AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #41 Skrevet 5. april 2019 Min erfaring er at ryddighet både i og ved avslutning ikke skaper etterdønningene du sikter til. Det er det uferdige/uryddige som skaper slik drama. Ja, det er negativt Anonymkode: 06e11...324 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #42 Skrevet 5. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja da er det bare å ta ansvar for egne handlinger og ikke la dette utvikle seg. Folk er late, ansvarsløse, usympatiske og egoistiske, derfor gjør de det, fordi det heller ikke får konsekvenser. Anonymkode: 2b51f...29a Jeg er for at det utvikler seg. Dette er det nye. Anonymkode: fc7ff...f49
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #43 Skrevet 5. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er for at det utvikler seg. Dette er det nye. Anonymkode: fc7ff...f49 Jeg er for at kvinner begynner å lage et skikkelig helvete og drama fra en annen verden når menn gjør dette. Hyle og kjefte i offentlig rom og henge ut vedkommende til spot og spe. Da tror jeg problemet hadde løst seg rimelig kjapt. For det hadde nok blitt hard kost for feige, konfliktskye idioter. Anonymkode: 77511...5d2
megda Skrevet 5. april 2019 #44 Skrevet 5. april 2019 Så lenge det ikke er en særlig etablert relasjon som har pågått over lengre tid kunne jeg ikke brydd meg mindre om noen ghostet meg.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #45 Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for at kvinner begynner å lage et skikkelig helvete og drama fra en annen verden når menn gjør dette. Hyle og kjefte i offentlig rom og henge ut vedkommende til spot og spe. Da tror jeg problemet hadde løst seg rimelig kjapt. For det hadde nok blitt hard kost for feige, konfliktskye idioter. Anonymkode: 77511...5d2 Det gjør de allerede. Derfor ghostes det. Damene har tatt etter i senere tid, da de syns dette var behageligere. Anonymkode: fc7ff...f49
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #46 Skrevet 5. april 2019 Etter svarene å dømme, høres dere ut som å like drama ganske godt Anonymkode: 06e11...324
Vox_populi Skrevet 5. april 2019 #47 Skrevet 5. april 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes folk som ghoster venner etter flere år - og folk som ghoster en de har datet i mange måneder. I slike tilfeller vet man faktisk ikke om personen ikke svarer «fordi de ikke er interessert», eller om de faktisk ligger hardt skadd på sykehus el.l. Hvis din venn er så hardt skadd at han ikke engang klarer å skrive ei melding til deg, har han ikke behov for deg. Når/om han våkner igjen og føler seg sterk nok for mer skravl, hører du nok fra han. I mellomtida skal du ikke engang kunne få greie på om han er innlagt på sykehus (om sykehuset holder seg til sin taushetsplikt). Kun de(n) som er oppført som nærmeste pårørende, skal kunne få ut slike opplysninger. Konklusjonen blir at om du plutselig ikke hører noe fra din venn, skal du bare se det an. Enten er interessen borte, eller så hadde han gyldig grunn, men da vil du bli kontaktet senere. Jeg forstår at du kanskje er nysgjerrig på hva som gikk galt, men det har du ikke krav på å få vite.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #48 Skrevet 6. april 2019 7 timer siden, Vox_populi skrev: Hvis din venn er så hardt skadd at han ikke engang klarer å skrive ei melding til deg, har han ikke behov for deg. Når/om han våkner igjen og føler seg sterk nok for mer skravl, hører du nok fra han. I mellomtida skal du ikke engang kunne få greie på om han er innlagt på sykehus (om sykehuset holder seg til sin taushetsplikt). Kun de(n) som er oppført som nærmeste pårørende, skal kunne få ut slike opplysninger. Konklusjonen blir at om du plutselig ikke hører noe fra din venn, skal du bare se det an. Enten er interessen borte, eller så hadde han gyldig grunn, men da vil du bli kontaktet senere. Jeg forstår at du kanskje er nysgjerrig på hva som gikk galt, men det har du ikke krav på å få vite. Det er tydelig at du ikke har opplevd ghosting fra en du har hatt en nær relasjon til over tid. Da hadde du skjønt hvor tåpelig svaret ditt er. Anonymkode: 048d1...66a
Vox_populi Skrevet 6. april 2019 #49 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er tydelig at du ikke har opplevd ghosting fra en du har hatt en nær relasjon til over tid. Da hadde du skjønt hvor tåpelig svaret ditt er. Jeg konstaterer at du ikke engang forsøker på å gjendrive mine argumenter. Konklusjonen gir dermed seg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #50 Skrevet 6. april 2019 Ghosting er negativt for begge parter. Å velge den lette veien ut senker selvrespekten til den som ghoster, og det blir lettere å behandle folk som en vare man ikke liker lengre. Man blir dårligere som person. Det er så utrolig negativt. For den som blir ghostet skaper det bare unødvendige følelser av forvirring, skuffelse og tillitsbrudd. Dere som ghoster: Hva er dere så redde for? De fleste voksne mennesker tåler å høre et nei. Dere må bare tenke på hvordan dere sier det. Ikke komme med vage meldinger, da åpner dere opp for dette dramaet dere snakker om. Ta kontroll, si fra veldig tydelig. Og hvis den andre da lager "drama" så har du gjort din part, og kan man blokkere vedkommende. Ikke skriv ting som åpner opp for diskusjon. Hvorfor er dette så vanskelig? På den annen side, personer som ghoster meg har bare bekreftet at de i alle fall ikke var den jeg lette etter. Jeg ser etter noen som har respekt for seg selv og andre. Anonymkode: 72bf2...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #51 Skrevet 6. april 2019 7 timer siden, Vox_populi skrev: Jeg konstaterer at du ikke engang forsøker på å gjendrive mine argumenter. Konklusjonen gir dermed seg selv. Nettopp. Jeg forholdt meg ikke til argumentene dine, fordi de altfor tydelig demonstrerer at du ikke aner hva denne tråden handler om. Da blir det ikke særlig interessant å bruke tid på deg. Jeg siterte deg bare fordi jeg ønsket å gjøre deg oppmerksom på din uvitenhet 😀 Anonymkode: 048d1...66a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #52 Skrevet 7. april 2019 Jeg var ute for en fyr som absolutt skulle avslutte relasjonen face to face, og det var så jævlig ubehagelig. Jeg hadde oppfattet noen vibber som gjorde at jeg regna med at han ikke lenger var særlig interessert, men så skulle han komme på besøk til meg. Og hele kroppsspråket hans lyste avvisning og jeg måtte vente til samtalen naturlig glei dit før han endelig kom til poenget om at han ikke ville date mer. Fy flate altså. Han kunne ha sendt meg en lang melding og spart meg for det ubehaget, altså. Anonymkode: ab518...b8b 3
Vox_populi Skrevet 7. april 2019 #53 Skrevet 7. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Da blir det ikke særlig interessant å bruke tid på deg. Jeg siterte deg bare fordi jeg ønsket å gjøre deg oppmerksom på din uvitenhet 😀 Anonymkode: 048d1...66a Mens du vil leke deltaker på et diskusjonsforum uten å inneha de nødvendige intellektuelle ferdighetene. Du burde virkelig finne deg tidtrøyte mer passende for ditt nivå.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #54 Skrevet 7. april 2019 5 timer siden, Vox_populi skrev: Mens du vil leke deltaker på et diskusjonsforum uten å inneha de nødvendige intellektuelle ferdighetene. Du burde virkelig finne deg tidtrøyte mer passende for ditt nivå. *gjesp* Anonymkode: 048d1...66a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #55 Skrevet 7. april 2019 Oi, dette har jeg gjort mot en fyr for ca 30 år siden, da var vel ikke begrepet oppfunnet en gang. Vi møttes på fest, rota litt og jeg fikk nr hans, ringte han dagen etter, avtalte å møtes, jeg skulle da møte han på en togstasjon. Jeg turte ikke møte opp, så vet til dags dato om han møtte opp eller ikke heller. Anonymkode: dfed0...bc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå