AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #21 Skrevet 4. april 2019 Edit: I forhold, skulle det stå. Anonymkode: 65b8f...706
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #22 Skrevet 4. april 2019 Så overfladisk...hva kan du by på til gjengjeld ? ( er ikke mann ) Anonymkode: bc0d4...8af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #23 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så overfladisk...hva kan du by på til gjengjeld ? ( er ikke mann ) Anonymkode: bc0d4...8af Det lurer jeg også på. Flere ting på den lista er jo helt greie, noen er til og med et pluss i mine øyne. Anonymkode: 65b8f...706
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #24 Skrevet 4. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: "Dere kvinner"? Du er klar over at de fleste kvinner er forhold, og majoriteten av de som forblir single er menn? Anonymkode: 65b8f...706 Forklar meg åssen du får det regnestykket til å gå opp, Einstein
ikkevoksen Skrevet 4. april 2019 #25 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. Anonymkode: 1b8c9...4fb Hva er galt med å jobbe i barnehage? 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #26 Skrevet 4. april 2019 Min liste til krav for kvinner: -Hun skal tolerere at jeg gjør som jeg vil -Hun skal ha store pupper -Hun skal ikke barbere musa -Hun skal ikke røyke -Hun skal være flink på kjøkkenet -Hun skal vaske klær -Hun skal holde huset rent -Hun skal gjør som jeg sier -Hun skal ikke ha unger -Hun skal være millionær Der er min drømmedame. Hun finnes ikke. Anonymkode: b36da...3aa 4
Taoisten Skrevet 4. april 2019 #27 Skrevet 4. april 2019 Jeg syns ikke de kravene var så ille. Har sett verre🙂 Eneste jeg reagerte litt på var det med bilen. Skjønner det hvis du tenker på en «rånete» BMW. Men en X3 suv f.eks er vel en ok bil? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #28 Skrevet 4. april 2019 Han klarer å sniffe når jeg önsker sex og klarer å väre perfekt oppvartende og vi snakker ikke om sex, vi leser hverandres kroppsspråk. Han klarer å lese kroppsspråk på ekte (ikke sånn tulling som babler om at han er menneskekjenner) Han klarer å respondere selvstendig, er SEG og er fortrolig med det Han löser problemer i stedet for å oppföre seg som en kvinne som whiner Han tjener penger moniz, me pocket empty Han er en sjarmör som gjör meg mör og mo i beina ❤️ Han later som at han er en idiot på visse områder, som at han ikke skjönner at pedikyr og manikyr er dyrt og han forstår at det er viktig med en fin veske, fordi, HALLO liksom ... og er heelt enig med meg. Han prater avansert .... med slike vann-sklie ord, så jeg kan se på han med... oppmerksomhet Klesmessig er han selvstendig, hvis ikke kan jeg fikse en nöytral fin garderobe som pazzer til alt. Han har ikke barn han er deilig han er söt morsom han skjönner ikke ting som skadefryd, fordi han holder så höyt nivå. Han bare rynker av nesen på slike ting. Anonymkode: b29c0...7ee
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #29 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, ThotSlayer said: Forklar meg åssen du får det regnestykket til å gå opp, Einstein Javisst. De fleste kvinner - og menn - er i forhold pr. i dag. Men det hender jo at forhold ryker, og da er det noen som går inn i kortere eller lengre tid som single. Mange finner nye partnere, som da har vært i forhold tidligere. Noen har flere faste forhold i løpet av livet, andre har færre. Blant de som ikke har vært i varige og stabile forhold noengang, er flertallet menn. Dette er både dokumentert og mye omtalt. Det noen menn er flere forhold, er andre ikke i noen. I tillegg finnes det flere menn enn kvinner, både totalt sett og spesielt i de yngre voksengruppene av befolkningen(etter ca. 60 års alder er kvinner i flertall). Anonymkode: 65b8f...706
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #30 Skrevet 4. april 2019 PS. Og nå synes jeg du @ThotSlayer kan forklare regnestykket ditt, siden du konkluderte med at "dere kvinner forblir single". Anonymkode: 65b8f...706
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #31 Skrevet 4. april 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Javisst. De fleste kvinner - og menn - er i forhold pr. i dag. Men det hender jo at forhold ryker, og da er det noen som går inn i kortere eller lengre tid som single. Mange finner nye partnere, som da har vært i forhold tidligere. Noen har flere faste forhold i løpet av livet, andre har færre. Blant de som ikke har vært i varige og stabile forhold noengang, er flertallet menn. Dette er både dokumentert og mye omtalt. Det noen menn er flere forhold, er andre ikke i noen. I tillegg finnes det flere menn enn kvinner, både totalt sett og spesielt i de yngre voksengruppene av befolkningen(etter ca. 60 års alder er kvinner i flertall). Anonymkode: 65b8f...706 LOL, okay "Einstein". Det er feil. Fakta er at det er et lite overtall av menn kontra kvinner i samfunnet, og at noen menn resirkulerer kvinner. De aller fleste forhold er 1 til 1, det betyr at for hver kvinne så er det en mann som er i det forholdet. Det er mange kvinner som ikke er i et forhold. For hver mann som er singel er det en kvinne som er singel (hvis vi ser bort fra innvandring og folk som henter folk fra utlandet). Menn er bare majoriteten av de som forblir single fordi de også er flere. Det betyr ikke at det nødvendigvis er så stor forskjell mellom andelen single kvinner og single menn. Jeg velger heller ikke å regne med kvinner som er elskerinner i denne forholdsstatistikken, de er i mine øyne single. Endret 4. april 2019 av ThotSlayer
Gjest ThotSlayer Skrevet 4. april 2019 #32 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: PS. Og nå synes jeg du @ThotSlayer kan forklare regnestykket ditt, siden du konkluderte med at "dere kvinner forblir single". Anonymkode: 65b8f...706 De av dere som tenker som TS forblir oftere single fordi dere har urealistiske krav og forventinger. Derfor sier at jeg de kvinnene forblir single fordi de mangler innsikt og selvinnsikt.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #33 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javisst. De fleste kvinner - og menn - er i forhold pr. i dag. Men det hender jo at forhold ryker, og da er det noen som går inn i kortere eller lengre tid som single. Mange finner nye partnere, som da har vært i forhold tidligere. Noen har flere faste forhold i løpet av livet, andre har færre. Blant de som ikke har vært i varige og stabile forhold noengang, er flertallet menn. Dette er både dokumentert og mye omtalt. Det noen menn er flere forhold, er andre ikke i noen. I tillegg finnes det flere menn enn kvinner, både totalt sett og spesielt i de yngre voksengruppene av befolkningen(etter ca. 60 års alder er kvinner i flertall). Anonymkode: 65b8f...706 Hvordan kan dette stemme når det er langt flere single kvinner fra 45 + enn menn på samme alder ? Har mange bekjente single voksne damer fra 40 til 60 år. Men kjenner til få godt voksne intelligente menn som er single (som ikke er psykisk syke) De fleste av dem er opptatte. Gjerne med yngre damer enn seg selv. Anonymkode: bc0d4...8af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #34 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: - ikke for tynn/tjukk. Litt mage er innafor. - Ferdig med vill festing - helst litt muskler - Høyde fra 173 cm og opp. - Skjeggfri. - Rydder opp etter seg. - Ingen gaming - Ingen økonomiske problemer -nulltoleranse for løgn og utroskap - bør være over eksen. Helt og holdent. - Mellom 27 og 42 år. Ca. Jeg er selv 30 - Har han mikropenis er selvsagt dette ikke greit. En liten tynn sossis er heller ikke innafor. - Ikke en mammagutt. Turn off. - Kjører han BMW er dette krampaktig. Nei takk. - Sunne kvinneholdninger, snakker ikke stygt om damer generelt. Bruker han ordet "hore eller slut" er han uaktuell. - Jobber slik som feks bhg eller matbutikk er uaktuelt. - Ikke kjedelig. Morsomme menn er best. Men helst ikke bruk sarkasme for mye. Er dette for meget? Anonymkode: 1b8c9...4fb Og du bor på vestkanten i OSLO? Anonymkode: 2d638...8ad
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #36 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og du bor på vestkanten i OSLO? Anonymkode: 2d638...8ad Hun gjør jo ikke det 😂 Anonymkode: c23e1...4d9 1
Egenskap Skrevet 4. april 2019 #37 Skrevet 4. april 2019 for meget? for å si det sånn du kommer til å være evig singel.... og den perfekte personen som du leter i Norge finnes ikke.... Dessuten bør du komme til overflaten og begynne se hele mennesker, ikke bare det ytre.... for meg virker som du aldri har vært elsket, men blitt fostret opp i bare overfladisk het.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #38 Skrevet 4. april 2019 Just now, ThotSlayer said: De av dere som tenker som TS forblir oftere single fordi dere har urealistiske krav og forventinger. Derfor sier at jeg de kvinnene forblir single fordi de mangler innsikt og selvinnsikt. Ja, det kan jeg være enig i. Men noen kvinner er ikke alle kvinner. Uansett - det er mange tusen flere menn enn kvinner i Norge, og overskuddet av menn ses også globalt. Quote Kvinner lever fremdeles lenger enn menn, og fra og med alder 67 er det konsekvent flere kvinner enn menn. For menn er det konsekvent flertall til og med alder 63 siden 2010. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/fortsatt-flere-menn-enn-kvinner-i-norge P.S. Regner du også menn i elskerforhold som single? Anonymkode: 65b8f...706
Gjest kittkatt Skrevet 4. april 2019 #39 Skrevet 4. april 2019 Regner med dette bare er en parodi til tråden som handla om kravene en gutt her inne har til sin neste kjæreste
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #40 Skrevet 4. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan dette stemme når det er langt flere single kvinner fra 45 + enn menn på samme alder ? Har mange bekjente single voksne damer fra 40 til 60 år. Men kjenner til få godt voksne intelligente menn som er single (som ikke er psykisk syke) De fleste av dem er opptatte. Gjerne med yngre damer enn seg selv. Anonymkode: bc0d4...8af Fordi det blir stadig flere kvinner i forhold til antall menn jo eldre de er. Og ja - mange eldre menn går etter yngre damer også, i tillegg til at de yngre mennene også gjør det. Men det er totalt sett færre kvinner enn menn, se SSB-statistikken, derfor vil det totalt sett være flere single menn enn kvinner, til enhver tid. Det er større sjanse for å ende opp som "evig singel" om du er mann enn om du er kvinne, dvs. at du aldri har vært i noe forhold. Anonymkode: 65b8f...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå