AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #641 Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er spesielt av Erik Alfred å si at han ble paranoid og fikk for seg at Per var en dårlig person. Anonymkode: 66002...f02 Syns ikke det var rart eller spesielt, syns det var kjempebra jeg, å si høyt noe så stigmatisert og tabu og flaut som å være paranoid. Og det å også selv innse at man er paranoid, ikke alle paranoide innser det. Med tanke på at EA har vært mobbet og nok har psykiske problemer eller personlighetsforstyrrelse/trekk pga det, og stort sett er alene og asosial hele året utenom med familien sin når han ikke er ute å pusler med sitt i alenetid som han for det meste er, så er det forståelig at han får paranoide personlighetstrekk. Det er ikke en vanlig paranoid tanke men vrangforestillinger som isolerte og asosiale kan få om andre mennesker. Anonymkode: 41fa4...5a3 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #642 Skrevet 29. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det hadde samtidig vært rart om han skulle stemt på Mia. Per så jo hvor viktig EA var på gården og hvor viktig han var, han syns nok at han var en mer verdig vinner enn mia og derfor ble valget naturlig. Anonymkode: 41fa4...5a3 Per er en hedersmann. «Konflikten» eksisterte kun i EA sitt hode. Anonymkode: e929b...4f4 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #643 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å si at han har oppført seg som en drittsekk syns jeg er altfor strengt. Denne sesongen har vært snill! Mange har oppført seg adskillig verre i tidligere sesonger! EA hadde ikke virket så ille om andre deltakere hadde vært mer opptatt av spillet. Anonymkode: 7c979...548 Ja, tenkte akkurat det samme. Fy fan så mange drittsekker og ureint spill mange har drevet som har vært med på Farmen opp igjennom årene. Men ingen har vært i nærheten å fått så mye pes som EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #644 Skrevet 29. mars 2020 Mia burde fått beskjed om at hun måtte fullføre nøkkelkonkurransen for å få fortsette semifinalen. Som det ble nå ble Mimir straffet for at han, tross alt, prøvde. Ikke rettferdig! Mia bør gå til finalen med en sterk bismak i munnen! Og jeg er temmelig sikker på at Mimir hadde slått EA i kunnskap, og også fått de andre deltakernes stemmer. Anonymkode: 7c979...548 18
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #645 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mia burde fått beskjed om at hun måtte fullføre nøkkelkonkurransen for å få fortsette semifinalen. Som det ble nå ble Mimir straffet for at han, tross alt, prøvde. Ikke rettferdig! Mia bør gå til finalen med en sterk bismak i munnen! Og jeg er temmelig sikker på at Mimir hadde slått EA i kunnskap, og også fått de andre deltakernes stemmer. Anonymkode: 7c979...548 Faktisk helt korrekt. Mimir kunne også ha safet og bare sette seg ned og spart seg, uansett veldig dårlige ods og skulle slå en snekker i en snekkerkonkurranse Anonymkode: 8cbcf...ac1 10
tirben Skrevet 29. mars 2020 #646 Skrevet 29. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å si at han har oppført seg som en drittsekk syns jeg er altfor strengt. Denne sesongen har vært snill! Mange har oppført seg adskillig verre i tidligere sesonger! EA hadde ikke virket så ille om andre deltakere hadde vært mer opptatt av spillet. Anonymkode: 7c979...548 Farmen kjendis pleier å være snill. Det har aldri vært dårlig oppførsel på kjendisutgaven. 2
tirben Skrevet 29. mars 2020 #647 Skrevet 29. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte akkurat det samme. Fy fan så mange drittsekker og ureint spill mange har drevet som har vært med på Farmen opp igjennom årene. Men ingen har vært i nærheten å fått så mye pes som EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Vilke andre deltagere av Farmen kjendis har oppført seg som drittsekk synes du? Jeg kan ikke komme på noen. Kun EA som har boikottet ukesoppdrag, vel? 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #648 Skrevet 29. