Gå til innhold

Sprnningen var så høy, jeg hadde så mye energi og var så glad!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje jeg følte det slik fordi jeg er vant med å være deprimert mesteparten av tiden.

Så kom han, etter at mine tidligere forelskelser går over. Endelig møtte jeg en jeg følte var min, han var ikke i forhold, ingen eks...

men jeg ble for trygg på opperksomheten hans. Jeg likte den, og inså etter hvert at jeg savnet å høre fra han. Klarte knapt å se hans vei når jeg så han.

siden vi ikke bor i nærhteen av hverandre, men avstand er ikke noe hinder for meg så ble det ikke så jeg bare kunne dra ut med han heller.

men så savner jeg fremdeles å høre fra han. Jeg ser frem til noe som kanskje aldri skjer 😕 han er jo bare et klikk unna, men den handlingen er for stor for meg. Tenker det bare er typisk at dette er forbeholdt en annen jente... hvorfor er jeg aldri den jenta?

Anonymkode: 730ed...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du blir jenta. Men du må holde kontakt. Ikke mas men skriv til han av og til om hvordan det går og hva skjer og så videre 

Anonymkode: 5c9a4...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det, selv er jeg en mann på over førti år som fann min store kjærlighet for fire år siden.

Det klaffet begge veier, og ho ville så gjerne ha meg til evig tid. Jeg blei blenda av glede og følte sterk kjærlighet over henne. Snakket om bryllup...

Jeg turte ikke ta steget av familiære årsaker, der jeg gjennom hele livet alltid har hjulpet di rundt meg og følte om jeg flyttet ville sette dei rundt meg i en vanskelig situasjon, avstandsforhold.

Dette er noe eg angrer fullstendig på no, og at jeg ikke lyttet til mine innerste følelser.

Jeg jobber mye med selvtillit og innerste følelser, så noe godt er i ferd med å skje i mine tanker og levesett.

Jeg vil henne alt godt i sitt ferske forhold, ho er min store kjærlighet som jeg unner all lykke.

Alikavel føler jeg intuitiv at vi enda ikke er «ferdige» med hverandre, håper å beholde vennskapet som strekker seg langt tilbake i tid, og kanskje en vakker dag.....

Jeg er einig ned den ovenfor, hold kontakten og ta Steget fullt og helt. Kjærligheten er det fineste som oppstår mellom to!!

Anonymkode: d76a8...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...