SM30 Skrevet 27. mars 2019 #21 Del Skrevet 27. mars 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg ikke vet hvor grensen går på hva slags kontakt en skal ha med andre av motsatt kjønn. I motsetning til meg har han større nettverk. Han jobber tett på kvinner og menn. Jeg er forresten under utredning og er redd djeg kan ha pers.forstyrrelse... den kan vel ødelegge det meste. For jeg tenker ting i hodet mitt han ikke har gjort i virkeligheten og hater han, i det neste elsker jeg han. Jeg hadde kanskje ikke vært noe god å være i forhold med... Anonymkode: 2b25b...8dc Dump ham, for hans egen skyld. Du er med liten sannsynlighet damen for han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #22 Del Skrevet 27. mars 2019 44 minutter siden, SM30 skrev: Dump ham, for hans egen skyld. Du er med liten sannsynlighet damen for han... Nei jeg er nok ikke damen for noen av se jeg liker.. Anonymkode: 2b25b...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #23 Del Skrevet 27. mars 2019 6 timer siden, SM30 skrev: Dump ham, for hans egen skyld. Du er med liten sannsynlighet damen for han... Du kommer til å være singel lenge, damer liker menn med empati skjønner du Anonymkode: a109a...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #24 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg ble dumpet av en dame etter to dater fordi hun hadde begynt å bli seriøs med en annen fyr. Gud aner hvor mange jenter hun datet. Følte det hvertfall som et lite slag i mellomgulvet hvert fall. Anonymkode: 3690c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #25 Del Skrevet 27. mars 2019 Hvor mange gutter* hun datet. Ops Anonymkode: 3690c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #26 Del Skrevet 27. mars 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Du kommer til å være singel lenge, damer liker menn med empati skjønner du Anonymkode: a109a...1c6 Håper det, har vært i et langt forhold og for meg er ikke damer mer enn de har mellom bena.... har nok dårlig med empati så takler klagingen til kjerringer flest dårlig Anonymkode: ee1d4...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå