Gå til innhold

Deler dere seng med hunden?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skjønner jo at det er kos' date=' da. Om min hund skulle ligge i min seng, måtte jeg ha dusjet den hver kveld før leggetid....[/quote']

Blaut hund i seng.. he he ja velbekomme :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, ja, selvsagt... :oops:

Men poenget er jo at hunder er ute og blir skitne!

Og når de kommer opp i senga, drar de med seg ganske mye. Tør ikke tenke på hvordan sengetøyet blir seende ut, jeg da.

Dere med hund i senga må vel vaske sengetøyet flere ganger i uka???

Skrevet
Skjønner jo at det er kos, da. Om min hund skulle ligge i min seng, måtte jeg ha dusjet den hver kveld før leggetid....

:Nikke:

De få gangene hunden får ligge i vår seng er han nydusjet og vi skal skifte sengetøyet dagen etter.

Men sove på rommet vårt, det gjør han! Det har han gjort siden han var valp.

Skrevet

Benz åpner døren og kommer inn på soverommet og opp i senga når han vil (er sjeldent for tiden), men han må ligge ved benenden. Hvis det er noe han er urolig for hender det han legger seg mellom oss, og helst stjeler puta mi.

Synes det er kos med voffs i senga jeg :)

Skrevet

Min gamle hund fikk ligge i sengen når jeg var alene hjemme. Hun hadde kort, kort pels. Min nåværende hund får ikke ligge i sengen, men hun har så mye pels at hun vel hadde dødd av heteslag der uansett, hun vil helst ligge rett på tregulvet i gangen :ler:

Skrevet

hehe, godt å høre at det er flere som av og til lar seg friste av å ha en stor vofs i senga.

Hunden min er veldig mammasyk...nesten hele tiden. Før hadde vi et fat rituale ved leggetid. Jeg la meg, og hun ventet spent på at jeg hadde lagt meg til ro...da jumpet hun oppi senga og boret seg inntil meg med masse høye koselyder.....etter et minutt, følte vel hun at hun hadde sagt godnatt, go jumpet tilbake til sin egen seng. Syns det var utrolig koselig å ha noen å si god natt til på den måten...men måtte til slutt si stopp. Ble så innmari lei av hundehår og skitt...ble lei av å vaske sengeklær hele tiden......Så må det jo nevnes at jeg har verdens verste røytehund i hus også,da....Schæfer....

Nå har vi kommet til et lite kompromiss.....jeg og vofsen... Hun ligger i senga si og venter spent på at JEG kommer og sier god natt til henne.....hehe, hun er rar,da! er jeg så uheldig og glemmer natta- ritualet, blir hun kjempefornærma og lager masse snøfte og gryntelyder....før hun kommer bort til meg og gir meg verdens største sleik i trynet............akkurat som om hun vil minne meg om at jeg har glemt noe livsviktig!

Skrevet

Min kjære har hunden i senga på morgenkvisten når han jobber kvelden...

Jeg har svært sjelden hunden i senga!

Skrevet

Emma sover i senga mi om natten. Hun er en liten cavalier.

Skrevet

Kunne aldri tenke meg å la hunden ligge hverken i senga eller sofaen.

Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å ha hund i senga. Hadde katt før, og den fikk ligge sammen med meg. Han var korthåret og røyta lite, og katter lukter heller ikke, så det gikk bra. Men hver sin smak :)

Skrevet
og katter lukter heller ikke' date=' så det gikk bra. Men hver sin smak :)[/quote']

Kommer an på det. :wink:

Min hund lukter sjelden "hund" fordi vi bader han innimellom. Hunder vasker ikke pelsen sin så nøye som katter, derfor må man bare hjelpe naturen, synesjeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei jenter . Deler dere seng med bikkja? Selv sover Bandit i samme seng som meg.  Noe annet ville vært utenkelig. Jeg kunne ofre livet mitt for han!

jeg tillegger ikke hunden menneskelige egenskaper. Hunden har ingen ting i vår seng å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tillegger ikke hunden menneskelige egenskaper. Hunden har ingen ting i vår seng å gjøre.

Jeg ilegger hunden egenskaper og har henne i senga :sjarmor: Det blir mye mer skifting på sengen enn før, og jeg sover med pysj (hvertfall om vintern). Kommer nok til å lure henne ut på gangen snart...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å ha hunden i senga. Jeg har hatt en eller annen hund i senga siden jeg var liten, så det er jeg vant til. Synes det er koselig at han ligger der. Han er nesten som en Schafer og se til og i pelsen, men han liker faktisk å ligge i senga. Skulle tro det ble veldig varmt til han, men det virker ikke sånn heller??? :o

Skrevet

Om jeg deler seng med hunden... :o

Nei, sååååå godt liker jeg ikke å ligge ute i et hundehus... :wink:

Skrevet

Hun får ligge i senga en natt i blant, men da er det når sengetøyet skal skiftes uansett. Da ligger hun alltid i fotenden. Av og til får hun komme opp om morgenen og få kos.

MEN hun lukter ikke hund heller, da - det hjelper. Ren og pen! :sjarmor:

Og senga er forbudt (selvsagt) i røyteperioden og under løpetid.

Hun har seng både på stua og på soverommet, og sover vanligvis i sin seng ved siden av min om natten.

Dessuten er hundene perfekte fotvarmere om vinteren når det er kaldt!

Hvis jeg syntes hunder var så utrolig møkkete ville jeg nok ikke hatt hund...

Skrevet

Selvfølgelig får hunden ligge i senga vår.Ikke alltid han gidder det,så han ligger like gjerne på et teppe ved siden av.Tror det blir varmt til han.

Er jo bare å skifte på senga ofte,og riste dynene litt synes jeg...

Skrevet

Ikke fankern. Det er greit at katta sniker seg oppi en og annen gang (hun får strengt tatt ikke lov hun heller), men å ha kjøtern i senga er direkte uappetittelig. Masse pels og sikkel, fising og labber i alle retninger. Og ikke minst alle blindpassasjerene. Jeg har ikke bruk for mer midd, eller lopper og flått.

Han er en hund, han har egen seng som han ligger mer enn godt nok i.

Jeg er glad i ham, men et sted går virkelig grensen.

Skrevet

Vi har to hunder i senga hver natt vi. Og vi bytter sengetøy veldig ofte, for det blir ganske så mye hår av det!

Skrevet

Hva har det å sove i en haug med menneskelige egenskaper å gjøre? Både hunder og katter sover oppå hverandre hele tiden. Det er vel heller snakk om å tilpasse seg dyrenes måte å gjøre det på...

Hunden min (og kattene) sover i senga, dersom hun vil og ikke klenger for mye. Ellers ligger hun på gulvet, og en skjelden gang stenger vi soveromsdøra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...