Gå til innhold

Tilgi,eller ikke?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg har vært sammen i snart 5 år. Alt var bra inntil i sommer. Vi har litt dårlig råd, så vi bestemt oss for å ikke dra på ferie. Noe vi egentlig trengte. Men vi bestemt oss for å dra litt nærmere jul. Jeg jobbet både natt og dag slik at vi skulle få råd til en ferie.

Plutselig en dag jeg kom hjem fra jobb, fortalte samboeren min at han og noen kompisere skulle dra til Danmark. Jeg ble litt fortvilet fordi vi hadde jo avtalt å jobbe hele sommeren.

Samboeren min dro bort i 2 uker og lovte at han skulle ringe hver dag. Han ringte bare de to første dagen og siden hørte jeg ikke noe fra han. Fikk vite av noen på jobben at han og kompisene hadde dratt sammen med 4 jenter. Det fortalte han ikke meg. Sa det var en guttetur han. Da han kom hjem fikk jeg vite at han hadde rotet med 2 jenter. Ikke noe sex. Men jeg føler meg forferdelig skuffa. Og pengene til turen lånte han av meg. Men jeg tror neppe han har råd til å gi dem tilbake. Og ikke nok med det så er jeg gravid. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre?

Har fortalt han at jeg trenger en pause for å tenke over forholdet våres.

Da ble han helt fra seg og fortalt at han ikke kunne leve uten meg+++.

Jeg elsker han jo, men vet ikke om jeg klarer å ta han seriøst mer og stole på han.

Noen som har noen kommentarer, råd eller trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cassandra, ikke innlogget

Uffda. Her er det sannelig ikke lett å gi råd...

Det jeg vet, og som jeg kan si av erfaring er: hvis tilliten er borte, så er det vanskelig å bygge den opp igjen. Og slik jeg ser din situasjon så har han sveket deg grovt. JEG hadde ikke latt ham komme inn i varmen sånn uten videre igjen.

Men så er du gravid, og det skal jo være en lykkelig begivenhet delt av en stolt mor og far. Idealistisk sett i alle fall. Jeg tror ikke du skal være sammen med ham PÅ grunn av barnet. Det må være DU som har lyst til å ha ham som DIN kjæreste som må ligge til grunn. I alle fall slik jeg ser det. Et forhold som skal reddes ved at paret skal ha barn kan jo selvsagt gå fint, men stort sett ikke. Det er mitt inntrykk.

Det er bare du som vet hvordan du vil ha det. Du får lytte til magefølelsen din. Jeg ønsker deg alt hell med beslutningen du må ta. Og jeg sender deg en god og varm cyber klem. Og skulle ønske det var noe mer jeg kunne gjort for deg!!

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud!! han lar deg jobbe dag og natt enda du er gravid, reiser av gaarde paa en tur som han lyver om (ang gutteturen), gidder ikke ringe, i det hele tatt... skjonner godt at du er fortvilet....

Kanskje han "fikk litt panikk" og trengte aa rase fra seg litt en siste gang. Men elsker deg virkelig og dette var bare noe barnslig som ikke kommer til aa gjenta seg. (i saa fall, jobb hardt sammen for aa bygge opp tilliten 100%)

Eller:

Han er "den typen" som ikke fikser ansvar og dette er bare begynnelsen paa hva som kommer. ( i saa fall: stikk fort som f...)

Bare du kan svare paa dette. (se bakover i historien, der ligger kanskje svaret paa hvilken type han er)

Lykke til og en stor cyberklem fra meg ogsaa!

hilsen Ada=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...