Gå til innhold

Eksibisjonisme


Siw H

Anbefalte innlegg

På 3.4.2019 den 8.21, AnonymBruker skrev:

Ja jeg må nok også medgi at jeg "tenner" når jeg merker at menn ser på meg når jeg er naken eller lettkledd. Men det er ikke slik som jeg har vært vant til å snakke med venninner om. Liksom ikke tema i foreningen!

Anonymkode: 4d986...496

Så flott at det ikke bare er jeg  som har det slikt, - det er ikke tema i min omgangskrets heller ....  🙂  Det er ikke lett å snakke om dette - da jeg er redd for å bli oppfattet som "litt på kanten". Jeg har derfor aldri betrodd meg til noen i kretsen om dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.6.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Hvordan er nudiststranden på gressholmen? Er det noen folk der, eller er det bare et par stykker liggende spredt utover?

Samme med Svartkulp? Er det mange på Huk for tiden?

Har planer om å debutere som nudist i sommer, så tenkte jeg skulle oppsøke en av disse stedene. Men hvilket er mest for "nybegynnere"?

 

Anonymkode: 49414...08c

Hei Gressholmen er et fint sted å debutere, der bader både naturister og ikkenaturister om hverandre, om du ikke liker å være naken (usannsynlig) så er det bare å kle på seg, og ingen vil da reagere på det. Jeg har og funnet en side på Facebook som heter nakenbading gressholmen...så kjekt at det er en side for oss som liker nakenbading på FB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siw H skrev:

Så flott at det ikke bare er jeg  som har det slikt, - det er ikke tema i min omgangskrets heller ....  🙂  Det er ikke lett å snakke om dette - da jeg er redd for å bli oppfattet som "litt på kanten". Jeg har derfor aldri betrodd meg til noen i kretsen om dette.

Kan dere bli oppfattet som litt "horete" hvis det kommer ut?

Det er ganske lett å se at enkelte damer viser seg frem og elsker det. Ser det på måten de titter på oss menn og måten de poserer på og fremhever seg selv fra den beste siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan dere bli oppfattet som litt "horete" hvis det kommer ut?

Det er ganske lett å se at enkelte damer viser seg frem og elsker det. Ser det på måten de titter på oss menn og måten de poserer på og fremhever seg selv fra den beste siden. 

Ja litt "horete"  -  eller lett på tråden, men jeg har bare røket på sex et par ganger ....så jeg er egentlig ikke lett på tråden,liker best å vise meg fram....trenger ikke å ha sex fordi om jeg er eksibisjonist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Siw H skrev:

Ja litt "horete"  -  eller lett på tråden, men jeg har bare røket på sex et par ganger ....så jeg er egentlig ikke lett på tråden,liker best å vise meg fram....trenger ikke å ha sex fordi om jeg er eksibisjonist. 

Ja tenkte mere på innad i kvinnegruppa. Jeg vet at mange av dere ikke er lette på tråden selv om dere kan se sånn ut mtp. oppførsel og bekledning.

Lurer litt hvordan du ryker på sex ved å være eksibisjonist? 

Er ganske eksibisjonist selv også, men har aldri utnyttet det for egen vinning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er også et område på Svartskog sør for Bekkensten hvor folk bader og soler seg både med og uten klær. Dette er et bra sted å debutere. Det er ikke barnevennlig, så oftest ingen barn der. Sol til langt på kveld og varme svaberg. Lite folk og lite tekstiler på kveldene. Jeg er ofte der etter jobb eller på vei hjem fra jobb.

(Dette er ikke den gamle naturiststranda, som jeg tror fremdeles er et doggingsted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/30/2019 at 4:11 PM, Nissi said:

Må ærlig innrømme at jeg trodde steder som Huk var for nudister. Selvfølgelig er det noen der som bare skal kikke, men visste eller tenkte ikke at det var så mange som ville vise seg frem.

Hva er det dette gjør med dere? Får dere økt selvtillit? Pirrer det dere å vite at noen ser på dere? Drar dere for å muligens se etter nye "bekjentskaper"?

At det er mange ekshibisjonister i denne tråden betyr ikke at det er mange på Huk. Folk som er på naturiststranda ofte har gjerne ikke slike motiv. Pirringen ved å se og å bli sett avtar gjerne fort når du har vært der annenhver dag i løpet av sommeren.

Det er selvfølgelig mange som går der helt uten slike motiv. Tviler på at f.eks. så mange småbarnfamilier opplever det særlig pirrende å gå på en nakenstrand, de er der nok av andre grunner.

Anonymkode: 8d8b5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2019 at 7:32 PM, AnonymBruker said:

Huk er for nudister. Det gjør ingenting ekstra med meg, annet enn at der er minst tre menn for hver kvinne, så som kvinne blir du blir glodd på, enten du vil eller ikke. Jeg nyter sol og varme på kroppen, bader, leser, hører musikk og kikker litt. Man har mulighet til å bli sjekket opp daglig om du vil, men vil du ikke så avviser du lett. 

Anonymkode: 87b71...f0f

Andelen kvinner er 20% når det er få der mens når det nærmer seg tusen mennesker på Huk så er prosentdelen kvinner nærmere 40%. Kvinner som kommer er gjerne sammen med en partner eller venner og de kommer når det er mange på stranda.

Anonymkode: 8d8b5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gressholmen var fin på lørdag... ikke for mange - ikke for lite mennesker ...   jeg fikk kicket mitt........

Overskyet nå.......blir ikke det samme i dag, bare hente fram minnene fra i går da........  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en venninne på fjellet i går. Vi skulle bli hentet av hennes far på avtalt sted. Mens vi ventet på ham badet vi nakne. Plutselig kom han noe for tidlig. Jeg kjente at det var litt spennende at han fikk se noe han ikke skulle ha sett. Han kommenterte ikke noe som helt. Tok det bare helt normalt.

Anonymkode: 4d986...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker

Ja!
Sannheten er at det bor en ekshibisjonist i oss alle!
Også venninnen min og jeg som er i midten av femtiårene, nyter hemningsløst å gå på naturiststanden. Vel fremme legge pleddet ut og nistekurven nei nei ikke i mellom men ved siden av den en av oss . Hvorfor? Står den hos meg, hvis hun vil ha noe i den «må» ake seg over meg. Det med hele sin kropp. Er det hun som har den er jeg som «må» gjøre jobben. Blikkene vi får når sololje smøringen av den andres  nakke, skuldre, rygg og bak samt lår tar til, er ikke til å ta feil av!
Etter et par timer når vi har fått nokk sol (og sultne blikk) beveger vi oss hjemover. Grunnet at vi bare mååå kline heftig på vært gatehjørne, tar det som regel mange timer før vi kommer hjem. Fy for en nytelse det hele er. Fy for et kick vi får av det!! Ja det bor en  ekshibisjonist i oss alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok endelig skrittet og debuterte som nudist i dag. Tok en tur til Huk i ettermiddag. Trodde kanskje jeg fort kom til å feige ut, men det føltes helt naturlig ut å gå mot nudiststranden. Fant meg et fint sted, siden det var første gang la jeg meg ikke rett i klyngen av folk. Samtidig passet jeg på at det var noen damer i nærheten ;)

For en befriende følelse det var. Kjempedeilig var det. Var veldig spent på hvordan penisen ville reagere, og det gikk helt greit. Til å begynne med ble han litt halvstiv og siklet litt, men da la jeg meg bare på magen litt. Skjedde vel en 4 - 5 ganger. Sånn sett turte jeg ikke å ligge så mye på ryggen, men satt oppe en del. Etterhvert følte jeg at jeg hadde relativt kontroll, og da var det bare å legge seg på rygg. Holdt meg stort sett i ro, vet ikke helt hva som hadde skjedd hadde jeg møtt ei vakker dame ute i vannet...

Ellers må jeg si det var litt skuffende med damer der, var jo  flest mannfolk (ikke overraskende, men hadde kanskje trodd det skulle være noen flere). Selv om motivet mitt selvsagt ikke er å se på nakne damer, er det tross alt mer spennende å se på enn godt voksne menn. Kom heldigvis ei dame noen meter bortenfor og "reddet" dagen. Ung og pen var hun også

I morgen skal jeg tilbake for å si det sånn, da tror jeg at jeg satser på den store gressplenen.. Og kanskje prøver meg på en dukkert...

Selv om det gikk relativt greit med penis, følte jeg for å lette på trykket da jeg kom hjem.. Måtte jo holde igjen mens jeg var der så... Men det er en annen tråd...

Anonymkode: 49414...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: Når mannen og jeg bader eller soler oss nakne pleier han å "tappe av" som han sier på forhånd. Det er faktisk litt påtrengende med stive peniser og det trenger man ikke vise frem selv om det er helt normalt kroppslig sett.

