Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2019 #41 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, Siw H skrev: Absolutt !! PM?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #42 Skrevet 17. juli 2019 14 timer siden, Alterego666 skrev: Ville du ha oppsøkt dette stedet om du visste hvor det er? Er det slik at «aktivitetene» på Svartskog har flyttet litt på seg, og ikke bare den homofile varianten? Det behøves en plass hvor nakenhet kan være litt mer enn å lese VG, med forpliktelse til å legge igjen all seksualitet i bilen på parkeringsplassen Anonymkode: 367e9...b50
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2019 #43 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at «aktivitetene» på Svartskog har flyttet litt på seg, og ikke bare den homofile varianten? Det behøves en plass hvor nakenhet kan være litt mer enn å lese VG, med forpliktelse til å legge igjen all seksualitet i bilen på parkeringsplassen Anonymkode: 367e9...b50 Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg vet det er tilløp litt lenger sør, men det er nok fremdeles (homofil) dogging på den gamle stranda og på enkelte av parkeringene på natta.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #44 Skrevet 17. juli 2019 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg vet det er tilløp litt lenger sør, men det er nok fremdeles (homofil) dogging på den gamle stranda og på enkelte av parkeringene på natta. Oki, takk. Var for første gang på Svartskog i dag og kom i snakk med ei nydelig og naken dame. Helt uskyldig men trivelig lell Anonymkode: 367e9...b50
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #45 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oki, takk. Var for første gang på Svartskog i dag og kom i snakk med ei nydelig og naken dame. Helt uskyldig men trivelig lell Anonymkode: 367e9...b50 du var på nudstrandden? Anonymkode: cf46e...6c4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #46 Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oki, takk. Var for første gang på Svartskog i dag og kom i snakk med ei nydelig og naken dame. Helt uskyldig men trivelig lell Anonymkode: 367e9...b50 Feil, mente Svartkulp Anonymkode: 367e9...b50
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #47 Skrevet 17. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: du var på nudstrandden? Anonymkode: cf46e...6c4 Sorry, mente Svartkulp Anonymkode: 367e9...b50
Kikker Skrevet 29. juli 2019 #48 Skrevet 29. juli 2019 Jeg er også ekshibisjonist, men tør ikke gå på naken strand som Huk. Nå bor jeg langt unna også. Men tør ikke gå der fordi bare jeg skal skifte fra badeshorts til tørr shorts så blir den hard hvis det er folk og spesielt jenter eller bare tanken på at jenter ser den. Må prøve å konse hardt for å få stoppe hardheten. Hadde vært deilig å se deg TS, men føler det ikke må bli for åpenlyst at man viser seg naken, late som man ikke ser at noen ser og den som ser må prøve å skjule at han/hun ser. Det er så tennende. Trenger ikke å ende i sex heller. Kan tømme seg når man kommer hjem med en saftig runk.
garo02 Skrevet 8. august 2019 #49 Skrevet 8. august 2019 Liker absolutt det Siw skriver om her inne. Men hva tenker dere damer om nakne menn på feks. Gressholmen, der hvor folk med badetøy og nakenbadere bader på samme stranda? Synes dere det er ok, snakker sef ikke om badende menn med ereksjon.....bare nakenhet liksom?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #50 Skrevet 8. august 2019 Var på ferie på Cap d’Adge for noen år tilbake. På strand fingra kjæresten meg til jeg kom mens det stod sikkert 15-20 mannfolk å så på og runka. Herlig! Anonymkode: 94958...014 6
Siw H Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #51 Skrevet 1. oktober 2019 På 2.4.2019 den 17.26, SlemUlv skrev: Jupp, men kun på steder hvor jeg vet folk har samtykket til å se det jeg vil vise Går også på Huk, men driver ikke å flasher mer en nødvendig. - Men liker du det, altså blir du opphisset av det? S
SlemUlv Skrevet 1. oktober 2019 #52 Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, Siw H skrev: - Men liker du det, altså blir du opphisset av det? S På de steder hvor folk har samtykket til å se på, ja. På Huk, nei
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2019 #53 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg opplevde esksibisjonisme da jeg lå i nordenden av stranden i Barcelona, hun la seg på magen 2 meter unna meg. Etter en stund stakk hun hånden nedi trusa si. Jeg hørte hennes pust og så bevegelsene hennes, er det mest tennende jeg har opplevd. Etter at hun var ferdig reiste hun seg med et selvsikre smil og sa: Have i nice day! hun ruslet videre mot dusjen som ingenting har skjedd. Var hun bare en vanlig onanist som liker å tirre folk? Har dere gjordt/opplevd noe lignende? Jeg har sett værre ting på den stranden der, men denne ble jeg mest paff av🙈 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #54 Skrevet 2. oktober 2019 22 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg opplevde esksibisjonisme da jeg lå i nordenden av stranden i Barcelona, hun la seg på magen 2 meter unna meg. Etter en stund stakk hun hånden nedi trusa si. Jeg hørte hennes pust og så bevegelsene hennes, er det mest tennende jeg har opplevd. Etter at hun var ferdig reiste hun seg med et selvsikre smil og sa: Have i nice day! hun ruslet videre mot dusjen som ingenting har skjedd. Var hun bare en vanlig onanist som liker å tirre folk? Har dere gjordt/opplevd noe lignende? Jeg har sett værre ting på den stranden der, men denne ble jeg mest paff av🙈 Den stranda må være fullstendig hormonforstyrret. Mye rart der. Hvilke hull kryper de ut av? Anonymkode: 54598...319
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2019 #55 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den stranda må være fullstendig hormonforstyrret. Mye rart der. Hvilke hull kryper de ut av? Du må ta deg en tur da å se rett etter de stenger turistsesongen, men du må nok justere inn antenna noen hakk først. Ikke alle som "ser" det.... Endret 2. oktober 2019 av Bamseklemmer
Elaine Marley Skrevet 2. oktober 2019 #56 Skrevet 2. oktober 2019 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Minner også om retningslinjene på seksualitetsrommet. Et utdrag fra dem: Sitat - Forumrommet kan brukes til å diskutere seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips. Det er ikke et rom for sjekking og sexprat mellom brukere. Uoppfordret kontakt på PM av seksuell karakter er heller ikke noe vi tillater. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #57 Skrevet 2. oktober 2019 På 2.4.2019 den 17.26, SlemUlv skrev: Jupp, men kun på steder hvor jeg vet folk har samtykket til å se det jeg vil vise Går også på Huk, men driver ikke å flasher mer en nødvendig. Hvilke steder går du på, hvor du vet at de samtykker til at du viser deg frem? Anonymkode: 94b0a...49a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #58 Skrevet 2. oktober 2019 På 8.8.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev: Var på ferie på Cap d’Adge for noen år tilbake. På strand fingra kjæresten meg til jeg kom mens det stod sikkert 15-20 mannfolk å så på og runka. Herlig! Anonymkode: 94958...014 Gratulerer, seansen er over alt på nettet. Anonymkode: 94b0a...49a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #59 Skrevet 2. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer, seansen er over alt på nettet. Anonymkode: 94b0a...49a Har du link? Anonymkode: 52f3c...d99
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #60 Skrevet 2. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke steder går du på, hvor du vet at de samtykker til at du viser deg frem? Anonymkode: 94b0a...49a Jeg går på nonna Anonymkode: f8332...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå