Gå til innhold

Fettfjerning hake. Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tar opp tråden her. Jeg har genetisk dobbelthake selv om jeg er slank, og ønsker å fikse dette. (33år). Kan noen deler erfaringer? 

Var innom cosmo for et år siden, men de syntes det var for lite å ta av, men jeg er fast bestemt på dette. Det blir trolig en kombinasjon av litt fettsuging og oppstramming av hud. 

Anonymkode: c5a58...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2019 den 13.27):

Hei! 

Jeg er en ung kvinne (25 år) som vurderer fettfjerning/fettsuging av hake. Jeg vil karakterisere meg selv som slank, sunn og frisk - men har fått en ikke veldig flatterende kjeveprofil fra genene. På både min fars og min mors side av familien er dette en gjenganger - ikke særlig markerte kjever pga. lokale fettansamlinger. Lurer dermed på om det er noen som har erfaringer med dette? 🙂 

Jeg er for øvrig slank og frisk, med en BMI på 23. Ønsker derfor ikke oppfordringer til vektnedgang. 

Anonymkode: d6b2d...a89

Har tatt det når jeg var 22 år, jeg har genetisk dobbel hake, 164 høy og veier 56 kg. Tynn spjæling var jeg, men fortsatt dobbel hake. 

Vil bare si at etter 7 år, så har jeg fortsatt dobbelthake, den kom tilbake.

Det er det som er drit når du har det genetisk, du går det som regel tilbake. Kirurger sa jeg kommer ikke til å få det ,men joda, jeg er levende bevis.

Hadde det bare vært fedme så hadde man kontrollert vekta, her har jeg hatt stabil vekt siden operasjonen, jeg er veldig opptatt av trening og kosthold, men fortsatt har den klart å lire seg tilbake.

Men nå tok jeg fettsuging hvor dem lar noe ligge igjen, har hørt smartlipo er bedre da det brenner fettet bort.

Anonymkode: 750de...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar opp tråden her. Jeg har genetisk dobbelthake selv om jeg er slank, og ønsker å fikse dette. (33år). Kan noen deler erfaringer? 

Var innom cosmo for et år siden, men de syntes det var for lite å ta av, men jeg er fast bestemt på dette. Det blir trolig en kombinasjon av litt fettsuging og oppstramming av hud. 

Anonymkode: c5a58...ae0

Oppstramming av hud? Hvordan da? 

Anonymkode: cc534...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...