Gå til innhold

Fikk «save the Date» kort, ble ikke invitert i bryllupet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rareste jeg har hørt, men dem om det. 

Anonymkode: c7ff3...c1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au. Snakk om å kringkaste at de deler vennene opp i A- og B-lag. Er det muulig.

Anonymkode: 092a9...841

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Au. Snakk om å kringkaste at de deler vennene opp i A- og B-lag. Er det muulig.

Anonymkode: 092a9...841

Ts her

ja, det var vel nettopp litt det vi kjente på 😅 at vi på sett og vis ikke «nådde opp» i utvelgelsen. Vi er gode omgangsvenner av han (slik vi tenker), men henne kjenner vi ikke så godt. Så det kan ha med det å gjøre. Årsaken er simpelthen at hele kjæreste-forlovelse-ekteskap greia har gått uvanlig raskt...

Anonymkode: 5b0c6...b5d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her! Ja vi snakket selvsagt med dem, og det var ikke noen tvil om at vi ikke var invitert. De var veldig åpne og likefrem om at de hadde sendt save the date til veldig mange og at de hadde tenkt det som alle de kanskje ville invitere i bryllupet. Og så hadde de tatt den ordentlige gjennomgangen og opptellingen like før de sendte invitasjoner. Synes bare det hele var litt rart, men men 😅

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Og ingen forteller frem hvor ufint gjort det er?

Anonymkode: de115...6f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for noen merkelige folk. Skjønner godt dere er skuffet. Save the date er en invitasjon i mine øyne.

I min omgangskrets, så sender man save the date i god tid slik at folk som trenger det kan bestille fly og overnatting så billig som mulig. Invitasjonen er jo bare mer konkret info når det nærmer seg. Disse folkene er både frekke og rare. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ingen forteller frem hvor ufint gjort det er?

Anonymkode: de115...6f7

Mest derfor jeg spør her egentlig... veldig i tvil om hva som var vanlig fremgangsmåte i forhold til dette.

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Ja vi snakket selvsagt med dem, og det var ikke noen tvil om at vi ikke var invitert. De var veldig åpne og likefrem om at de hadde sendt save the date til veldig mange og at de hadde tenkt det som alle de kanskje ville invitere i bryllupet. Og så hadde de tatt den ordentlige gjennomgangen og opptellingen like før de sendte invitasjoner. Synes bare det hele var litt rart, men men 😅

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Det venneparet der hadde jeg begynt å holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Ja vi snakket selvsagt med dem, og det var ikke noen tvil om at vi ikke var invitert. De var veldig åpne og likefrem om at de hadde sendt save the date til veldig mange og at de hadde tenkt det som alle de kanskje ville invitere i bryllupet. Og så hadde de tatt den ordentlige gjennomgangen og opptellingen like før de sendte invitasjoner. Synes bare det hele var litt rart, men men 😅

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Hvis jeg hadde fått save-the-date, hadde jeg gjort akkurat det! Ordnet fri, booket hotell og kanskje flybilletter hvis det var langt unna. Også hadde jeg ikke blitt bedt likevel?! Ikke ofte jeg blir fornærmet, men her hadde jeg blitt det! Save-the-date er ikke en kunngjøring, det er jo en forhånds-invitasjon. Det er ikke innafor å gjøre det sånn, så at du reagerer er helt greit! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at brudeparet har misforstått hele "save the date" greia... selv ser jeg ikke helt behovet heller, men det er en annen sak. 

Anonymkode: cbaf7...39b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 19.00, StripeteSitron skrev:

Jeg også synes det er litt frekt 😬 Vi brukte i tillegg masse tid på invitasjoner, så håpet jo på å få noen meldinger om at de kom seg rundt. 

Opplever også at mange i familien gir beskjed om de kommer eller ikke til min mor og ikke til meg. Jeg har ikke bodd hjemme på mange år og er voksen, så synes det er snodig at de ikke kan henvende seg til meg. Er ikke akkurat sånn at det  er mine foreldre som inviterer til bryllupet. I tillegg er min mor skikkelig surrete, så jeg føler ikke jeg har noen kontroll på hvem som har sagt de kommer eller ikke. Blir nok en telefon til de fleste nå i løpet av påsken. 

Thats the worst.  De ble pottesur og slettet meg på Facebook,  jeg hadde ikke fått beskjed om begravelsen av min far..

Anonymkode: 38c8a...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Ja vi snakket selvsagt med dem, og det var ikke noen tvil om at vi ikke var invitert. De var veldig åpne og likefrem om at de hadde sendt save the date til veldig mange og at de hadde tenkt det som alle de kanskje ville invitere i bryllupet. Og så hadde de tatt den ordentlige gjennomgangen og opptellingen like før de sendte invitasjoner. Synes bare det hele var litt rart, men men 😅

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Herregud så frekt 😆   Ville skaffet meg et annet vennepar.... 

Anonymkode: 422f7...ded

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Ja vi snakket selvsagt med dem, og det var ikke noen tvil om at vi ikke var invitert. De var veldig åpne og likefrem om at de hadde sendt save the date til veldig mange og at de hadde tenkt det som alle de kanskje ville invitere i bryllupet. Og så hadde de tatt den ordentlige gjennomgangen og opptellingen like før de sendte invitasjoner. Synes bare det hele var litt rart, men men 😅

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Nei, det er ikke rart. Det er helt utrolig frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

ja, det var vel nettopp litt det vi kjente på 😅 at vi på sett og vis ikke «nådde opp» i utvelgelsen. Vi er gode omgangsvenner av han (slik vi tenker), men henne kjenner vi ikke så godt. Så det kan ha med det å gjøre. Årsaken er simpelthen at hele kjæreste-forlovelse-ekteskap greia har gått uvanlig raskt...

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Ja, ja, du må regne med at bryllupet deres vil havne blandt de verste/beste bryllupene du har vært i tråden etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp invitert folk til bryllup. Regnet med at de fleste ville takke for inbydelsen for å på den måten vise at de hadde mottatt den. Men de fleste hørte vi aldri et pip fra før de sa ja eller nei. En jeg anser/ anså som en riktig god venninne hørte jeg aldri noe fra selv om jeg vet hun har mottatt invitasjonen. Det svir litt kjenner jeg. 

Noen (ekstern familie) har også spurt min mor om hva vi ønsker oss i stedet for å ta kontakt med oss. 

Anonymkode: 4360f...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp invitert folk til bryllup. Regnet med at de fleste ville takke for inbydelsen for å på den måten vise at de hadde mottatt den. Men de fleste hørte vi aldri et pip fra før de sa ja eller nei. En jeg anser/ anså som en riktig god venninne hørte jeg aldri noe fra selv om jeg vet hun har mottatt invitasjonen. Det svir litt kjenner jeg. 

Noen (ekstern familie) har også spurt min mor om hva vi ønsker oss i stedet for å ta kontakt med oss. 

Anonymkode: 4360f...978

Her snakker vi ikke om invitasjonene en gang, her snakker vi om et par som har send ut StD kort, men ikke sendt invitasjon pga de har bestemt seg for å ikke invitere alikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Ts her

ja, det var vel nettopp litt det vi kjente på 😅 at vi på sett og vis ikke «nådde opp» i utvelgelsen. Vi er gode omgangsvenner av han (slik vi tenker), men henne kjenner vi ikke så godt. Så det kan ha med det å gjøre. Årsaken er simpelthen at hele kjæreste-forlovelse-ekteskap greia har gått uvanlig raskt...

Anonymkode: 5b0c6...b5d

Du kan jo være grei og tipse dem om hvordan Save The Date egentlig fungerer så de vet det til neste ekteskaps inngåelse? 😇😇😇

Anonymkode: 18cb6...7a4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo være grei og tipse dem om hvordan Save The Date egentlig fungerer så de vet det til neste ekteskaps inngåelse? 😇😇😇

Anonymkode: 18cb6...7a4

He, he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...