Gå til innhold

Hvor mange her inne driter i at Solskjær har blitt manager for Man United?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er dritt lei av skriverier i avisa om det?

 

JEG☝🏻😡

Anonymkode: e9549...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor peller du deg i rumpa og stempler forumet med dritten din? 

De som er dritt lei er vel såppas lei at de burde få slippe å høre om det her inne også?

Anonymkode: d6881...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null forhold til fotball. Absolutt null interesse. Jeg innrømmer allikevel at det at Solskjær har blitt MU manager, må være en av de største, hvis ikke den største, prestasjon av norsk idrettsutøver i senere tid. Det er rett og slett ingenting større som har skjedd i norsk idrett på verdens basis, er du ikke enig? 

Anonymkode: 07a27...211

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har null forhold til fotball. Absolutt null interesse. Jeg innrømmer allikevel at det at Solskjær har blitt MU manager, må være en av de største, hvis ikke den største, prestasjon av norsk idrettsutøver i senere tid. Det er rett og slett ingenting større som har skjedd i norsk idrett på verdens basis, er du ikke enig? 

Anonymkode: 07a27...211

Nei. :laugh:

Anonymkode: ef151...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har null forhold til fotball. Absolutt null interesse. Jeg innrømmer allikevel at det at Solskjær har blitt MU manager, må være en av de største, hvis ikke den største, prestasjon av norsk idrettsutøver i senere tid. Det er rett og slett ingenting større som har skjedd i norsk idrett på verdens basis, er du ikke enig? 

Anonymkode: 07a27...211

Nei😂

Anonymkode: e9549...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg ikke om fotball generelt. Samboer derimot har brått fått derfor seg at han skal like fotball igjen kun fordi Solskjær (som var idolet da han var liten) har blitt manager. Skulle seriøst ønske vi hadde en mancave jeg kunne plassere han i

Anonymkode: 5bf6d...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har null forhold til fotball. Absolutt null interesse. Jeg innrømmer allikevel at det at Solskjær har blitt MU manager, må være en av de største, hvis ikke den største, prestasjon av norsk idrettsutøver i senere tid. Det er rett og slett ingenting større som har skjedd i norsk idrett på verdens basis, er du ikke enig? 

Anonymkode: 07a27...211

Absolutt ikke 

Anonymkode: 5bf6d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange. Men mannen har tross alt fått den største jobben innenfor den største idretten i verden. Det er stort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om fotball. Visste heller ikke at han faktisk fikk fast jobb før nå. Men syns det er rått!! Heia SOLSKJÆR!!!!! 

Anonymkode: 6d295...e25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. :laugh:

Anonymkode: ef151...64b

Bare sånn ut av nysgjerrighet. Hva er større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er spesielt fotballinteressert, så skjønner til og med jeg at dette er en stor bragd. Nå skriver avisene om mye rart, uten at jeg får behov for å opprette en tråd på KG om at dette bryr jeg meg ikke om. ;) Har inntrykk av at de som er så opptatt av dette at de gidder å bruke tid på å lage tråder er supportere av andre engelske fotballag?

Anonymkode: c3e3c...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er Solskjær?

Anonymkode: f2eb1...d5d

Besøker du aldri en eneste nyhetsnettside, ser på forsiden av en avis eller hører/ser nyheter?

Anonymkode: 67642...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hvem er Solskjær?

 Anonymkode: f2eb1...d5d

Kvinneguiden er stappfull av patetiske troll...      

Anonymkode: 30428...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som Leeds supporter så driter jeg selvsagt i at han er blitt  manger for Scum United.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2019 den 12.13, Husholdning1 skrev:

Sikkert mange. Men mannen har tross alt fått den største jobben innenfor den største idretten i verden. Det er stort.

Den største jobben innenfor fotball er å trene Real Madrid eller Barcelona.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...