Gå til innhold

Er det rart å være 26 og aldri ha hatt kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det. Men jeg er 40 år og har aldri vært samboer. :fnise:

Anonymkode: 2fa18...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg håper den rette dukker opp for deg! :hjerte:

Anonymkode: 9ab28...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurer bare deg selv, det går kun utover dæ sjæl, ingen andre. (Sagt med nasal nordlendingstemme). Sier som den jævla kjipe barneskolelærerinnen min her.

Anonymkode: 6992d...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer bare deg selv, det går kun utover dæ sjæl, ingen andre. (Sagt med nasal nordlendingstemme). Sier som den jævla kjipe barneskolelærerinnen min her.

Anonymkode: 6992d...f3c

Dette skjønte jeg ikke helt. Hvordan lurer jeg meg selv?

Takk til dere adre som har svart  ! :) 

Anonymkode: ff27c...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer bare deg selv, det går kun utover dæ sjæl, ingen andre. (Sagt med nasal nordlendingstemme). Sier som den jævla kjipe barneskolelærerinnen min her.

Anonymkode: 6992d...f3c

Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa
Ikke vri deg unna, ikke være likeglad
Ikke late som du ikke mente det du sa
Ikke si som andre
Du må tenke sjæl

Beklager off topic her, men måtte bare....

Anonymkode: 2fa18...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et sunnhetstegn jeg. Hadde jeg vært tenåring igjen i dag, hadde jeg valgt bort forhold, og studert beinhardt.

Anonymkode: 2bb30...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg 28 og har aldri hatt kjæreste. 

Anonymkode: c95d4...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noensommegher?

Det morsomme her er at menn i tilsvarende situasjon blir dømt nedenom og hjem av kvinner, så ikke forvent sympati :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noensommegher? skrev:

Det morsomme her er at menn i tilsvarende situasjon blir dømt nedenom og hjem av kvinner, så ikke forvent sympati :fnise:

Hadde selv ikke vært i et seriøst forhold som 26 åring. Det tror jeg faktisk ikke mannen min hadde heller, han hadde i hvertfall ikke vært samboer med noen ennå da. Det ble han ikke før godt oppi 30-åra. Ingen av oss har blitt dømt nedenom og hjem - hverken av hverandre eller folk vi kjenner. 

Likandes folk blir likt, uansett om de er i forhold eller ikke ☺️

 

Anonymkode: 5c071...9c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kjenner mange som er så opptatt av studier og arbeid at de ikke har tid til kjærester.

Anonymkode: 017c0...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 23 da jeg fikk min første ordentlige kjæreste. Han var en dust, og etter 2 år våknet jeg og dumpet han. Følte for å heller være singel, noe jeg var i 7-8 år. Var i et par korte forhold som varte 1-2 år. Ga litt opp. Men fant drømmefyren til slutt, da var jeg over 40. Alle andre rundt meg hadde kjærester da de var 16, og vel etablerte da de var 25. Men det hadde jeg ikke vært klar for da. Men ingen som reagerte på at jeg var ung og singel, og jeg hadde heller ikke brydd meg om det. Hadde det bra som singel, passer vel egentlig best for min type personlighet. 

Anonymkode: d2135...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt rart, eller uvanlig i alle fall. Jeg var 20 da jeg fikk min første kjæreste og husker jeg syntes det var veldig sent. "Alle andre" fikk seg kjærester i løpet av tenårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Noensommegher? skrev:

Det morsomme her er at menn i tilsvarende situasjon blir dømt nedenom og hjem av kvinner, så ikke forvent sympati :fnise:

Dette er jo bare tull. Da jeg traff eksen var han 26 og hadde aldri vært i et forhold og da jeg traff min nåværende samboer var han 25 og hadde kun "vært sammen med" ei jente i et par mnd da han var 16.

Kjenner også mange andre menn som ikke var i noe forhold før de var nærmere 30 uten at de har hatt noe problem med å finne noen når de var klare for det.

Anonymkode: 9652c...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

er jente. 

Anonymkode: ff27c...1fc

Det er ikke så rart. Jeg hadde samboer i store deler av studietiden, men skulle i ettertid ønsket at jeg hadde droppet det og fokusert på studiene 100%. Jeg kjenner mange som fant sin første og eneste kjæreste i midten av 20-årene.

Folk som er veldig opptatt av forhold og sex er typisk folk som ikke har så mye annet i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det synes jeg ikke uansett om det er kvinne eller mann.

Anonymkode: 17e46...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer normalt nå enn før. For da skulle man gifte seg og få barn med ungdomskjæresten. De fleste forhold har nå røket etter 20 år. 

Dagens unge velger utdannelse, og får kjærester og barn sent. Og det er en god ting. Lev litt først. Bli litt mer voksen. Lære seg hvem man er.

Har venninner på 40 som nå lever livet de skulle gjort da de var 20. Det er kleint synes jeg. 

Anonymkode: d2135...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mer normalt nå enn før. For da skulle man gifte seg og få barn med ungdomskjæresten. De fleste forhold har nå røket etter 20 år. 

Dagens unge velger utdannelse, og får kjærester og barn sent. Og det er en god ting. Lev litt først. Bli litt mer voksen. Lære seg hvem man er.

Har venninner på 40 som nå lever livet de skulle gjort da de var 20. Det er kleint synes jeg. 

Anonymkode: d2135...a64

Jeg er snart 40 og lever som jeg er 20 føler jeg innimellom, men nå har jeg da vært gjennom A4 pakka da med mann og barn etc. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer normalt nå enn før. For da skulle man gifte seg og få barn med ungdomskjæresten. De fleste forhold har nå røket etter 20 år. 

Dagens unge velger utdannelse, og får kjærester og barn sent. Og det er en god ting. Lev litt først. Bli litt mer voksen. Lære seg hvem man er.

Har venninner på 40 som nå lever livet de skulle gjort da de var 20. Det er kleint synes jeg. 

Anonymkode: d2135...a64

For å leve i dag må man ha økonomi til det. Det er ikke så lett å leve livet som fattig student som skal inn i arbeidslivet for første gang. Mens folk rundt 40 ofte har god nok økonomi til å realisere en del av de ønskene man ikke hadde mulighet til tidligere. 

Samtidig kan man fint ha partnerskap osv. i tyveårene uten å ta hele pakke som mann/kone/barn. Det er lurt å ha noen forhold i løpet av tyveårene, enten de holder eller ikke. Årene går fort, og det er kjipt å sitte som 40-50 åring uten muligheter til partner og evt. barn hvis man ønsker på grunn av at man ikke har erfaring. 

Anonymkode: 9770b...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...