Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 timer siden, Prelunia skrev:

Jeg hadde ikke reagert på at han hadde trent på øksekast , eller jugd om det , hvis ikke EA hadde vært så hard på at Per spiller spillet , velger en svak til førstekjempe og manipulerer Stina og er veldig på at det er galt. 

Man kan ikke sitte på sin høye hest og kritisere andre for å spille spillet når han i høyeste grad gjør det selv .. Det er det som blir feil for meg , og mange andre og, tenker jeg. 

Ja, det er dette som er det merkelige. Selvsagt fair at han er slu, lurer de andre om hva han kan osv, men vitner om elendig selvinnsikt å syte om at Per «spiller», spesielt når beskyldningene nok i liten grad var sanne.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hun endte jo sist i løypa foruten Anita da.

Synes det var helt fint at mimir kom til semifinalen jeg 😊 Men det ligger vel i kortene hvem som kommer til å vinne, dessverre ... Håper på et mirakel og at mimir vinner av de tre som er igjen!

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som har vunnet på dette er mimir og per. Den som har tapt er erik alfred. I det virkelige liv altså. De første to har overrasket positivt og den siste har overrasket negativt. Jeg ante ikke hvem erik alfred var, men de som har sett ham i programmet sitt sier de hadde et godt inntrykk av ham før farmen. Ikke nå lenger.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er som tidligere år er det først en smi-nøkkel-konkurranse i semien, den vinner nok EA. 

Så en holde-melkespann-konkurranse. Der blir det spennende mellom Mimir og Mia. Håper Mimir vinner denne! 

Finalen er jo kunnskap, og da kan det bli VELDIG spennende mellom EA og Mimir! 

Anonymkode: 7c979...548

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dette som er det merkelige. Selvsagt fair at han er slu, lurer de andre om hva han kan osv, men vitner om elendig selvinnsikt å syte om at Per «spiller», spesielt når beskyldningene nok i liten grad var sanne.

Det er bra nå, det er nok nå.Tror dere må begynne å ta innover dere at Per er ute.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EA  er en fin type, litt luring pg flink mann. Har sansen for han. Per har vert veldig grei på Farmen, men det er vel for å rette opp alt galt han har gjort før i livet.  Kan ikke fordra han som politiker og hans syn der.  Håper Anita ryker fort ut.   Hun har ingenting i Farmen å gjøre.  Mimir er en god vinnerkandidat etter EA.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, LiseTV skrev:

EA  er en fin type, litt luring pg flink mann. Har sansen for han. Per har vert veldig grei på Farmen, men det er vel for å rette opp alt galt han har gjort før i livet.  Kan ikke fordra han som politiker og hans syn der.  Håper Anita ryker fort ut.   Hun har ingenting i Farmen å gjøre.  Mimir er en god vinnerkandidat etter EA.

Anita er nå ute, og vel så det.😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 10.48, LiseTV skrev:

1 time siden, LiseTV skrev:

Hvorfor poster du to identiske innlegg med to dagers mellomrom? Og jeg spør igjen siden jeg ikke fikk svar, hvorfor mener du at Anita ikke har noe i farmen å gjøre? Hvorfor har du så imot henne? Hun røk dessuten på onsdag, så du trenger ikke irritere deg mer over henne. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra nå, det er nok nå.Tror dere må begynne å ta innover dere at Per er ute.

Hva? Verken jeg eller noen andre bryr seg om at Per er ute, ei heller Per selv. Han har aldri vært blant favorittene, men så betyr det jo også svært lite hvem som vinner Farmen Kjendis, er vel kun EA som bryr seg så mye om det, trent på forhånd som han har gjort, helt sikkert som den eneste.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som har vunnet på dette er mimir og per. Den som har tapt er erik alfred. I det virkelige liv altså. De første to har overrasket positivt og den siste har overrasket negativt. Jeg ante ikke hvem erik alfred var, men de som har sett ham i programmet sitt sier de hadde et godt inntrykk av ham før farmen. Ikke nå lenger.

Dette 

makan til dramaqueen. Er vel den eneste som har luska og lurt. skapt drama og sabotert.

Null respekt og håper for alt i verden at han ikke vinner noe jeg dessverre tror han gjør:(

Anonymkode: f55ea...496

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Verken jeg eller noen andre bryr seg om at Per er ute, ei heller Per selv. Han har aldri vært blant favorittene, men så betyr det jo også svært lite hvem som vinner Farmen Kjendis, er vel kun EA som bryr seg så mye om det, trent på forhånd som han har gjort, helt sikkert som den eneste.

Du er jammen ikke snau, tar på deg å vite hva tusen andre mener. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her heier vi på mimir. Godt mulig han ikke vinner, men vi heier på ham likevel. Han er en sympatisk kar som har vunnet folket uansett 😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper så inderlig at Mímir vinner!!!
Han hadde en tøff barndoms-/ungdomstid, og har fremstått veldig sympatisk i FarmenKjendis.
https://www.seher.no/kjendis/farmen-mmir---livredd-for-a-finne-mamma-dod/72288790

Anonymkode: 7c979...548

Ja han er utrolig god og reflektert, holdningene hans er så Rødt som det kan få blitt og det håper jeg inspirerer andre til å tenke mere kollektivt og på de svakeste i samfunnet og ikke bare på seg selv når den høyrevendte politikken skader alle svake i samfunnet. Anbefaler boken hans om moren hans ❤ 

Anonymkode: 41fa4...5a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.3.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Tiril er vakker, men ikke noe spesielt godt programlederemne.

Er Tiril vakker? Det er første gangen jeg hører noen si eller skrive. Trodde ikke akkurat hun var en av disse kjendisene som var kjent for utseendet sitt.

Angående programlederjobben, så gjør hun det helt ok, men jeg syns ikke den stemmen egner seg godt på TV, den blir for skingrende. Det virker også som hun bare fikk jobben fordi Gaute plutselig trakk seg (han hadde opprinnelig takket ja) og de ikke fant noen bedre. "Jaja, da kan vi jo bruke fjorårets vinner som programleder da." Ellers syns jeg egentlig ikke Tiril har noe foran et kamera å gjøre. Misforstå meg rett, hun virker veldig trivelig og snill, men hun er litt for vanlig og kjedelig til å jobbe med TV. Hun har ikke x-faktoren. Nå syns jeg Gaute er ganske så gørrkjedelig også, men han hadde i hvert fall mye erfaring i bagasjen. Enig med andre i at det var på tide å bytte ut Gaute, men jeg håper Tiril bare var en midlertidig erstatter, og at de finner noen bedre til neste sesong. 

Anonymkode: 9dfec...a8c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med andre i at det var på tide å bytte ut Gaute, men jeg håper Tiril bare var en midlertidig erstatter, og at de finner noen bedre til neste sesong.

Enig her. De må finne noen som appellerer til de som sitter hjemme og ser på, og det synes iallfall ikke jeg at Tiril får til i særlig stod grad.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...