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte akkurat det samme. Fy fan så mange drittsekker og ureint spill mange har drevet som har vært med på Farmen opp igjennom årene. Men ingen har vært i nærheten å fått så mye pes som EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Det er nok litt pga. dobbeltmoralen han viser. Anonymkode: e929b...4f4 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #649 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, tirben skrev: Vilke andre deltagere av Farmen kjendis har oppført seg som drittsekk synes du? Jeg kan ikke komme på noen. Kun EA som har boikottet ukesoppdrag, vel? Ja, på fire år er han kanskje den eneste. Anonymkode: e929b...4f4 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #650 Skrevet 29. mars 2020 6 minutter siden, tirben skrev: Farmen kjendis pleier å være snill. Det har aldri vært dårlig oppførsel på kjendisutgaven. Uenig! Kari Jaqesson, Jarl Goli, Frank Løke, Erlend Elias, Erik Sæther, Runar Sørgård Alle jeg her har nevnt har oppført seg mindre bra i sine respektive sesonger. Kanskje flere andre også, men det var disse jeg kom på i farten. Anonymkode: 7c979...548 14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #651 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, på fire år er han kanskje den eneste. Anonymkode: e929b...4f4 😂 Regner dere kjendiser som folk fra en egen planet? Skulle nesten tro det. Og for det andre, hva tror dere er viktig for en kjendis, gjett tre ganger? Tror dere de våger å stå frem som usympatiske? Anonymkode: 8cbcf...ac1
SoWhat? Skrevet 29. mars 2020 #652 Skrevet 29. mars 2020 Jeg har ikke fått med meg alt, men liker ErikAlfred jeg Mimir er grei nok, men tja... Heier på Mia da 😄 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #654 Skrevet 29. mars 2020 Mia fortjener ikke å vinne. Hun har vare vært der 3 uker. Og hun ga opp sagingen og stilte i melkespann-konkurranse med uthvilt armer, i motsetning til Mimir. Heia EA! Anonymkode: 7c979...548 9
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #655 Skrevet 29. mars 2020 (endret) Spoiler Jaja, kanskje bedre vinner neste år. Synes ikke en person som spiller skittent spill fortjener å vinne. Spoiler! Endret 29. mars 2020 av Nightcrawler 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #656 Skrevet 29. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å si at han har oppført seg som en drittsekk syns jeg er altfor strengt. Denne sesongen har vært snill! Mange har oppført seg adskillig verre i tidligere sesonger! EA hadde ikke virket så ille om andre deltakere hadde vært mer opptatt av spillet. Anonymkode: 7c979...548 Hvem og hva slags sesong tenker du på egentlig? Anonymkode: e929b...4f4
Mommylife Skrevet 29. mars 2020 #657 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mia fortjener ikke å vinne. Hun har vare vært der 3 uker. Og hun ga opp sagingen og stilte i melkespann-konkurranse med uthvilt armer, i motsetning til Mimir. Heia EA! Anonymkode: 7c979...548 Enig 🙌🏼 1
Djækklåsst Skrevet 29. mars 2020 #658 Skrevet 29. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte akkurat det samme. Fy fan så mange drittsekker og ureint spill mange har drevet som har vært med på Farmen opp igjennom årene. Men ingen har vært i nærheten å fått så mye pes som EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Det er en forskjell mellom vanlig Farmen hvor folk melder seg på i håp om å vinne, hvor et fåtall får sjansen, og Farmen Kjendis hvor produsenten sliter med å finne folk til å delta, hvor det i langt mindre grad handler om å vinne. Men vinner EA, som jeg antar, så er det uansett fortjent. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #659 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem og hva slags sesong tenker du på egentlig? Anonymkode: e929b...4f4 Det har jeg skrevet lenger opp i tråden. Anonymkode: 7c979...548
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #660 Skrevet 29. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig! Kari Jaqesson, Jarl Goli, Frank Løke, Erlend Elias, Erik Sæther, Runar Sørgård Alle jeg her har nevnt har oppført seg mindre bra i sine respektive sesonger. Kanskje flere andre også, men det var disse jeg kom på i farten. Anonymkode: 7c979...548 Siterer meg selv for å slippe å skrive denne kommentaren om igjen. Anonymkode: 7c979...548 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå