Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjør meg litt forundret. Selv når jeg har gått dagstur i fjellet, når jeg ikke så mange skritt som du får på tre timer. Men det var jeg som skrev over at jeg bruker skritteller på telefonen, som ikke registrerer alt og som jeg ikke alltid har i lomma når jeg er hjemme. Men det slår meg at ulike enheter må registrere noe ulikt. 

Anonymkode: ccb02...db5

Det er ikke gått på 3 timer,men jeg har hatt 3 timer hvor pulsen har økt. Jeg tar rundt 7000 skritt på en times tur i rask gange

Anonymkode: d8fc4...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at alle skrittene er gjort i løpet av tre timer, men at det har blitt registrert 3 timer med trening. Altså at pulsen går opp og det registreres som trening eller at man har registrert noe av det som trening

Slik er det iallefall på på min iWatch 

Anonymkode: d5323...885

Det stemmer :)

Anonymkode: d8fc4...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer :)

Anonymkode: d8fc4...e7b

Applewatchen min registrerer strikking som skritt 😂😂😂. Så jeg sitter her med knekt ben og har "gått" 37107 skritt i dag 😂😂😂.

Men fra spøk til alvor; det er for dårlig. Og en venninne av meg jobber på Meny og får skritt hver gang hun registrerer en vare. Ikke mye pålitelig den skrittellingen der. 

Anonymkode: f34f7...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo også stor forskjell om man går fort med lange skritt og har lange bein i tillegg i forhold til om en med korte bein tusler avgårde med korte skritt. 

Jeg teller heller km, siden jeg som går fort med mine lange bein får veldig få skritt.

Anonymkode: cff41...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Applewatchen min registrerer strikking som skritt 😂😂😂. Så jeg sitter her med knekt ben og har "gått" 37107 skritt i dag 😂😂😂.

Men fra spøk til alvor; det er for dårlig. Og en venninne av meg jobber på Meny og får skritt hver gang hun registrerer en vare. Ikke mye pålitelig den skrittellingen der. 

Anonymkode: f34f7...9fe

Oj. Det gjør ikke min fitbit.  Testet ut et par dager hvor jeg bar på telefonen hele dagen og den og fitbiten viste relativt likt :)

Anonymkode: d8fc4...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IWatch’en er litt sensitiv på håndbevegelse også ja. Tror Apple har fått en del klager på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omtrent 7000 skritt.

Kjempelite i forhold til mange i tråden, men jeg er veldig stolt av det siden jeg holder på å trene meg opp igjen etter operasjon og cellegift :)

Anonymkode: 63620...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10450, har sikkert gått en del mer enn det men da har iallfall mobilen være med på laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...