Gå til innhold

Traff mann fra nett, vil ikke treffes igjen, hvordan fortelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har chattet med en mann på nett en periode. Masse kjemi og fine lange samtaler. Så avtalte vi til slutt et treff og..... jeg kjente ikke kjemien. :( Problemet var at det gjorde han. Og han ville treffes igjen og dumme dumme meg klarte ikke å avvise ham der han satt rett ved siden av meg etter å ha gitt meg en god klem. Jeg synes dette er så forferdelig. Jeg skulle bare sagt det med en gang, men det var så vanskelig når han snakket igjen og igjen om det føltes akkurat som på nett og hvor fint det var og sånn.....  Hvordan i all verden kan jeg fortelle at jeg ikke vil sees igjen uten at han blir lei seg?

Anonymkode: 3cd9a...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kanskje ikke unngå at han blir skuffet, men det beste er å si i fra så fort som mulig og på en fin måte. F.eks han er en flott mann, men du føler kjemien mangler og vil ikke kaste bort tiden hans. For jo lengre du drar det ut, jo verre blir det for han å høre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på å være snill heller enn at han ikke skal bli lei seg. Lei seg blir han gjerne uansett. 

Jeg har pleit å si noe som "Beklager, jeg følte bare ikke helt kjemien med deg", og om jeg syntes han var hyggelig, så sa jeg også det; at han var veldig hyggelig, men at det bare ikke helt stemte for meg likevel. 

Anonymkode: dad1c...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier

"Jeg vil ikke treffe deg igjen"

 

Ikke akkurat hjernekirugi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å være «voksen» og si det som det er; vær ærlig, skriv det akkurat som det er og gå videre begge to. Har selv gjort det med flere menn :) joda de kan bli lei seg, men er jo ikke vits for noen av dere å kaste bort med tid enn dere trenger :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett bare nødt til å si det direkte, men uten å være "slem". Skriv en melding og si at f.eks. "Jeg har tenkt over saken, men føler dessverre ikke at kjemien stemte mellom oss. Beklager, men vi treffes ikke igjen. Ha det bra."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Er du heeeeelt sikker på at han ikke er noe for deg?)

Hvis dere ikke har laget noen plan for neste stevnemøte, så avventer du. Når han spør når dere skal treffes igjen, så sier du bare at "Vi hadde det kjempehyggelig, men jeg er helt overbevist om at du kjente det samme som meg, ingen sommerfugler i magen! Så rart, ikke sant? Etter så mange fine samtaler. Jeg tror helt ærlig at vi ikke skal prøve å tvinge frem noe, så ingen vits i å treffes igjen egentlig. 

Du er søt som prøver da 😉 Men når ingen av oss kjenner gnisten er det liten vits. "

Hvis han ikke lar seg redde og insisterer på gnist, så får du ta det derfra. 

 

Anonymkode: 82c3a...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(Er du heeeeelt sikker på at han ikke er noe for deg?)

Hvis dere ikke har laget noen plan for neste stevnemøte, så avventer du. Når han spør når dere skal treffes igjen, så sier du bare at "Vi hadde det kjempehyggelig, men jeg er helt overbevist om at du kjente det samme som meg, ingen sommerfugler i magen! Så rart, ikke sant? Etter så mange fine samtaler. Jeg tror helt ærlig at vi ikke skal prøve å tvinge frem noe, så ingen vits i å treffes igjen egentlig. 

Du er søt som prøver da 😉 Men når ingen av oss kjenner gnisten er det liten vits. "

Hvis han ikke lar seg redde og insisterer på gnist, så får du ta det derfra. 

 

Anonymkode: 82c3a...874

Hvorfor gjøre det på den måten?

Anonymkode: aa3fb...366

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(Er du heeeeelt sikker på at han ikke er noe for deg?)

Hvis dere ikke har laget noen plan for neste stevnemøte, så avventer du. Når han spør når dere skal treffes igjen, så sier du bare at "Vi hadde det kjempehyggelig, men jeg er helt overbevist om at du kjente det samme som meg, ingen sommerfugler i magen! Så rart, ikke sant? Etter så mange fine samtaler. Jeg tror helt ærlig at vi ikke skal prøve å tvinge frem noe, så ingen vits i å treffes igjen egentlig. 

Du er søt som prøver da 😉 Men når ingen av oss kjenner gnisten er det liten vits. "

Hvis han ikke lar seg redde og insisterer på gnist, så får du ta det derfra. 

 

Anonymkode: 82c3a...874

Dette var  jo et dumt forslag. TS skriver allerede i sitt hovedinnlegg at fyren HAR gitt uttrykk for at kjemien stemte på daten. Så å sende en sånn melding som du skisserer, blir jo da temmelig dumt, eller...? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange av forslagene her nesten høres litt hånlige ut?! Er det ikke bedre å faktisk si det på en hyggelig måte, rett fram, uten så mye ekstra tullball? 

"Hei! Det var veldig hyggelig å møte deg, men jeg må være ærlig og si at jeg ikke følte noen kjemi. Beklager! Ønsker deg lykke til videre." 

Anonymkode: cc00b...323

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har chattet med en mann på nett en periode. Masse kjemi og fine lange samtaler. Så avtalte vi til slutt et treff og..... jeg kjente ikke kjemien. :( Problemet var at det gjorde han. Og han ville treffes igjen og dumme dumme meg klarte ikke å avvise ham der han satt rett ved siden av meg etter å ha gitt meg en god klem. Jeg synes dette er så forferdelig. Jeg skulle bare sagt det med en gang, men det var så vanskelig når han snakket igjen og igjen om det føltes akkurat som på nett og hvor fint det var og sånn.....  Hvordan i all verden kan jeg fortelle at jeg ikke vil sees igjen uten at han blir lei seg?

Anonymkode: 3cd9a...678

bare si at du synes han er veldig trivelig og alt det med at du dessverre ikke følte kjemien når dere mødtes og derfor ønsker ham lykke til videre og at det er ikke noe galt med han men kjemier var der ganske enkelt ikke.

Anonymkode: a9070...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke kontakt med ham. Men neste gang han tar kontakt, sier du:

Takk for en hyggelig date sist. Jeg koste meg. Men dessverre vil jeg ikke på ny date med deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...