Gå til innhold

Tegn på at han ikke er interessert i noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt; han ba meg på date men jeg takket nei fordi jeg syntes det var for tidlig etter bruddet mitt i fjor. Vi holdt kontakten på et vennskapelig plan og traff hverandre noen uker etterpå (har felles bekjente), men ila den tiden hadde jeg tenkt at han kunne være en "kandidat" til å ha et venner med fordeler-forhold til. Dette er en ny situasjon for meg, men han ble ihverfall med på det og vi har hatt sex 7 ganger. Nå har jeg klart å få følelser for ham, men jeg tror ikke han har det samme tilbake.... (ja, jeg er unormalt rask til å knytte meg og få følelser tydeligvis🙈)

Jeg har skrevet det til ham, og vi skal snakkes neste uke, men jeg syntes det er så vanskelig å gå og vente så prøver å analysere kontakten vi har hatt🤪

Feks sendte jeg ham mob.nr mitt på Messenger i tilfelle han hadde behov for det, men han sendte ikke sitt tilbake.

Han sender meg som oftest god morgen og god natt-snap, men tror han er aktiv med mange på snap så vil ikke legge for mye i det.

Hva bør jeg se etter?

Anonymkode: 58554...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør det lettest for deg selv med å spørre han rett ut.  Nå er det jo du som har lagt opp til at dere er "venner med fordeler" og kanskje han tenker at det er det du vil. 

Anonymkode: 88d80...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke noe vits å analysere - du må nok bare vente til dere faktisk får snakket om det. Prøv å få litt kontroll på egne tanker, uavhengig av hva han føler.

Når det er sagt, syntes jeg ikke det å knytte seg til noen etter å ha hatt sex 7 ganger er unormalt raskt.

Anonymkode: 85f42...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten bare spørre han rett ut, men det høres ikke ut som han er spesielt interessert. Og det er ikke unormalt å knytte seg til noen etter å ha hatt sex sju ganger

Anonymkode: a25f3...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...