Gå til innhold

Fornuften min sier nei.. Men kroppen min sier ja


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en peptalk, bitchslap i ansiktet eller hva enn det måtte være.. For å holde meg unna en gammel Tinderflørt. Vi møttes for 1 år siden og hadde sex et par ganger. Han er ikke ute etter noe seriøst, men det er jeg innerst inne. Hele opplegget ble altfor kynisk for meg. Det endte opp med en krangel hvor han ble veldig frekk og spydig. Siden da har ikke vi snakket på 8-9 måneder. Men nå matchet vi på nytt, han tok kontakt, sa unnskyld for det som skjedde sist og ville møtes igjen..

Fornuften min sier NEI, at jeg kommer til å ende opp såret og føle meg brukt etterpå. Men tiltrekkelsen er så stor. Alt med han var så intens. Når han stirret meg i øyene ble jeg  svak, men samtidig smånervøs og usikker. Har aldri vært borti i sånn type før. Han er veldig frampå og «tar» det han vil. Vi skulle egentlig møtes denne uken men noe kom i veien så jeg måtte utsette. Jeg ser at har oppdatert Tinderprofilen sin med nye bilder og jeg får bare enda mer lyst på han.. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan kan jeg holde meg unna? Jeg utsatt treffet til uka som kommer nå og aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 42a79...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være enig i fornuften din..

Anonymkode: 6ab22...f80

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på fornuften. Vært borti sånne typer selv, det suger. Lett å falle for fristelsen, men i det store og det hele vil du jo ende opp med å føle deg som verdens største dritt. Drit i ham, finn deg en bedre fyr.

Anonymkode: 6faf6...49e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk er giftige. Styr unna. Hvis du møter ham får du dekket dine umiddelbare behov for nærhet og spenning, men du skaper deg et problem fordi du så lett blir hekta. Han får nøyaktig det han vil ha, sex uten forpliktelser fordi han har gjort det klart at han ikke er ute etter mer. Han kommer ikke til å gi mer. Men siden du egentlig vil mer kommer du til å føle på en lengsel og et håp som ikke innfris. Det er rett og slett å legge opp til hjertesorg og du kaster bort tida di på ham. 

Anonymkode: 52ab0...592

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men siden du egentlig vil mer kommer du til å føle på en lengsel og et håp som ikke innfris. Det er rett og slett å legge opp til hjertesorg og du kaster bort tida di på ham. 

Anonymkode: 52ab0...592

Signerer dette. En blir høy på hormoner og vil ha mer.. Men det får en ikke så det blir som en berg og dalbane.

Anonymkode: 10838...3b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å tenke på det er en vesentlig forskjell på kvinner og menn når det kommer til dating:

At en mann vil ligge med deg: betyr ikke at han elsker deg. Det trenger ikke engang bety at han liker deg noe særlig. Siden han endrer på profilen sin etter å ha tatt opp kontakten med deg: tyder alt på at han er ute etter oppmerksomhet fra hvem som helst og ikke deg spesifikt.

Menn er mye heldigere sånn sett. Hvis en kvinne vil ligge med dem, vil hun stort sett gifte seg og lage barn med han også. 

 

Anonymkode: a1623...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger en peptalk, bitchslap i ansiktet eller hva enn det måtte være.. For å holde meg unna en gammel Tinderflørt. Vi møttes for 1 år siden og hadde sex et par ganger. Han er ikke ute etter noe seriøst, men det er jeg innerst inne. Hele opplegget ble altfor kynisk for meg. Det endte opp med en krangel hvor han ble veldig frekk og spydig. Siden da har ikke vi snakket på 8-9 måneder. Men nå matchet vi på nytt, han tok kontakt, sa unnskyld for det som skjedde sist og ville møtes igjen..

Fornuften min sier NEI, at jeg kommer til å ende opp såret og føle meg brukt etterpå. Men tiltrekkelsen er så stor. Alt med han var så intens. Når han stirret meg i øyene ble jeg  svak, men samtidig smånervøs og usikker. Har aldri vært borti i sånn type før. Han er veldig frampå og «tar» det han vil. Vi skulle egentlig møtes denne uken men noe kom i veien så jeg måtte utsette. Jeg ser at har oppdatert Tinderprofilen sin med nye bilder og jeg får bare enda mer lyst på han.. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan kan jeg holde meg unna? Jeg utsatt treffet til uka som kommer nå og aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 42a79...f7f

Han er ute etter kroppen din og kun den.. trust me! Jeg kjenner typen.. 

Anonymkode: 110ec...49f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fornuften din er i ferd med å fare uansett hva jeg måtte ha å si om saken 😉

Anonymkode: 5b6df...fd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger en peptalk, bitchslap i ansiktet eller hva enn det måtte være.. For å holde meg unna en gammel Tinderflørt. Vi møttes for 1 år siden og hadde sex et par ganger. Han er ikke ute etter noe seriøst, men det er jeg innerst inne. Hele opplegget ble altfor kynisk for meg. Det endte opp med en krangel hvor han ble veldig frekk og spydig. Siden da har ikke vi snakket på 8-9 måneder. Men nå matchet vi på nytt, han tok kontakt, sa unnskyld for det som skjedde sist og ville møtes igjen..

Fornuften min sier NEI, at jeg kommer til å ende opp såret og føle meg brukt etterpå. Men tiltrekkelsen er så stor. Alt med han var så intens. Når han stirret meg i øyene ble jeg  svak, men samtidig smånervøs og usikker. Har aldri vært borti i sånn type før. Han er veldig frampå og «tar» det han vil. Vi skulle egentlig møtes denne uken men noe kom i veien så jeg måtte utsette. Jeg ser at har oppdatert Tinderprofilen sin med nye bilder og jeg får bare enda mer lyst på han.. Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan kan jeg holde meg unna? Jeg utsatt treffet til uka som kommer nå og aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 42a79...f7f

Han der er ute bare etter sex, ikke mer, så om du møter han så blir det kun for å ha sex...han der vil nok aldri utvikle noe mer følelser uansett hva han sier. Tvilsomt han har forandret seg. Ønsker du være en knulledokke så bare møt han, ville du være noe mer burde du drite i han, avlyse og vente til drømmemannen med stor M dukker opp en dag.

Anonymkode: 5ffa2...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Det er nok best at jeg holder meg unna, som dere sier. Burde vel fjerne matchen, men er redd for å virke svak. Vil heller ikke vise han noen reaksjoner. Problemet er at jeg har aldri har klart å avvise han ordentlig. Prøvd flere ganger under den tiden vi «holdt på», men gikk alltid tilbake. Har vel bare klart å avvise en gang og det var rett etter å ha holdt på med en herlig fyr. Da skjønte jeg hva slags dritt han her har vært. Fikk til og med hevnet meg ved en anledning, og det føltes så sinnsykt DIGG husker jeg. 

Jeg snakker jo med flere på Tinder nå men klarer liksom ikke konsentrere meg ordentlig om dem pga han her. Hva om han legger ut et nytt bilde? Kommer han til å følge opp avtalen? Kommer vi til å ga sex igjen? Blir nesten gal av dette.. 

TS

Anonymkode: 42a79...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk alle sammen! Det er nok best at jeg holder meg unna, som dere sier. Burde vel fjerne matchen, men er redd for å virke svak. Vil heller ikke vise han noen reaksjoner. Problemet er at jeg har aldri har klart å avvise han ordentlig. Prøvd flere ganger under den tiden vi «holdt på», men gikk alltid tilbake. Har vel bare klart å avvise en gang og det var rett etter å ha holdt på med en herlig fyr. Da skjønte jeg hva slags dritt han her har vært. Fikk til og med hevnet meg ved en anledning, og det føltes så sinnsykt DIGG husker jeg. 

Jeg snakker jo med flere på Tinder nå men klarer liksom ikke konsentrere meg ordentlig om dem pga han her. Hva om han legger ut et nytt bilde? Kommer han til å følge opp avtalen? Kommer vi til å ga sex igjen? Blir nesten gal av dette.. 

TS

Anonymkode: 42a79...f7f

Hvorfor har du så liten tro på deg selv? Det er jo helt og holdent du som bestemmer hva som skal skje her. Forresten så bryr ikke han seg fra eller til om du slettet matchen eller avviser på annen måte, og hvorfor er det et mål for deg å ikke fremstå som svak overfor han?

Anonymkode: b44fa...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du så liten tro på deg selv? Det er jo helt og holdent du som bestemmer hva som skal skje her. Forresten så bryr ikke han seg fra eller til om du slettet matchen eller avviser på annen måte, og hvorfor er det et mål for deg å ikke fremstå som svak overfor han?

Anonymkode: b44fa...979

Fordi fristelsen er veldig stor og jeg har virkelig behov for litt kosing akkurat nå.. Ja, jeg burde drite i hva han tenker men vet ikke altså. Det har vært så mye fram og tilbake mellom oss. Mye skal - skal ikke, sletting, blokkering og sure minner. Skal prøve å glemme det litt de kommende dagene. Fokusere på jobb og andre ting, forhåpentligvis dabber lysten av.

TS

Anonymkode: 42a79...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ikke lett dette her da, det er noe ved han som tiltrekker deg.

men hvis dere har vart i en fight allerede og ut av det bare kuttet dere ut kontakten, så har det ikke vart seriøst for noe av dere.
kanskje dere er bare tiltrukket av hverandre men kun for deres kropp ?  for å finne ut av dette så bør du ta det rolig, se om det er noe mer, ikke bare fall for fristelsen at du liker å vare aktiv seksuelt med han. Ta baby steps hvis du er interessert i å finne ut hva han vil. 

Taktikk er viktig, jeg hadde nok gitt en sjanse, men da hadde jeg satt et mål, treffes 10 ganger for å bli kjent, ikke 10 ganger innen 1 uke, fordel tiden dere treffes utover en periode si 1 mnd eller 2, så ser du om han er interessert, se om han blir pushy / pressende. En som er interessert i deg vil vente og vare der for deg.

Det må gå en stund for å forstå en annen menneske, å bli kjent, det skjer ikke over 1 dag. Hvis du skal gi han her en sjans da må dere finne på ting å gjøre sammen, ikke hopp i senga, men gjør hverdags ting sammen, gå tur, ut å svømme, ta en kjøretur for å se hvordan han er i trafikken for eksempel, inviter hjem men hold besøket på en vennlig nivå uten at det blir noe kos. Det er flere ting man kan finne på for å finne ut av om det er noe å hente hos han eller ikke 🙂

Jeg var der selv med min kjære, det ble bare rot i begynnelsen der hun hadde litte tid til overs for meg, så etter 2 mnd sa jeg at dette går ikke siden jeg prioriterte henne frem for alt annet, ble stopp for oss også i 5-6 uker men så tok hun kontakt igjen, vi hadde kontakt gjennom sms men ikke traff hverandre under disse ukene, hun trengte mer tid en meg for å se at jeg hadde bare gode intensjoner og var forelsket i henne. Nå er vi som 2 love birds og opplever kjærlighet i voksen alder. 

Det var jeg som skremte henne bort egentlig siden vi var på forskjellige stadier følelsemessing, jeg ville ha henne og var sikker på at det var oss, mens hun ville finne mer ut av meg før hun sa ja til meg, det skjønne jeg ikke, jeg tok ikke alle hintene at hun likte meg men trengte mer tid, i dag er jeg glad at jeg ventet og ikke bare kastet meg over nye flørt, jeg ventet fordi inn i meg så viste jeg at hun også var betatt av meg og hadde lyst å vare med meg. 

Jeg sier ikke at denne typen her du har lyst,  er eller ikke er noe å satse på, det er opptil deg å bestemme om han er A keeper or a droper

om han oppfører seg idiotisk igjen, da dråper du han på flekken og ser deg videre i livet 🙂


Det er så fantastisk med slike forumer som KG at her kan du høre flere nenninger, der jeg kommer fra har vi et ordtak 
Du hører på 7-8 personer men gjør til slutt som du selv bestemmer 



 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, kari-bole skrev:


Taktikk er viktig, jeg hadde nok gitt en sjanse, men da hadde jeg satt et mål, treffes 10 ganger for å bli kjent, ikke 10 ganger innen 1 uke, fordel tiden dere treffes utover en periode si 1 mnd eller 2, så ser du om han er interessert, se om han blir pushy / pressende. En som er interessert i deg vil vente og vare der for deg.

Det må gå en stund for å forstå en annen menneske, å bli kjent, det skjer ikke over 1 dag. Hvis du skal gi han her en sjans da må dere finne på ting å gjøre sammen, ikke hopp i senga, men gjør hverdags ting sammen, gå tur, ut å svømme, ta en kjøretur for å se hvordan han er i trafikken for eksempel, inviter hjem men hold besøket på en vennlig nivå uten at det blir noe kos. Det er flere ting man kan finne på for å finne ut av om det er noe å hente hos han eller ikke 🙂
 

Dette er jo greitt nok.. om det er en mann som kan være ute etter noe seriøst. Men hun sier jo han ikke er det.. 

Jeg er selv midt oppi noe samme opplegg. Dvs jeg MÅ avslutte det fordi det bare gjør veldig vondt. Det er vondt å lure på om han er med andre og han sier nei, jeg treffer kun deg. Og så bruker jeg tid på å spionere på han på dating apper og der er en myyye pålogget. Hva gjør han der da? Jeg er blitt en tragisk ulykkelig kvinne som stalker han. Jeg tror han lyger til meg om det, for at jeg skal bli. Gir han lett tilgang til sex, fordi jeg liker jo også det. Nei, det er bare trist og jeg må slutte å gjøre det mot meg selv.

Anonymkode: 10838...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi fristelsen er veldig stor og jeg har virkelig behov for litt kosing akkurat nå.. Ja, jeg burde drite i hva han tenker men vet ikke altså. Det har vært så mye fram og tilbake mellom oss. Mye skal - skal ikke, sletting, blokkering og sure minner. Skal prøve å glemme det litt de kommende dagene. Fokusere på jobb og andre ting, forhåpentligvis dabber lysten av.

TS

Anonymkode: 42a79...f7f

Jeg skjønner at du er kåt på han, det jeg stusser over er at du har så liten tro på din evne til å stå i mot. Er da bare å bestemme seg for hva du vil og gå for det. Hvis du i tillegg får noe ut av følelsen av å ha vunnet hvis han ender opp med å ikke få deg igjen, så er vel det en gulrot?

Anonymkode: b44fa...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du er ute etter akkurat det samme som han, og klarer å begrense det til det, kjør på. 

Om du tenker på han, egentlig er litt betatt, stadig må sjekke profilen. Glem det. Da legger du bare opp til å bli såret. 

Drittsekker forblir drittsekker. De kan være fantastiske til sitt bruk fordi de tar med seg selvsikkerheten i senga. Men kutt alle bånd med en gang om du blir følelsesmessig involvert. 

Anonymkode: 57853...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg fornuften!

Det finnes andre menn der ute som også kan få deg til å føle deg helt vidunderlig og som ikke ønsker noe annet enn bare deg resten av livet. Mulig en av de som svarer her er en av de, faktisk, det gjelder bare å ikke gå i fella og koble tiltrekningen så veldig mot bedømmelsen av hvor rett det er. Han som gjør deg lykkelig slipper kanskje ikke inn med denne følelsen på deg før på tredje date, men det er fordi han ikke er en som et narkotikum på to ben, og ikke trenger blende deg med å «slå hardt» med en gang.

Anonymkode: dc2ed...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å tenke på det er en vesentlig forskjell på kvinner og menn når det kommer til dating:

At en mann vil ligge med deg: betyr ikke at han elsker deg. Det trenger ikke engang bety at han liker deg noe særlig. Siden han endrer på profilen sin etter å ha tatt opp kontakten med deg: tyder alt på at han er ute etter oppmerksomhet fra hvem som helst og ikke deg spesifikt.

Menn er mye heldigere sånn sett. Hvis en kvinne vil ligge med dem, vil hun stort sett gifte seg og lage barn med han også. 

 

Anonymkode: a1623...fa5

Eh...nei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ute etter akkurat det samme som han, og klarer å begrense det til det, kjør på. 

Om du tenker på han, egentlig er litt betatt, stadig må sjekke profilen. Glem det. Da legger du bare opp til å bli såret. 

Drittsekker forblir drittsekker. De kan være fantastiske til sitt bruk fordi de tar med seg selvsikkerheten i senga. Men kutt alle bånd med en gang om du blir følelsesmessig involvert. 

Anonymkode: 57853...b29

Det kommer aldri til å bli noe seriøst mellom oss, og det er helt greit for meg. Vi passer rett og slett ikke sammen på den måten. Men ja, jeg tenker jo litt på han. Føles bare unaturlig for meg å skulle være helt kynisk mot hverandre når man er intime. Men sånn tenker jo ikke han. 

Forresten så tok han kontakt nå nettopp, og lurte på om vi skulle få til å møtes denne uka. Jeg har ikke svart meldingen. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si..?

TS

Anonymkode: 42a79...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...