Sparkling_Pink Skrevet 28. januar Forfatter #421 Del Skrevet 28. januar Jeg er takknemlig for dagen, alt smått som er gjort, og at jeg våkner opp til et liv jeg liker. Jeg er takknemlig for beskjeden fra naboen og for signalene fra min profesjonelle kontakt. Jeg er takknemlig for hvile, at jeg føler jeg kjeder meg og at dagens feil trolig ikke gjør noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. januar Forfatter #422 Del Skrevet 29. januar Jeg er takknemlig for dagen. Den har vært noe for seg selv. Det verste har gått over, og jeg har overrasket med en intens effektivitet nå på kvelden. Mesteparten av de tingene jeg ønsker å gjøre litt av daglig er unnagjort, i små mengder, riktig nok. Men det er da noe! Jeg er og takknemlig for de indre sansene mine, i går kveld kom jeg over noe som var en ny opplevelse. Det er ikke så aller verst når jeg har rukket å bli over 40 år! Jeg håper jeg får utviklet det videre. Tror jeg skal søke opp forsterkninger, det blir coach, prest og kanskje noen slektninger i førstninga. I ytterste konsekvens får jeg betale meg inn hos noen profesjonelle. Jeg er takknemlig for samtalene jeg har hatt i dag, drømmene jeg har drømt, og at vennene mine gjør at jeg ikke føler meg alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. januar Forfatter #423 Del Skrevet 30. januar Jeg er takknemlig for dagen, for å være meg i mitt liv, for at jeg mediterer og blir klokere. For gleden over venner som forsøker å ta vare på seg selv, for alt jeg har gjennomført i dag og at den runden jeg har hatt denne uka har gått over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. januar Forfatter #424 Del Skrevet 31. januar Jeg er takknemlig for morgenen min, med god flyt og lett aktivitet, for hvile, for å ha vært ute med folk som får livet til å virke magisk og ha hilst på nye og gamle bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl 21:10 Forfatter #425 Del Skrevet lørdag kl 21:10 Jeg er takknemlig for at jeg tar den hvilen jeg trenger. For å ha gjort tre tunge jobber i dag, for at jeg kan gå og får gjort ting selv om jeg har doomfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl 22:50 Forfatter #426 Del Skrevet søndag kl 22:50 Jeg er takknemlig for livet mitt, for selskapet og turen i dag, for den dype tilstedeværelsen jeg har følt, for kjøreturen i kveldingen, for at jeg har lyset som skinner igjennom med et vennskap som akkurat nå gir stress og trykk. Jeg er takknemlig for maten min, for at jeg kan gå, for viljen min til å ta vare på meg selv, for det hvite laget over asfalt og jorder, for musikk og sang og at det er lunt og varmt hjemme hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet mandag kl 22:54 Forfatter #427 Del Skrevet mandag kl 22:54 Jeg er takknemlig for morgenen min med mamma, for vinterlyset, for at jeg kunne være en sofaklump, for gåturen. Jeg har mottatt kyss fra en hund, og det gikk utrolig nok bra, type takk for at jeg overlevde. Jeg er takknemlig for arbeidet jeg har gjort, flybillettene jeg har skaffet meg, for at jeg bryr meg om folk, for den nydelige musikken som fant meg, for innsatsen på kjøkkenet mitt og alle de nydelige menneskene jeg har hatt kontakt med i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet tirsdag kl 22:11 Forfatter #428 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 Jeg er takknemlig for å våkne i morgengryet, for dagens morgenstrekk, for øvelsen i frustrasjon og skriving, for full blokkering på alt av kanaler og så på et vis ha kommet meg i gang etterhvert. Jeg er takknemlig for å ikke ha gjort såpass at jeg får vondt i halsen og nok til at livet mitt går framover, for at jeg er åpen i hodet og varm rundt hjertet. For å ha blitt oppfordret til å gjøre helt konkrete tiltak og det at jeg tenker, - ja, kanskje jeg har energi til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet onsdag kl 22:18 Forfatter #429 Del Skrevet onsdag kl 22:18 Jeg er takknemlig for morgenvekkinga i dag tidlig, for frokosten som var lettlaget (ferdig preppet i en kasserolle; tilsett vann og kok opp), for morgenstrekken, og en ferdig planlagt dag. Jeg er takknemlig for sola, for Gåturen og vårfølelsen, for samtalene med flere flotte mennesker og en følelse av at det er mulig å ha det godt i flekker og ha energi. Jeg oppdaget i dag at jeg i høst da jeg oppgraderte soverommet mitt, gjorde en høyst gunstig handel. Jeg betalte en tredjedel av prisen som er vanlig. Og for en gangs skyld er det min tur til å kontakte Axolotl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3 timer siden Forfatter #430 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er takknemlig for dagen, for at morgenstrekken er fin, for at jeg veksler mellom aktivitet og hvile, for den ene tingen jeg har brukt hele dagen på og at jeg ikke ble kjempe stresset av at politiet kom kjørende forbi. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå