Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som gleder seg til avgjørelsen i kveld? 

Anonymkode: 99c4c...e18

Var så deppa i dag og tenkte det ble en meningsløs og kjedelig dag, men så kom jeg på at det er søndag og Farmen igjen når jeg så kommentaren din 😄

Ja gleder meg :)

Anonymkode: 06fe7...963

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! Håper Adrian ryker for han gjør ikke noe nytte for seg likevel nå når han er dårlig.

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var så deppa i dag og tenkte det ble en meningsløs og kjedelig dag, men så kom jeg på at det er søndag og Farmen igjen når jeg så kommentaren din 😄

Ja gleder meg :)

Anonymkode: 06fe7...963

For en herlig respons 😁. Jeg er helt enig med deg for jeg synes dette programmet lyser opp en ellers kjedelig søndag 🤩.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa! Håper Adrian ryker for han gjør ikke noe nytte for seg likevel nå når han er dårlig.

Anonymkode: a345a...e0f

Jeg føler at Adrian henger i en tynn tråd, ja..

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Alfred var snill som ga en gave til Adrian 😁.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Hege Bøkko minner om Therese Johaug. Både av utseende, språk og kroppsspråk.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit at fløteskilleren kun gav ett poeng på lik linje med ett spørsmål.. ble imponert av Adrian der :) 

 

Anonymkode: 11288...7c7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Erik Alfred er blitt så usympatisk. Tåpelig å gå og være sur fortsatt for at Per ble storbonde. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Synes Erik Alfred er blitt så usympatisk. Tåpelig å gå og være sur fortsatt for at Per ble storbonde. 

Enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, tirben skrev:

Synes Erik Alfred er blitt så usympatisk. Tåpelig å gå og være sur fortsatt for at Per ble storbonde. 

Enig! Fremstår så utrolig sur og bitter, morsomt da de «skværet opp» nå i kveld, og Per ikke fortrakk en mine mens Erik Alfred hadde et bittert ansiktsuttrykk, omtrent som en som nettopp er blitt forlatt av dama si.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad adrian røyk idag. Blir kjekt å se hvordan han overens med de på Torpet 😄

Anonymkode: a345a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over Erik Alfred, trodde ikke han var sånn. Tipper han blir storbonde neste uke. Da blir vel Per 1.kjempe, tipper jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Er skuffet over Erik Alfred, trodde ikke han var sånn. Tipper han blir storbonde neste uke. Da blir vel Per 1.kjempe, tipper jeg. 

Selvsagt. Hevnen for at Per ikke valgte Erik Alfred blir at Erik Alfred velger Per. Og begrunnelsen blir «Æ lige ikke såndre dær Frp-ere».

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å savne Adrian for at fikk ikke vise hva han er god for. Ja, bortsett fra at han klarte å skille fløte og melk i kunnskapskonkurransen. Han var jo råbra!

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2020 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Jeg synes for øvrig Anita Hegerland ser litt annerledes ut enn hun gjorde under storhetstiden for ca. 50 år siden.

Anonymkode: e929b...4f4

Ja, noe annet skulle tatt seg ut 😅

Anonymkode: dc54b...38f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å savne Adrian for at fikk ikke vise hva han er god for. Ja, bortsett fra at han klarte å skille fløte og melk i kunnskapskonkurransen. Han var jo råbra!

Anonymkode: 99c4c...e18

Han er jo på Torpet nå så kan jo være at han klarer å kjempe seg tilbake til farmen.

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo på Torpet nå så kan jo være at han klarer å kjempe seg tilbake til farmen.

Anonymkode: a345a...e0f

Får håpe det 🤩

Anonymkode: 99c4c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt flaut å si men,, i går når jeg så Torpet episoden ble jeg plutselig småsjarmert av Adrian! Har før tenkt at han ikke er noe pen, og høylydt bergenser, men den avslappa selvsikkerheten han hadde da han ankom Torpet fikk meg til å se han på en annen måte 🙊 Virker som han er veldig lett å prate med siden han er så chill og ikke bryr seg så mye om hva andre syns. Og det er noe med måten han går på i kroppen sin på en måte 😂 Flere som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: 06fe7...963

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er litt flaut å si men,, i går når jeg så Torpet episoden ble jeg plutselig småsjarmert av Adrian! Har før tenkt at han ikke er noe pen, og høylydt bergenser, men den avslappa selvsikkerheten han hadde da han ankom Torpet fikk meg til å se han på en annen måte 🙊 Virker som han er veldig lett å prate med siden han er så chill og ikke bryr seg så mye om hva andre syns. Og det er noe med måten han går på i kroppen sin på en måte 😂 Flere som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: 06fe7...963

 Nei,  synes han er slesk og arrogant.  

Anonymkode: 8fc73...e44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er litt flaut å si men,, i går når jeg så Torpet episoden ble jeg plutselig småsjarmert av Adrian! Har før tenkt at han ikke er noe pen, og høylydt bergenser, men den avslappa selvsikkerheten han hadde da han ankom Torpet fikk meg til å se han på en annen måte 🙊 Virker som han er veldig lett å prate med siden han er så chill og ikke bryr seg så mye om hva andre syns. Og det er noe med måten han går på i kroppen sin på en måte 😂 Flere som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: 06fe7...963

Han er ikke bergenser.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...