Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gunilla er gæren, men ryker garantert ut første uken. Føler de som kan lage litt drama ryker tidlig ut. Også på vanlig Farmen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farmen er noe jeg vanligvis styrer unna, men jeg må se hvordan "The Gunilla" vil klare seg der, tviler på at hun holder lenge, men hvem vet, kan hende hun overrasker. :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Gunilla er gæren, men ryker garantert ut første uken. Føler de som kan lage litt drama ryker tidlig ut. Også på vanlig Farmen 

Synd, egentlig - men det merkelige er at folk hyler også rundt i kommentarfeltene om å få ut dramaqueensa, for så å klage over hvor kjedelig det har blitt et par uker etterpå :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke Gunilla trekker seg ila oppholdet. Blir interessant å se Per på farmen 😂 drama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hadde dere hørt om? Hadde hørt om 8 av 12, flere av de 8 bare så vidt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske TV-kanaler har tydeligvis gått fullstendig tom for såkalte "kjendiser" i Norge. Så de er nødt til å stikke helt til Sverige for å finne noen som faktisk gidder å være med.        

I tillegg kommer de vanlige bloggerne, og tidligere deltakere fra Paradise Hotell eller lignende søppel, som sannsynligvis er mer eller mindre ukjente for folk flest...           

Anonymkode: c41cc...641

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvor mange hadde dere hørt om? Hadde hørt om 8 av 12, flere av de 8 bare så vidt :)

Det er faktisk kun 3 av årets deltakere jeg ikke hadde hørt om.

Anonymkode: dc54b...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvor mange hadde dere hørt om? Hadde hørt om 8 av 12, flere av de 8 bare så vidt :)

Kjenner til Gunilla, Tommy og Per, resten er fremmede for meg. :) Sånn er det når 90% av dagens "kjendiser" er bloggere og influensere og jeg vet ikke hva. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Kjenner til Gunilla, Tommy og Per, resten er fremmede for meg. :) Sånn er det når 90% av dagens "kjendiser" er bloggere og influensere og jeg vet ikke hva. :P 

Du har aldri hørt om Anita Hegerland?

Anonymkode: dc54b...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvor mange hadde dere hørt om? Hadde hørt om 8 av 12, flere av de 8 bare så vidt :)

4, Per Sandberg, Anita Hegerland, Triana Iglesias  og Tommy Sharif  som er kun kjent for å være kriminell så jeg syns det er merkelig at han er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri hørt om Anita Hegerland?

Anonymkode: dc54b...38f

Hun hadde ikke jeg heller hørt om :)

Ikke så rart, ser hun hadde sin tid i rampelyset i all hovedsak før jeg ble født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri hørt om Anita Hegerland?

Anonymkode: dc54b...38f

Jøss, hun sklei under radaren da jeg så videoen om deltakerne. Da er det fire jeg kjenner. Ikke dårlig. :fnise: 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hun hadde ikke jeg heller hørt om :)

Ikke så rart, ser hun hadde sin tid i rampelyset i all hovedsak før jeg ble født :)

Men da har jo casting truffet ganske greit? Det er noen vi som er godt voksne ikke har hørt om, og noen andre som dere unge kjenner til 😃

Anonymkode: dc54b...38f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har jo casting truffet ganske greit? Det er noen vi som er godt voksne ikke har hørt om, og noen andre som dere unge kjenner til 😃

Anonymkode: dc54b...38f

Ja, ikke meg i mot at personer som var kjente for 40-50 år siden er med, poenget var bare at det ikke burde være noe merkelig i at en person ikke har hørt om vedkommende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ha veddemål om hvor mange deltakere som kommer til å trekke seg fra hele greia i løpet av noen få uker? 

Anonymkode: c41cc...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om youtuberen Hanna-Martine, Vidar Villa og Erik Tesaker.  Adrian og Stina dro jeg vagt kjensel på utseendemessig, men kunne ikke plassere dem ved navn.  Mimir, på den andre siden, kjente jeg av navn, men visste ikke hvordan han så ut.

Anonymkode: 74a52...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at Gunilla har fått betalt for å være med en uke eller to som trekkplaster.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil se første episode. Bare se om Gunilla er like koko som hun er på Svenske Hollywood Fruer.

Jeg har hørt om

Stina

Han EOTB fyren (husker ikke navn)

Triana

Per

Tommy

Hadde jeg gått forbi de andre på gata, så hadde jeg ikke visst de var "kjendiser" eller kjent for noe. A B og C kjendiser vil neppe bli med på et sånt konsept. Norge er et lite land og begrenset hvor mange kjendiser vi har. Kommer vi til sesong 8 må de kanskje spørre noen som allerede har vært med, om de vil være med en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Monabe87 skrev:

Gleder meg til å se triana! Har bare sett hun som programleder for ph

Jeg kjenner henne også fra Venner og fiender, en såpe serie som gikk på slutten av 90-tallet.

 

Anonymkode: 066a9...41b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...