Gå til innhold

Deler dere seng med hunden?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, hunden min sover i senga si. En langhåret schæfer i senga? Nei takk! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du dobermann teddy? :wink:

Ikke før neste år, men jeg har en slektning av den :wink:

Skrevet

Mulig at jeg som har en lys, langhåret hund ser dritten bedre enn de som har en mørk, korthåret hund ...

Men like skitne er de nok, allikevel :wink:

Prøv å ha 40 kilo golden retriever i senga du, skal love deg at du ikke trenger bruke penger på vinterdyne :hoho:

Gjest doberman
Skrevet

Ok. Kjempefine hunder, har to selv.

Hvor får du fra da?

Skrevet
Ok. Kjempefine hunder, har to selv.

Hvor får du fra da?

Enten Ardens i Italia eller Smart Wood Hills i Russland, tenker jeg. Har ikke helt bestemt meg, må se an foreldrene. Også må jeg vente til den lille tassen jeg har blir voksen nok til å få en "lillebror" 8)

Gjest doberman
Skrevet

Flott valg (min knapp er dog på SWH). Yury har kjempefine hunder! Ellers vil jeg også anbefale Altobello i Jugoslavia. :-)

Skrevet

Jeg heller mest dit selv og, og kikker litt på Irinland. Synes Ardenhundene er flotte, og folkene er kjempetrivelige men noen av hundene er litt "spjælete".

Hvor har du hund fra? :-)

Tror jeg har vært innom Altobello og, det er så mange flinke oppdrettere i øst-europa at det er vanskelig å se seg ut en 8)

Skrevet

en liten avsporing?

Skrevet
en liten avsporing?

Bitteliten kanskje.... :oops:

Gjest lillelou
Skrevet

Hun får som regel komme en tur oppi om morgenen, spesielt om helgene. "Familiekvalitetstid" :-) . Ellers har hun ei deilig stor myk pute hun pleier å ligge på.

Skrevet
Har fra Smart Wood Hills.

Hadde blitt kjempeglad om du sendte meg en PM med erfaringer fra å kjøpe hund derfra :-)

Gjest fruktfat i.i
Skrevet

ja, gullet ligger i senga hver natt. legger seg i fotenden, og når sambo drar på jobb på morgenen kryper hun opp til meg og legger seg i armkroken min :hjerter:

(har en liten knert på 3kg)

Gjest randaberg81
Skrevet

hun ligger allti i senga mi. Hun heter Avril og er en cocker spaniel. Hun er dama mi..:=)

Skrevet

fysj og nei. de ligger på sitt eget rom. en i bur og en løs, så det blir ro.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hun liggeb alltid i senga sammen med meg. Har stor seng så det er ikke noe problem, bare kos det :P

Gjest gjesten
Skrevet

Har huset fult av hunder...

2 av dem i hvert sitt bur, 2 i samme bur og en på utsiden på egen plass.

Sistnevnte ligger i senga sammen med meg når schæsten jobber natta.

Ligger også og sover middag sammen med meg på sofaen.

Noen ganger har jeg med en av de minste som er naken, så derfra kommer det ikke noe hår.

Hårløst og hårfritt i senga :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...