Anonymkode: 4d986...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.4.2019 den 15.14, Siw H skrev:

Finnes det flere eksibisjonister her inne?

Sommeren for meg er å ligge naken på Huk, eller på Gressholmen...., være litt diskret , men likevel vise meg fram...til både menn og kvinner...

 

Siw

I mine øyne er du den perfekte naturistdama. En naken kvinnekropp er desidert det flotteste naturen har å by på, og da mener jeg i alle former og størrelser. Det er mye snakk om den perfekte sommerkroppen. Jeg vil påstå at dere alle pr. definisjon har den perfekte sommerkroppen (og alle de andre årstidene også, for den sakens skyld)

Jeg går på naturiststrand av to grunner; den ene for at jeg liker å være naken i naturen, og for å nyte synet av vakre nakne damer. Det passer seg selvfølgelig dårlig ovenfor «rett-troende» kvinnelige naturister som kun er på naturiststranden for å bade og sole seg nakne uten å bli sett

Synes derfor at det er fantastisk at det finnes slike som deg hvor det er lov for oss kvinnebeundrere å ta en ekstra kikk

Vitenskapen har for lenge siden slått fast at en stor del av mannens seksualitet ligger i det visuelle. Jeg blir derfor litt provosert av godt voksene mannlige naturister som påstår at kvinnelige naturister er helt seksuelt uinteressante. De har rett i at man etter en dag på stranden med mange innslag av nakne damer ikke er like ivrig etter å samle synsinntrykk som når man kom. Jeg skjønner også at den etablerte naturiststand er livredde for kobling mellom nakenhet i plenum og sex, siden de har jobbet hardt for å overbevise politikere og andre at naturister og sex ikke har noe med hverandre og gjøre i arbeidet med å etablere naturiststrender. Man skal også selvsagt holde sin sti ren når det er barn til stede. 

Min perfekte naturiststrand vil derfor være som man ser i enkelte klipp fra utlandet; et sted der man kan nyte sin egen nakenhet i naturen sammen med andre, men også ta seg en runk mens man beundrer damer som nyter å bli sett. Jeg håper også at en og annen dame beundrer pikken min, men vet jo dessverre at dere damer ikke bryr dere nevneverdig om vår stolthet

For orden skyld; er i et forhold med null sex og med svert begrensede muligheter til å se samboeren naken

Mann 54

Anonymkode: 367e9...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mine øyne er du den perfekte naturistdama. En naken kvinnekropp er desidert det flotteste naturen har å by på, og da mener jeg i alle former og størrelser. Det er mye snakk om den perfekte sommerkroppen. Jeg vil påstå at dere alle pr. definisjon har den perfekte sommerkroppen (og alle de andre årstidene også, for den sakens skyld)

Jeg går på naturiststrand av to grunner; den ene for at jeg liker å være naken i naturen, og for å nyte synet av vakre nakne damer. Det passer seg selvfølgelig dårlig ovenfor «rett-troende» kvinnelige naturister som kun er på naturiststranden for å bade og sole seg nakne uten å bli sett

Synes derfor at det er fantastisk at det finnes slike som deg hvor det er lov for oss kvinnebeundrere å ta en ekstra kikk

Vitenskapen har for lenge siden slått fast at en stor del av mannens seksualitet ligger i det visuelle. Jeg blir derfor litt provosert av godt voksene mannlige naturister som påstår at kvinnelige naturister er helt seksuelt uinteressante. De har rett i at man etter en dag på stranden med mange innslag av nakne damer ikke er like ivrig etter å samle synsinntrykk som når man kom. Jeg skjønner også at den etablerte naturiststand er livredde for kobling mellom nakenhet i plenum og sex, siden de har jobbet hardt for å overbevise politikere og andre at naturister og sex ikke har noe med hverandre og gjøre i arbeidet med å etablere naturiststrender. Man skal også selvsagt holde sin sti ren når det er barn til stede. 

