derfor. Hvis du møter en fyr som du virkelig klaffer med, spiller det virkelig noen rolle at han har skjegg eller liker å spille dataspill en gang i blant? Eller har feil jobb, i dine øyne? Eller feil bil? I mitt hode høres det helt merkelig ut å dumpe en ellers super fyr bare fordi han kjører BMW, selv om ikke det er min favorittbil heller... Ingen er perfekte Anonymkode: e9e3e...267 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 10 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: jeg tror du er en mann også , som prøver å framstille kvinner som om de alltid prøver å legge skylden på menn Du glemte ab knappen😉 Anonymkode: c92c8...4ae 1
Gjest Juks Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Lykke til på jakten etter mannen din. Det trenger du. Sjansen er nok stor for at du ikke finner han. Rart at du ikke har valgt ut et par navn som han må hete også Endret 4. april 2019 av Juks
megda Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette for meget? Du er jo rene drømmekvinnen! tror jeg falt pladask for 23 minutter siden, AnonymBruker said: En liten tynn sossis er heller ikke innafor.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: - - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. Anonymkode: 1b8c9...4fb Syns ikke det er ok å forskjellsbehandle yrker på den måten. Anonymkode: ab6ad...529 2
Gjest NotYou Skrevet 4. april 2019 #10 Skrevet 4. april 2019 Syns kravene er for store for uten om nulltolleransen for bmw.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #11 Skrevet 4. april 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. Jepp - Ferdig med vill festing. Nope - helst litt muskler. Jepp - Høyde fra 173 cm og opp. Jepp - Skjeggfri. Nope - Rydder opp etter seg. Jepp - Ingen gaming. Nope - Ingen økonomiske problemer. Jepp -nulltoleranse for løgn og utroskap Jepp - bør være over eksen. Helt og holdent. Jepp - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30. 43 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. 14 cm - Ikke en mammagutt. Turn off. Check - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. Ingen bil - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. Aldri - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. Selvstendig - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Ekstrem humor Er dette for meget? Mann, 43. Går jeg gjennom nåløyet? 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1b8c9...4fb Anonymkode: f86e0...9a1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #12 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mann, 43. Går jeg gjennom nåløyet? Anonymkode: f86e0...9a1 Nei, du er jo 1 år utenfor alderskravet. Anonymkode: d4ea9...b9d 1
Nerine_ Skrevet 4. april 2019 #13 Skrevet 4. april 2019 Lykke til med jakten.. 👍 Det tipper jeg at du trenger. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #14 Skrevet 4. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Mitt krav til mann: snill. Og kan være enig i sunn kvinneholdning, men synes det ligger i snill. Og ja, innenfor min alder (vil ikke date en som er 18 eller 45 når jeg selv er 28). But that's it. Er dette for lite? Anonymkode: 9e2d4...93a 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #15 Skrevet 4. april 2019 Kan du virkelig tenke deg en mann som er 12 år eldre enn deg?? Anonymkode: 769b8...e4f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #16 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Lykke til som gammel og ugift 😘 Anonymkode: c23e1...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #17 Skrevet 4. april 2019 Det meste på lista i HI(som virker parodisk) består av "ikke". Alle har vel noen grenser, men med et slikt negativt fokus er det tvilsomt om noen blir "bra nok". Hva med å konsentrere seg mer om gode kvaliteter? Anonymkode: 65b8f...706 1
Mr. Kilmister Skrevet 4. april 2019 #18 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Herregud, hvor vil du henne? Lykke til😂
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #19 Skrevet 4. april 2019 Dette er grunnen til at dere kvinner forblir single og ikke skjønner hvorfor Dere har en forestilling om hvordan ting skal være og venter på at noen skal innfri dem. Uansett hvor urealistiske det måtte være Videre lurer jeg på hva du har å tilby en mann som skal være "perfekt" i dine øyne
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #20 Skrevet 4. april 2019 6 minutter siden, ThotSlayer said: Dette er grunnen til at dere kvinner forblir single og ikke skjønner hvorfor Dere har en forestilling om hvordan ting skal være og venter på at noen skal innfri dem. Uansett hvor urealistiske det måtte være Videre lurer jeg på hva du har å tilby en mann som skal være "perfekt" i dine øyne "Dere kvinner"? Du er klar over at de fleste kvinner er forhold, og majoriteten av de som forblir single er menn? Anonymkode: 65b8f...706 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå