Mossa Skrevet 20. april 2005 #41 Skrevet 20. april 2005 Hunden vår ligger nesten aldri i senga, ikke fordi hun nødvendigvis blir henvist til plassen sin hver gang, men hun er rett og slett ikke noe senghund. Av og til har vi en koserunde før vi står opp, men det er ikke så ofte. Hundhår har vi med oss i senga uansett, så akkurat det spiller liten rolle...og hadde det vært et problem for meg, hadde jeg ikke hatt hund. Det følger mye dritt og lort med dyr, men gledene overskygger alt det der. Derfor vasker jeg oftere og skifter på senga oftere, og er sjeleglad for at jeg har det hårete fantastiske vesenet som lager sølespor i stua, legger igjen hår i senga, pelslegger hånddukene og sikler på sofaputene.
Gjest Mystisk Skrevet 26. april 2005 #43 Skrevet 26. april 2005 Min lille hund sover i senga mi relativt sjelden,koselig å ha ho i armkroken av og til,men ho går ned etterhvert. Men liker ike å ha ho i senga,alle hundehåra,og de går jo ute uten sko,mye skitt,dessuten kan både hunder og katter ha fuglelopper som hopper over på mennesker,og det vil jeg ikke ha. Så lite med dyr i senga altså-
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #44 Skrevet 15. mai 2005 det er helt naturlig for meg å dele seng med Bandit!jeg driver hundeoppdrett,og det kan være opptil fem DFere hjemme hos meg.dette er ikke akkurat noe kjæledyr,jeg har tatt alfahundens plass og jeg fungerer som en leder for alle disse hundene.derfor er det også naturlig for meg å ha de i senga.de ser på meg som en master!vi prøver å opprettholde et mest mulig naturlig liv for hundene,derfor sover vi i en klynge sammen. just as every cop is a criminal,and all the sinners are saints...Guran!
LilleMy Skrevet 15. mai 2005 #45 Skrevet 15. mai 2005 Nei det kunne aldri falle meg inn! Senga full av hundehår osv? Nei fysj... Skriver under på denne!
Gjest borghild Skrevet 15. mai 2005 #47 Skrevet 15. mai 2005 Det er uhygienisk å ha bikkjeskinnet i senga!!!
Laban Skrevet 15. mai 2005 #48 Skrevet 15. mai 2005 Det er uhygienisk å ha bikkjeskinnet i senga!!! Det er også uhygienisk å ha sex i senga og sove i den etterpå.
Gjest borghild Skrevet 15. mai 2005 #49 Skrevet 15. mai 2005 Ja, nettopp og derfor skifter jeg sengetøy hver gang jeg og typen har pult!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #50 Skrevet 15. mai 2005 Ja, nettopp og derfor skifter jeg sengetøy hver gang jeg og typen har pult! :o Da kan du ikke pule mye! :o
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #52 Skrevet 16. mai 2005 Jo, hver morgen faktisk!!!! Men sæd i senga er ekkelt!!!
Gjest Spacegirl Skrevet 16. mai 2005 #54 Skrevet 16. mai 2005 Jeg hadde hund, en Alaska Husky, tidligere og den sov alltid i senga. Nå har jeg katt og den sover også i senga. Syns det blir mye mer hår av å ha katten i senga, men det skyldes vel heller at det er en langhårskatt midt i verste røytinga
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #55 Skrevet 18. mai 2005 det er helt naturlig for meg å dele seng med Bandit!jeg driver hundeoppdrett,og det kan være opptil fem DFere hjemme hos meg.dette er ikke akkurat noe kjæledyr,jeg har tatt alfahundens plass og jeg fungerer som en leder for alle disse hundene.derfor er det også naturlig for meg å ha de i senga.de ser på meg som en master!vi prøver å opprettholde et mest mulig naturlig liv for hundene,derfor sover vi i en klynge sammen. just as every cop is a criminal,and all the sinners are saints...Guran! dette hørtes litt spesielt ut da .
smidja Skrevet 19. mai 2005 #56 Skrevet 19. mai 2005 dette hørtes litt spesielt ut da . Han er litt spesiell. Tror at det meste han skriver her inne skriver han for å provosere, eller for å få fortelle at han har "DF'ere"
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #57 Skrevet 19. mai 2005 Min voffs får komme opp i sengen om sambo er bortreist. Er godt å høre noen som puster i den andre halvdelen av dobbeltsenga liksom Og sånn som i går fikk han komme oppi litt, men vi hadde nettopp skiftet rent på sengen, så vi la ett av de gamle dynetrekkene ut i midten slik at han kunne ligge på det uten å håre/skitne til det rene sengetøyet Og så hev vi ham ut når vi skulle sove (satt og leste til eksamen en liten halvtime)
Pasha Skrevet 25. mai 2005 #58 Skrevet 25. mai 2005 når vi passer hunden til foreldrene mine får han lov til å ligge i senga vår.. men hjemme hos de får han ikke lov.. (men hos oss er han på ferie og ta må man jo få kose seg litt ) han er en liten dachs, men tar utrolig mye plass for det.. halve dobbelsenga tar han seg til rette i og liggger helt oppe på deg,, men det er koslig da
Vibs Skrevet 25. mai 2005 #59 Skrevet 25. mai 2005 Guran, hva er DF'ere? Hunden min sover i sengen ofte. Sier godnatt på den måten og god morgen - hvis det passer sånn. Ellers sover han mye i sitt eget bur også. Han er en søt liten Jack Russell som lukter deilig og er ren og pen
AvaAdore Skrevet 25. mai 2005 #60 Skrevet 25. mai 2005 jeg vil gjerne ha Nemi i sengen med oss, men min mann er redd for å legge seg på henne, så hun får en liten krok i stuen med masse kosebamser og varmeputer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå