Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du alene? 😊 Syns du å samboer det er greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og kjæresten kan gjøre det når vi er borte fra hverandre. Forteller det gjerne til den andre, og hva vi fantaserte om å gjøre med hverandre. Sjelden at vi gjør det ellers. Vi bor sammen og har sex som regel hver dag. Begge er ganske fornøyde med den "ordningen" har jeg inntrykk av :P

Anonymkode: ac63c...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å onanere gir meg lite og ingenting, foretrekker samleie med ektefellen!

Anonymkode: ebbd1...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å onanere. Damen min synes det er greit da det gir mye mer energi på andre arenaer.

Anonymkode: d6374...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Både jeg og kjæresten kan gjøre det når vi er borte fra hverandre. Forteller det gjerne til den andre, og hva vi fantaserte om å gjøre med hverandre. Sjelden at vi gjør det ellers. Vi bor sammen og har sex som regel hver dag. Begge er ganske fornøyde med den "ordningen" har jeg inntrykk av :P

Anonymkode: ac63c...ea5

Men igjen så har aldri å onanere vært et problem for oss heller. Som sagt skjer det sjelden når vi ikke er borte fra hverandre, men det kan skje at fks jeg kan leke med meg selv mens han er på jobb, og jeg skal ta meg en dusj. Men tror vi er flinke til å "inkludere" hverandre til og med der :P. Sender gjerne en melding og et/flere bilder av hva som foregår i dusjen. Så for vår del fungerer det mer som "krydder" når vi ikke har sex. Ikke sånn at det blir en erstatning for manglende sexliv, eller går utover sexlivet på en negativ måte. Heller motsatt, fordi vi inkluderer den andre. Om en av oss ønsker å leke litt med seg selv i dusjen nå og da uten å rapportere tild en andre ser jeg det ikke som et problem, og er helt greit for meg. Men at jeg tenker slik er jo fordi jeg vet at det ikke er på grunn av det er et problem med sexlivet. Jeg skjønner jo at studier og jobb osv gjør at den andre ikke alltid er tilgjengelig når den ene har lyst. Om man vil kose seg litt i dusjen alene og tenke på hverandre er det ikke galt.

Men altså, det her er jo en balansegreie. Jeg og kjæresten har et ganske balansert sexliv vil jeg påstå, og vi kommuniserer bra der. Så slike ting avhenger jo av andre forhold også. Om det at den ene onanerer blir et problem, så er det gjerne ikke det at personen onanerer som i seg selv er problemet, da går det jo kanksje på at forholdet har blitt dysfunksjonelt på enkelte områder.

Anonymkode: ac63c...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sluttet å onanere. Kona ønsker ikke at jeg gjør det, gjør jeg det så nekter hun meg sex.. Den ene gangen i uka 😐

Hun mener jeg ikke respekterer hun hvis jeg gjør det, at ekte mannfolk ikke gjør sånt når man er gift 

Anonymkode: f3cb1...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårsøg77
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempefin alder å onanere i.  😏

Anonymkode: a70c6...801

 

Endret av Vårsøg77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.3.2019 den 18.15, bjone skrev:

Spørre om lov? Mmm hvis han onanerer så si hver dag men like vel gir deg sex også... ser jeg ikke noe grunn for det. Alle har forskjellige behov. Derimot går det utover sexlivet så kan jeg forstå at du gjerne vil prøve å ha litt kontroll.

Kanskje du skal onanere mer selv?

 

På 23.3.2019 den 0.18, Rotemor skrev:

Hahaha. Særlig.

»Kan jeg få ta på min egen kropp?»

 

På 25.3.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Kanskje introdusere han for et lite kukbur? :fnise: Da fikk du kontroll. Det er mulig å få utløsning i et slikt bur, men den blir litt "ødelagt" og ereksjon er ikke mulig.

Anonymkode: 967c3...364

Jeg vet ikke hva mannen driver med hvis han ligger alene. Men ja, jeg spør først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Jeg vet ikke hva mannen driver med hvis han ligger alene. Men ja, jeg spør først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Det er bie av det dummeste jeg har hørt, med mindre man har en maktlek i BDSM. Men da er det å spørre en del av fellesskapet. Dersom dette er tilfelle burde du utdypet det med en gang. Alt annet er helt idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burte aldri prøve kontrollere en annens lyster på det seksuelle plan. Spessielt noe så naturlig som onani. 

Dette finner man jo ut av mye i første året man er sammen... så om det er noe man mistrives så mye med at man føler man ikke feks takler at partner onanerer og må si ifra eller kontrollere burte man bryte forholdet. 

Det er ekstremt nedbrytende å få negative tilbakemeldinger på onani fra partner, eller føle at man «ikke får lov» - det vil påvirke forholdet på andre plan ved frustrasjon som bare bygger seg opp. 

Om du har en partner som du ikke liker onanerer en gang om dagen feks - og du fortsatt får sexen du selv vil ha oppfylt - så er det direkte frekt å prøve kontrollere partner.

Enten bli med på den andre sin onani, ha lystig atmospfære i forhold til det - eller slå opp. Aldri bestem over din partner sånn her. 

Å sukke, stønne eller himle med øynene, klage over partners onani osv - ikke bra !

Din egen seksuelle lyst nivå er ikke din partners lyst nivå. Du kan ikke presse frem din vilje å tro at alt er OKAY. 

Bare til de som, ja.. prøver kontrollere partners onani...

Anonymkode: ea8dd...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missfoxy

Jeg onanerer hver dag. Digger å få ogasme. Mannen runker mye han også. Vi onanarer og runker mens vi ligger i senga. Men vi kan også gjøre det alene. Deilig begge deler ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst et tre fire ganger i uken. Ofte når dama sier hun ikke orker å ha sex. Da ber hun meg ordne det selv, men hun tilbyr å se på «showet». Andre ganger helt for meg selv fordi jeg ofte foretrekker onani fremfor sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2019 den 18.40, Rotemor skrev:

Det er bie av det dummeste jeg har hørt, med mindre man har en maktlek i BDSM. Men da er det å spørre en del av fellesskapet. Dersom dette er tilfelle burde du utdypet det med en gang. Alt annet er helt idiotisk.

Heeh... 😫

Anonymkode: 965ec...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme har vi en sexrobot/maskin, så når jeg ikke er tilstede blir hun grundig knullet av denne. Pleier også å styre knappene på denne mens den knuller henne.

Anonymkode: 297c6...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca to ganger om dagen. Greit for begge parter det😊

Anonymkode: a163a...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 22.3.2019 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Vi har redusert alene-onani til to ganger per måned. Alt over dette er åpenlyst uakseptabelt! 

Anonymkode: 51db6...5ab

😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som det er mest kvinner som har problemer med at mannen runker, enn omvendt...

Anonymkode: 949f9...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg vil, og sier ingenting til samboer. Aner ikke hva han gjør, men hans privatliv, er hans privatliv! 

Anonymkode: cb2c0...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de jeg har vært sammen med har hverken onanert selv eller likt at jeg gjorde det. De ble faktisk potte sure hvis de fant ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Ingen av de jeg har vært sammen med har hverken onanert selv eller likt at jeg gjorde det. De ble faktisk potte sure hvis de fant ut av det. 

Typisk damer, m.a.o.

Anonymkode: 949f9...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ikke gjøre det, fordi jeg mister lysten på mannen.

Anonymkode: 9a38f...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...