Gå til innhold

Deler dere seng med hunden?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter . Deler dere seng med bikkja? Selv sover Bandit i samme seng som meg. Noe annet ville vært utenkelig. Jeg kunne ofre livet mitt for han!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

...lurer du noensinne på hvorfor du er blitt single? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikke sånn at han er der når jeg skal ha meg kvinnfolk da. Jentene er jo redde. Han adlyder kun meg!

Skrevet

Hva slags bikkje har du?

Nei, Åge sover i sin seng. En sjelden gang (2 ganger i året?) er han i vår seng. Men han sover faktisk bedre i sin seng, og vi sover bedre uten han...

Skrevet

Nei det kunne aldri falle meg inn! Senga full av hundehår osv? Nei fysj...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Amstaff og han har sin plass i sengen med meg!

Gjest Violetta
Skrevet

Nei hunden min sover i kurven sin eller på gulvet, alt ettersom han vil selv. Han har aldri vist tegn til å ville sove i samme seng som meg heller.

Synes nok det er best sånn, både mtp hygiene og sovekomfort.

Skrevet

Det hender at vofsen kommer tuslende på morgenen og vil ha kos. Da får hun ligge litt.

Har ingenting i mot at hun ligger der en sjelden gang.

Skrevet

UÆRK??!!! Hund i sengen?? Forrresten er det meg uforståelig at noen i det hele tatt vil ha hund i huset, men det er vel å kaste en liten brannfakkel...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor skulle de være en brannfakkel? Hver sin smak :)

Skrevet
Hvorfor skulle de være en brannfakkel? Hver sin smak :)

Enig! Hver sin smak!

Istedenfor en hund kan man f eks kjøpe en LV-veske. :wink:

Skrevet

Hunden min får ikke ligge i sengen, men det har ikke alltid vært sånn. Når jeg da bestemte meg for å å hive henne ut regna jeg med en masse syting og sliktno, men neida. Hunden tuslet inn på naborommet og la seg i buret sitt. (har ikke noe med at hun heller ville ligge der for ridgebacker er seng/sofagriser av rang) Nå har det aldri vært noe problem å jage henne ut av senga og dit tidligere heller ... men men litt overrasket over at det gikk så knirkefritt.

Nå har jeg jo en hund der skiten ikke setter seg fast og hundehår er det i hele huset utansett .....

Hun var i himmelen da jeg var "ute" med omgangssyken sist uke... for da ville mor ha selskap og dyret lå i sengen noen dager.

Meen hun er i hovedsak jaget ut av sengen. Får en sjelden gang komme oppi når jeg likevel skal ta av sengetøyet den dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen hund i min seng, nei....

Kan i grunn ikke tenke meg noe mer ekkelt, for å være helt ærlig. Hunden min sover i sin egen seng.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det gjør han faktisk :ler: Min siste kjæreste likte det ikke , og da fikk han ikke lov til å komme opp i sengen. Jeg kan godt forstå det , for han var ike vant til hunder og det hørtes helt sykt ut for han å ha hunden i senga. :ler: Men nå får han lov til å ligge i sengen igjen.

Skrevet

jeg synes ikke hunder har noe på soverommet å gjøre i det hele tatt jeg da, så nei, ville ikke hatt hunden i senga.

var sammen med en som hadde bikja på soverommet, det fortalte han meg ikke før jeg skulle ligge over, så da havnet han og bikja på stua og jeg på soverommet!! :ler: (må vel få legge til at akkurat da var bikja syk, så hun ville ikke ligge alene uten å bråke, vanligvis lå han sammen med meg selv om hun ble kastet ut.) :ler:

jeg makter ikke den intense lukta det blir av dyr når jeg skal sove, så det er ikke aktuellt om jeg skal ha sjans til å sove selv.

Skrevet

kunne aldri hatt en hund som lukter i sengen. Men rr-er lukter lite..om noe :) Men hunden er jo kasta ut av soverommet uansett så ...

Skrevet
Ja' date=' det gjør han faktisk :ler: Min siste kjæreste likte det ikke , og da fikk han ikke lov til å komme opp i sengen. Jeg kan godt forstå det , for han var ike vant til hunder og det hørtes helt sykt ut for han å ha hunden i senga. :ler: Men nå får han lov til å ligge i sengen igjen.[/quote']

usja meg ..også din da som røyter så mye foxy ....

Gjest Gjesta
Skrevet

He he h e...ja, men jeg bare må ha han i senga selv om han er nesten som en Schafer i pelsen. Er så koselig. Jeg sover mye bedre når han ligger der...

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner jo at det er kos, da. Om min hund skulle ligge i min seng, måtte jeg ha dusjet den hver kveld før leggetid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...