Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tommy er en kjekkas ❤️

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tommy spiller så jævlig for å lage show! 😂Han skulle jo lære seg å svømme når han var med på camp kulinaris også og var ikke fullt så dramatisk da. (Bare litt)

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Caroline91 skrev:

Håper dere Asgeir eller Mia blir på gården? Jeg tror de ser på Asgeir som en for stor konkurrent. 

Ikke rart. Han er jo sjefen over alle sjefer 💙

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Tror Mia blir værende fordi de kan se på Asgeir som en konkurrent.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tommy spiller så jævlig for å lage show! 😂Han skulle jo lære seg å svømme når han var med på camp kulinaris også og var ikke fullt så dramatisk da. (Bare litt)

Anonymkode: c6e83...f0c

Ja, han gjør det. Flirer alltid av hans vittige kommentarer og påfunn.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant.. de tenker nok mest hvem de ser på som den største konkurrenten.

Anonymkode: d30c7...aa7

I Farmen Kjendis bryr de færreste seg om å vinne.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Man må gjern vårrå hårsår men Æ kom berre med ei faktaopplysning om at Æ syne det har vært grisåt her innj!"

Nu legg vi den død! Per Sandberg altså, han er jo en bedre Per Sandberg-parodi enn Per Sandberg-parodien til Kevin Vågenes i Parterapi! Legende-person!

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per får vaske sjæl da om han syns det er så grisåt. Men det greier han vel ikke. Ler meg i hjel av den tufsen. Fascinerende hvordan trynet hans endrer farge hver gang han får kritikk og :hoho: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Per får vaske sjæl da om han syns det er så grisåt. Men det greier han vel ikke. Ler meg i hjel av den tufsen. Fascinerende hvordan trynet hans endrer farge hver gang han får kritikk og :hoho: 

Han må da vel kunne si at Mia har bidratt positivt til renhold uten at de andre skal ta det personlig som et angrep på dem? Per har jo helt rett.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må da vel kunne si at Mia har bidratt positivt til renhold uten at de andre skal ta det personlig som et angrep på dem? Per har jo helt rett.

Anonymkode: e929b...4f4

Hadde det bare vært skryt til Mia for godt arbeid så hadde ingen reagert. Men når han sier at nå blir det endelig bra renhold når Mia kommer inn å vasker,så er det jo kritikk mot vaskejobben de andre har gjort før.

Blir også for dumt å si at Per kan vaske selv,han har jobbet mye på gården og tatt mange tunge løft. Da er det bare rett og rimlig at noen andre tar jobben med å vaske.

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært skryt til Mia for godt arbeid så hadde ingen reagert. Men når han sier at nå blir det endelig bra renhold når Mia kommer inn å vasker,så er det jo kritikk mot vaskejobben de andre har gjort før.

Blir også for dumt å si at Per kan vaske selv,han har jobbet mye på gården og tatt mange tunge løft. Da er det bare rett og rimlig at noen andre tar jobben med å vaske.

Anonymkode: a345a...e0f

👏🏻

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem Tommy velger til andrekjempe..

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tommy vinner kampen uansett hvem han velger. Jeg digger den fyren, så positiv og morsom! Han er bare herlig. Dessuten vil jeg se han i matlagingskonkurransen i finalen, det kan bli litt av et syn :hoho: Så han aldri i 4 stjerners middag, men har jo hørt om den episoden, haha. Kanskje den ligger på YouTube, må søke den opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, jukkapalme skrev:

Håper Tommy vinner kampen uansett hvem han velger. Jeg digger den fyren, så positiv og morsom! Han er bare herlig. Dessuten vil jeg se han i matlagingskonkurransen i finalen, det kan bli litt av et syn :hoho: Så han aldri i 4 stjerners middag, men har jo hørt om den episoden, haha. Kanskje den ligger på YouTube, må søke den opp. 

Enig! Han er en gledesspreder 🤩😂

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem Tommy velger til andrekjempe..

Anonymkode: 99c4c...e18

Tipper SurPer.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Tipper SurPer.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Det har jeg på følelsen også..

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det flere som gleder seg til i kveld? Jeg er spent på om de klarer ukesoppdraget..

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvor mye bidro Per til å holde hygienen på topp på gården? Ufattelig dårlig mottaker av kritikken i forrige episode der altså.

Spent på hvem som blir andrekjempe i dag ja!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jukkapalme skrev:

Heia Tommy i kveld uansett hvem som blir 2. kjempe! 

Ja, han MÅ bli værende! Makan til gledesspreder 😂.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...