AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Jeg vet ikke hvor seriøs han er, men jeg har forstått det som at han ønsker kjæreste. Han er 30 og aldri hatt kjæreste. Gir alt for mye av seg selv til jenter som ser "lette ut å få", det er så jævla turnoff! Jeg er SÅ LEI av at menn alltid skal ha flere på tråden. Jeg har ikke flere flørter på tråden når jeg er interessert i noen isåfal. Det jeg dessverre tror, er at det er vanskelig å finne den mannen som bare ser deg. Så jeg vil ikke si noe om det til han, at jeg liker han. Det er jo synd, at han mister ei trofast kvinne fordi han byr på seg selv til såpass mange, som mest sannsnylig bare liker oppmerksomheten. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor seriøs han er, men jeg har forstått det som at han ønsker kjæreste. Han er 30 og aldri hatt kjæreste. Gir alt for mye av seg selv til jenter som ser "lette ut å få", det er så jævla turnoff! Jeg er SÅ LEI av at menn alltid skal ha flere på tråden. Jeg har ikke flere flørter på tråden når jeg er interessert i noen isåfal. Det jeg dessverre tror, er at det er vanskelig å finne den mannen som bare ser deg. Så jeg vil ikke si noe om det til han, at jeg liker han. Det er jo synd, at han mister ei trofast kvinne fordi han byr på seg selv til såpass mange, som mest sannsnylig bare liker oppmerksomheten. Anonymkode: 2b25b...8dc Ikke kast bort tiden din på en som deler ut seg selv til såpass mange, når du så gjerne vil være den eneste for han. Så til det videre løpet: Du kan måtte lete lenge for å finne den mannen som bare ser deg og ingen andre, men om du slutter å prøve hardt, lærer å vise at du har kjærlighet til deg selv og at du koser deg i nåtiden, så kommer det fortere enn du aner. Jeg trodde ikke selv på det før, trodde det var vås. Gikk på mangfoldige arrangerte dates som alltid ble for formelle så ingen turte å slippe løs verken seg selv eller det man hadde å gi en potensiell partner. Så møtte jeg en på fest, uten tanke om at det kunne bli oss, men kjemien stemte. Hva som skjer videre vet jeg ikke, men det jeg vet er at jeg koser meg i nåtiden og at jeg, i nåtiden, har en som ser meg og vil ha meg. Hva som skjedde i går eller skjer i morgen kan jeg ikke gruble over hvis jeg skal ha det bra NÅ. Endret 27. mars 2019 av BeautyBox 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, BeautyBox skrev: Du kan måtte lete lenge for å finne den mannen som bare ser deg og ingen andre, men om du slutter å prøve hardt, lærer å vise at du har kjærlighet til deg selv og at du koser deg i nåtiden, så kommer det fortere enn du aner. Jeg trodde ikke selv på det før, trodde det var vås. Gikk på mangfoldige arrangerte dates som alltid ble for formelle så ingen turte å slippe løs verken seg selv eller det man hadde å gi en potensiell partner. Så møtte jeg en på fest, uten tanke om at det kunne bli oss, men kjemien stemte. Hva som skjer videre vet jeg ikke, men det jeg vet er at jeg koser meg i nåtiden og at jeg, i nåtiden, har en som ser meg og vil ha meg. Hva som skjedde i går eller skjer i morgen kan jeg ikke gruble over hvis jeg skal ha det bra NÅ. Men det er jo enkelte som finner de tidlig i livet. Og hva med han? Vil han forandre seg når den rette dukker opp eller er dette personlighetstrekk? Jeg vet ikke om jeg legger for mye i det, men det er veldig kjedelig at jeg enda en gang må vente, fordi nok en mann var ubrukelig. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo enkelte som finner de tidlig i livet. Og hva med han? Vil han forandre seg når den rette dukker opp eller er dette personlighetstrekk? Jeg vet ikke om jeg legger for mye i det, men det er veldig kjedelig at jeg enda en gang må vente, fordi nok en mann var ubrukelig. Anonymkode: 2b25b...8dc Det datt bort noe i starten av innlegget mitt, som jeg har skrevet inn nå. At noen finner de tidlig i livet er ikke egentlig et argument. Jeg trodde det selv, og jeg er jo "eldgammel" i forhold til mange som alt er gift og har fått barn. Men neida, møtte en jeg og. Ja det er veldig kjipt å bli skuffet gang på gang. Men jeg tror dessverre ikke at det plutselig vil forandre seg. Hva det handler om for han er vanskelig for meg å si, men en som har så mange samtidig er nok dessverre ikke interessert i noe monogamt med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, BeautyBox skrev: Det datt bort noe i starten av innlegget mitt, som jeg har skrevet inn nå. At noen finner de tidlig i livet er ikke egentlig et argument. Jeg trodde det selv, og jeg er jo "eldgammel" i forhold til mange som alt er gift og har fått barn. Men neida, møtte en jeg og. Ja det er veldig kjipt å bli skuffet gang på gang. Men jeg tror dessverre ikke at det plutselig vil forandre seg. Hva det handler om for han er vanskelig for meg å si, men en som har så mange samtidig er nok dessverre ikke interessert i noe monogamt med deg. Men jeg føler meg så uattraktiv. det er jo kjipt dersom han faktisk ville noe. Det var han som flere ganger spurte om jeg ville bli med på kafe/mat, men ante ikke hvordan jeg skulle oppføre meg for han, hva jeg skulle innrømme og ikke. Jeg tok egen konklusjon, han er ikke seriøs, så blir det til at jeg tviler på om jeg tok det riktige valget eller ikke. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg føler meg så uattraktiv. det er jo kjipt dersom han faktisk ville noe. Det var han som flere ganger spurte om jeg ville bli med på kafe/mat, men ante ikke hvordan jeg skulle oppføre meg for han, hva jeg skulle innrømme og ikke. Jeg tok egen konklusjon, han er ikke seriøs, så blir det til at jeg tviler på om jeg tok det riktige valget eller ikke. Anonymkode: 2b25b...8dc Følg magefølelsen din, han er nok en som har behov for bekreftelse fra flere på samme tid. Synes du gjorde et klokt valg i å avvise han. Selv om han inviterte deg ut betyr ikke det at han er interessert i noe seriøst, da ville du sett mange flere tegn til det og dessuten ville han ha kuttet ut alle andre for lenge siden. Du fortjener noen som lengter etter at det er bare dere to.
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Og tro meg, det betyr IKKE at du ikke er attraktiv! Det betyr bare at en douche ikke ser alle kvalitetene du har.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Og tro meg, det betyr IKKE at du ikke er attraktiv! Det betyr bare at en douche ikke ser alle kvalitetene du har. Takk for svar. Vi bodde ikke i samme by, så vanskelig å bare ut å møtes. Men han kontaktet meg også når jeg var hjemme, spurte om jeg kom tilbake og om vi kunne treffes igjen da. Og hvordan det gikk med meg, planene videre osv. En del av meg sier at jeg burdte vært ærlig. En annen ville bare kutte ut. Men jeg får det liksom sldri gøy med dating, for disse mennene blir bare en byrde i lengden. Du analyserer, lurer på om du skulle gjort noe annerledes, hvem det er opp til. Han er virkelig en jeg kunne tenkt meg å kjenne, men med slike mindreverdighetskomplekser takler jeg ikke dating. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Vi bodde ikke i samme by, så vanskelig å bare ut å møtes. Men han kontaktet meg også når jeg var hjemme, spurte om jeg kom tilbake og om vi kunne treffes igjen da. Og hvordan det gikk med meg, planene videre osv. En del av meg sier at jeg burdte vært ærlig. En annen ville bare kutte ut. Men jeg får det liksom sldri gøy med dating, for disse mennene blir bare en byrde i lengden. Du analyserer, lurer på om du skulle gjort noe annerledes, hvem det er opp til. Han er virkelig en jeg kunne tenkt meg å kjenne, men med slike mindreverdighetskomplekser takler jeg ikke dating. Anonymkode: 2b25b...8dc Jeg analyserte alltid alt før, men dette er så godt som borte med han jeg har møtt nå. Så jeg tenker at det handler om at det er ekte interesse fra begge parter, da blir det såpass naturlig for begge å ville ta kontakt at man trenger ikke å tenke så hardt på det. Du må bare finne deg en som er interessert i deg på ekte fra starten av. Skjønner at det ikke høres lett ut altså, men for meg var dette en åpenbaring og det er egentlig fantastisk enkelt.
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 Og magefølelsen er som regel korrekt. Føler du innerst inne på at interessen er halvveis fra den andres side, så pleier den å være nettopp det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, BeautyBox skrev: Og magefølelsen er som regel korrekt. Føler du innerst inne på at interessen er halvveis fra den andres side, så pleier den å være nettopp det. Den føltes ikke halvveis, men jeg VET jo ingentig uansett. Skjer hver gang jeg liker noen. Har på en måte litt lyst å konfrontere han, for jeg vil rett og slett ikke inse at det ikke blir oss. Hver gang jeg tenker på dating tenker jeg på han, blir dårlig av å tenke på andre menn. Verste er at jeg aldri lot finne ut. Men mest sannsnylig blir jeg værende tenkende på han til en bedre fyr dukker opp. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den føltes ikke halvveis, men jeg VET jo ingentig uansett. Skjer hver gang jeg liker noen. Har på en måte litt lyst å konfrontere han, for jeg vil rett og slett ikke inse at det ikke blir oss. Hver gang jeg tenker på dating tenker jeg på han, blir dårlig av å tenke på andre menn. Verste er at jeg aldri lot finne ut. Men mest sannsnylig blir jeg værende tenkende på han til en bedre fyr dukker opp. Anonymkode: 2b25b...8dc Hvordan kan det føles som at det ikke er halvveis, når han har så mange andre? Om det blir riktig for deg å konfrontere må du egentlig finne ut selv, det er vanskelig for meg å svare på dessverre.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg føler meg så uattraktiv. det er jo kjipt dersom han faktisk ville noe. Det var han som flere ganger spurte om jeg ville bli med på kafe/mat, men ante ikke hvordan jeg skulle oppføre meg for han, hva jeg skulle innrømme og ikke. Jeg tok egen konklusjon, han er ikke seriøs, så blir det til at jeg tviler på om jeg tok det riktige valget eller ikke. Anonymkode: 2b25b...8dc Altså... han dropper jo ikke alle andre relasjoner FØR du eventuelt takker ja til en date, da.. Jeg også chattet med mange før jeg begynte å date samboer. Betyr ikke at jeg er useriøs, men når man bare er på snakkestadiet, er det normalt å ha samtaler med fler. Så man slipper å ha en og en samtale, gå på date, viser seg å ikke passe, så en ny samtale, som ikke matchet allikvel, så en ny samtale, osv osv. Hva mener du med at han byr seg til alle og en hver? Anonymkode: ef280...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 10 minutter siden, BeautyBox skrev: Hvordan kan det føles som at det ikke er halvveis, når han har så mange andre? Om det blir riktig for deg å konfrontere må du egentlig finne ut selv, det er vanskelig for meg å svare på dessverre. Fordi jeg ikke vet hvor grensen går på hva slags kontakt en skal ha med andre av motsatt kjønn. I motsetning til meg har han større nettverk. Han jobber tett på kvinner og menn. Jeg er forresten under utredning og er redd djeg kan ha pers.forstyrrelse... den kan vel ødelegge det meste. For jeg tenker ting i hodet mitt han ikke har gjort i virkeligheten og hater han, i det neste elsker jeg han. Jeg hadde kanskje ikke vært noe god å være i forhold med... Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså... han dropper jo ikke alle andre relasjoner FØR du eventuelt takker ja til en date, da.. Jeg også chattet med mange før jeg begynte å date samboer. Betyr ikke at jeg er useriøs, men når man bare er på snakkestadiet, er det normalt å ha samtaler med fler. Så man slipper å ha en og en samtale, gå på date, viser seg å ikke passe, så en ny samtale, som ikke matchet allikvel, så en ny samtale, osv osv. Hva mener du med at han byr seg til alle og en hver? Anonymkode: ef280...3a9 Jeg forstår TS som at det har vært mer enn bare snakking. Mulig jeg har misforstått.
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke vet hvor grensen går på hva slags kontakt en skal ha med andre av motsatt kjønn. I motsetning til meg har han større nettverk. Han jobber tett på kvinner og menn. Jeg er forresten under utredning og er redd djeg kan ha pers.forstyrrelse... den kan vel ødelegge det meste. For jeg tenker ting i hodet mitt han ikke har gjort i virkeligheten og hater han, i det neste elsker jeg han. Jeg hadde kanskje ikke vært noe god å være i forhold med... Anonymkode: 2b25b...8dc Jeg tenker at har man kommet et lite stykke på vei i datingen så er det overhode ikke naturlig for majoriteten å ha flere ved siden av. Også mennesker med psykiske lidelser kan være i forhold, men du må lære deg å håndtere det på en måte som ikke gjør det slitsomt å leve sammen med deg... Om du skjønner hva jeg mener?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #17 Skrevet 27. mars 2019 5 minutter siden, BeautyBox skrev: Jeg tenker at har man kommet et lite stykke på vei i datingen så er det overhode ikke naturlig for majoriteten å ha flere ved siden av. Også mennesker med psykiske lidelser kan være i forhold, men du må lære deg å håndtere det på en måte som ikke gjør det slitsomt å leve sammen med deg... Om du skjønner hva jeg mener? Ja Anonymkode: 2b25b...8dc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #18 Skrevet 27. mars 2019 5 minutter siden, BeautyBox skrev: Jeg tenker at har man kommet et lite stykke på vei i datingen så er det overhode ikke naturlig for majoriteten å ha flere ved siden av. Også mennesker med psykiske lidelser kan være i forhold, men du må lære deg å håndtere det på en måte som ikke gjør det slitsomt å leve sammen med deg... Om du skjønner hva jeg mener? Nei vi kom ikke dit at vi virkelig datet, jeg valgte å fryse han ut. Anonymkode: 2b25b...8dc
BeautyBox Skrevet 27. mars 2019 #19 Skrevet 27. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vi kom ikke dit at vi virkelig datet, jeg valgte å fryse han ut. Anonymkode: 2b25b...8dc Hmm, da blir jeg litt usikker på hvorfor du mener at han "byr på seg selv til såpass mange", når dere ikke engang hadde startet å date, eventuelt er dette en alt for kompleks situasjon til at jeg kan sitte her på nett og prøve å tolke og forstå. Når jeg er singel kan jeg godt ha flere menn som er interessert i meg på samme tid og som jeg synes det er hyggelig å få oppmerksomhet fra, uten at det er noe mer. Men blir det dating som utvikler seg til flere dater med én og samme fyr, så avslutter man jo det med å ha flere samtidig. Men da har man jo kommet dit at man faktisk dater. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #20 Skrevet 27. mars 2019 Høres ut som en mann som har datet lenge. Har en slik kompis. Ulempen med å date mange i slengen over tid er at man ikke får ro i rumpa til å bli kjent med noen. Og de tenker at det sikkert kommer noen penere og kulere rett rundt svingen. Selv om de har møtt på perfekte og gode damer hele veien så kan det tenkes at det blir enda bedre utvalg neste uke. Jeg har aldri datet flere om gangen, blir feil for begge parter. Men menn sliter litt mer enn kvinner tror jeg. Det er det de selv sier. At vi kan velge og vrake, mens de må prøve seg på alt med puls, så kanskje de får napp et sted. Du bør gå videre, han høres ikke ut som en å samle på. Anonymkode: a187f...9ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå