Gå til innhold

Eksibisjonisme


Siw H

Anbefalte innlegg

Finnes det flere eksibisjonister her inne?

Sommeren for meg er å ligge naken på Huk, eller på Gressholmen...., være litt diskret , men likevel vise meg fram...til både menn og kvinner...

 

Siw

Endret av Siw H
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, men kun på steder hvor jeg vet folk har samtykket til å se det jeg vil vise :)

Går også på Huk, men driver ikke å flasher mer en nødvendig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett naken både inne og ute 

både hjemme og på hytta

men er jo ganske usjenert beliggenhet da.

og på nakenstrender når jeg er der

 

 

M@ster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også. Har vel egentlig aldri turt å si det til noen, for jeg tror ingen av vennene mine tenker likt. Derfor har jeg knapt vært på noen nakenstrand heller. Men jeg har merket at jeg liker at menn sender "lange blikk" når jeg for eksempel kler meg om på stranden. Da er jeg ikke alltid like nøye med å slå håndkleet godt om meg. I fjor sommer badet jeg naken med en venninne på fjellet og da kom en enslig mann vandrende forbi. Jeg tror min venninne opplevde det som flaut men jeg syntes faktisk at det var litt moro rett og slett.

Anonymkode: 4d986...496

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden ligger under seksualitet trodde jeg du mente seksuell ekshibisjonisme. Jeg tenner på å ha sex der det er en viss risiko for å bli sett, men det er en fantasi som av naturlige grunner sjelden blir realisert.

Anonymkode: d388b...a50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok fantasert om det men aldri gjort det.

Anonymkode: 4d986...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg også. Har vel egentlig aldri turt å si det til noen, for jeg tror ingen av vennene mine tenker likt. Derfor har jeg knapt vært på noen nakenstrand heller. Men jeg har merket at jeg liker at menn sender "lange blikk" når jeg for eksempel kler meg om på stranden. Da er jeg ikke alltid like nøye med å slå håndkleet godt om meg. I fjor sommer badet jeg naken med en venninne på fjellet og da kom en enslig mann vandrende forbi. Jeg tror min venninne opplevde det som flaut men jeg syntes faktisk at det var litt moro rett og slett.

Anonymkode: 4d986...496

Da har vi det ganske likt, eller jeg tenner enormt når jeg er på nakenstranda - men mine venninner vet ikke at jeg har det slik.Jeg ditcher gjerne dem for å gå på nakenstranda...  

S

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok også medgi at jeg "tenner" når jeg merker at menn ser på meg når jeg er naken eller lettkledd. Men det er ikke slik som jeg har vært vant til å snakke med venninner om. Liksom ikke tema i foreningen!

Anonymkode: 4d986...496

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg også. Har vel egentlig aldri turt å si det til noen, for jeg tror ingen av vennene mine tenker likt. Derfor har jeg knapt vært på noen nakenstrand heller. Men jeg har merket at jeg liker at menn sender "lange blikk" når jeg for eksempel kler meg om på stranden. Da er jeg ikke alltid like nøye med å slå håndkleet godt om meg. I fjor sommer badet jeg naken med en venninne på fjellet og da kom en enslig mann vandrende forbi. Jeg tror min venninne opplevde det som flaut men jeg syntes faktisk at det var litt moro rett og slett.

Anonymkode: 4d986...496

Vil anta at dere ga den mannen en "naturopplevelse" han sannsynligvis aldri glemmer :). Når det kommer til slike søte minner har menn hukommelse som en elefant. Snakker av erfaring.

Vil samtidig oppfordre flere kvinner til å være litt mindre strenge mot seg selv. Du trenger ikke være glamourmodell for å kaste klærne ute i naturen. Naturen er mye mer flatterende enn trange jeans, lyset og omgivelsene gjør de fleste utrolig vakre. 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg blir mer og mer ekshibisjonistisk. Går på Huk, Svartskog eller Svartkulp etter jobb på sommeren, og på The Well om vinteren. Liker å vise meg fram. Gå mellom menneskene naken. Ikke det at jeg ikke kikker på andre, men det er å vise meg fram som er det beste for meg. 

Jeg bor også usjenert med usjenert hage, og der er jeg mye naken. Løper jeg i skogen og kommer til et tjern, tar jeg ofte en dukkert.

I tillegg liker jeg å ha sex eller onanere der det er en sjanse for å bli oppdaget.

Ja, jeg er nok en full-fledged ekshibisjonist.

Må legge Gressholmen på lista!

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi alle har et snev av ekshibisjonisme i oss. Noen lever det sikkert mer ut en andre. Det er viktig at andre ikke blir støtt av det tenker jeg. Ellers er det bare å leve det ut tenker jeg :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som var på huk i går,tenker på å komme meg ut nå idag.

Har jo ikke vært det store i år.......så må gripe dagen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Siw H skrev:

Noen som var på huk i går,tenker på å komme meg ut nå idag.

Har jo ikke vært det store i år.......så må gripe dagen 🙂

Håper du får kommet deg avgårde og vist deg fram masse! Det er så herlig med damer som deg 😉

Og hadde det bare vært nærmere så hadde du nok funnet meg der i håp om både å se og bli sett på 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Siw H skrev:

Noen som var på huk i går,tenker på å komme meg ut nå idag.

Har jo ikke vært det store i år.......så må gripe dagen 🙂

Har vært der 3-4 ganger siste par ukene, fine forhold - og badetemperaturen stiger dag for dag. Deilig!

Anonymkode: 87b71...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at jeg bodde på feil sted i landet... Det høres helt fantastisk ut å kunne dra til et sånt sted som Huk. Her blir det mest bare å tusle rundt i stua i nettoen, litt for kaldt å gå ut uansett hvor usjenert det måtte være. 

Anonymkode: 03c8c...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren for meg er å ligge naken på Huk, få sol på kroppen og lese en god bok. Ikke spesielt interessert i verken å se eller å bli sett. Vil jeg bli kåt så velger jeg andre steder og andre måter (ikke at det ikke finnes attraktive individer på Huk!).

Anonymkode: 8d8b5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ærlig innrømme at jeg trodde steder som Huk var for nudister. Selvfølgelig er det noen der som bare skal kikke, men visste eller tenkte ikke at det var så mange som ville vise seg frem.

Hva er det dette gjør med dere? Får dere økt selvtillit? Pirrer det dere å vite at noen ser på dere? Drar dere for å muligens se etter nye "bekjentskaper"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en indre eksibisjonist i meg, tanken av å bli sett pirrer meg og jeg elsker å vise meg fram til en jeg dater/kjæreste og tenner på å sende han bilder. Men jeg ville aldri ha plaget folk som ikke vil se. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nissi skrev:

Må ærlig innrømme at jeg trodde steder som Huk var for nudister. Selvfølgelig er det noen der som bare skal kikke, men visste eller tenkte ikke at det var så mange som ville vise seg frem.

Hva er det dette gjør med dere? Får dere økt selvtillit? Pirrer det dere å vite at noen ser på dere? Drar dere for å muligens se etter nye "bekjentskaper"?

Huk er for nudister. Det gjør ingenting ekstra med meg, annet enn at der er minst tre menn for hver kvinne, så som kvinne blir du blir glodd på, enten du vil eller ikke. Jeg nyter sol og varme på kroppen, bader, leser, hører musikk og kikker litt. Man har mulighet til å bli sjekket opp daglig om du vil, men vil du ikke så avviser du lett. 

Anonymkode: 87b71...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er nudiststranden på gressholmen? Er det noen folk der, eller er det bare et par stykker liggende spredt utover?

Samme med Svartkulp? Er det mange på Huk for tiden?

Har planer om å debutere som nudist i sommer, så tenkte jeg skulle oppsøke en av disse stedene. Men hvilket er mest for "nybegynnere"?

 

Anonymkode: 49414...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...