Min perfekte naturiststrand vil derfor være som man ser i enkelte klipp fra utlandet; et sted der man kan nyte sin egen nakenhet i naturen sammen med andre, men også ta seg en runk mens man beundrer damer som nyter å bli sett. Jeg håper også at en og annen dame beundrer pikken min, men vet jo dessverre at dere damer ikke bryr dere nevneverdig om vår stolthet

For orden skyld; er i et forhold med null sex og med svert begrensede muligheter til å se samboeren naken

Mann 54

Anonymkode: 367e9...b50

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver , og vil takke deg for at du beundrer og verdsetter kvinnekroppen 🙂 At vi kvinner ikke bryr oss om deres stolthet - er kanskje en myte. Jeg kikker ofte , og liker å kikke, og blir pirret av å kikke på stoltheten deres. Når jeg skal velge ut en som jeg ønsker å vise meg fram til, så ser jeg først på ...stoltheten ... 🙂  også hvordan han ligger.......Tenker at vi synes at penis skal være pen, klarer ikke helt å definere en pen penis for deg, her og nå...men det er peniser i mange rare former. Vet jo at det for noen år siden var helt ok å ta seg en runk på nakenstranda på Svartskog....der var alt lov. Dette miljøet har flyttet på seg - lenger ut , men har ikke klart å lokalisere det.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Siw H skrev:

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver , og vil takke deg for at du beundrer og verdsetter kvinnekroppen 🙂 At vi kvinner ikke bryr oss om deres stolthet - er kanskje en myte. Jeg kikker ofte , og liker å kikke, og blir pirret av å kikke på stoltheten deres. Når jeg skal velge ut en som jeg ønsker å vise meg fram til, så ser jeg først på ...stoltheten ... 🙂  også hvordan han ligger.......Tenker at vi synes at penis skal være pen, klarer ikke helt å definere en pen penis for deg, her og nå...men det er peniser i mange rare former. Vet jo at det for noen år siden var helt ok å ta seg en runk på nakenstranda på Svartskog....der var alt lov. Dette miljøet har flyttet på seg - lenger ut , men har ikke klart å lokalisere det.

S

Takk for en herlig kommentar, og for at slike som deg finnes 😊

Anonymkode: 367e9...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et lite tips: Når mannen og jeg bader eller soler oss nakne pleier han å "tappe av" som han sier på forhånd. Det er faktisk litt påtrengende med stive peniser og det trenger man ikke vise frem selv om det er helt normalt kroppslig sett.

Anonymkode: 4d986...496

Med tappe av mener du/han runke før strandtur?

Som sagt, har null interesse av å vise mitt erigerte lem for offentligheten, så da blir det litt mageligging hvis jeg kjenner det skjer noe der nede. Var på stranden igjen i dag, og i dag var det mange flere enn i går, flere par/damer. Jeg klarte meg relativt godt i dag også, selvsagt kriblet det litt innemellom, men da var det bare å legge seg på magen.. Turte til og med å gå litt rundt naken, og bade.

Den mest "kritiske" situasjonen kom da jeg var i vannet og det kom ei pen, relativt ung dame ut i vannet. Hun var helt glattbarbert noe jeg ikke har "sett" på nært hold før. Da vokste den litt kjente jeg, så det ble et litt lengre bad enn planlagt. Nei, ble ikke helt stiv, men halvstiv.

En litt pussig situasjon da jeg lå på stranden var at et par et stykke unna hadde det "gøy". Det vil si at damen klappet han litt på tissen (ikke noe særlig seksuelt) hvor han svarer med å tisse! en liten skvett på henne. Dette gjentok seg en gang til. Hun lo og syntes det var kjempegøy... Tror de trodde at ingen så de... Så gikk de og badet....

En mann syntes det tydeligvis var veldig spennende der, for han hadde en relativt stiv penis. Han lå ikke å viste den frem, men lå på magen, men den kom til syne da han bevegde på seg..

Anonymkode: 49414...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min perfekte naturiststrand vil derfor være som man ser i enkelte klipp fra utlandet; et sted der man kan nyte sin egen nakenhet i naturen sammen med andre, men også ta seg en runk mens man beundrer damer som nyter å bli sett. Jeg håper også at en og annen dame beundrer pikken min, men vet jo dessverre at dere damer ikke bryr dere nevneverdig om vår stolthet

Det hadde vært noe... Kunne vært et eget område for de som vil gå litt lengre...

Anonymkode: 49414...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 16.7.2019 den 7.13, Siw H skrev:

Vet jo at det for noen år siden var helt ok å ta seg en runk på nakenstranda på Svartskog....der var alt lov. Dette miljøet har flyttet på seg - lenger ut , men har ikke klart å lokalisere det.

Ville du ha oppsøkt dette stedet om du visste hvor det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Ville du ha oppsøkt dette stedet om du visste hvor det er?

Absolutt  !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...