Gå til innhold

Når en kvinne er så pen at man blir ukomfortabel rundt henne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nettopp begynt en ny kvinne på jobben, rundt 30 år. Hun er elegant, høy, stilig og et av de vakreste hunkjønn jeg har sett. Perfekt kropp, perfekt ansikt og et smil som treffer deg midt i hjertet. Man blir umiddelbart sjarmert.

Hun har jo samboer, og jeg er laaaangt unna hennes liga. Men jeg tar meg i å beundre henne, og kikker litt for lenge når hun går forbi. Ikke at hu legger merke til det, for kikker gjerne når hun går med ryggen til.

Har ikke snakke så mye med henne enda, men jeg er usikker og nervøs av natur, så derfor kikker jeg henne ikke mye i øynene når vi konverserer. Jeg tror egentlig jeg føler meg litt underlegen her.. Kanskje opplever hun meg motsatt, siden jeg gir lite øyekontakt.

Underforstått er jeg da altså for opptatt av forskjellen i attraktivitet på oss, og føler meg mindreverdig på bakgrunn av det. Og det blir jo feil.

Hvordan få seg til å slenge bort slike mindreverdighetskomplekser og slutte å se på henne som en attraktiv kvinne, men heller som "bare en annen person"?

Anonymkode: ffcca...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å vær så jævla overfladisk! 

Anonymkode: d6ba5...8ec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg nok til etter hvert. Nå er hun ny. Om noen uker eller måneder er du blitt vant til henne. Da blir hun bare en i mengden.

Anonymkode: 3507d...30f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om at du selv er usikker. Blir du trygg på deg selv slutter du å sette andre mennesker på en pidestall på grunn av utseende, status eller egenskaper.

Anonymkode: e834e...455

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så synes jeg ikke at du er overfladisk som h*n over sa. Herregud. 

Jeg har opplevd det samme et par ganger selv, hvor jeg har møtt en ny mann som er så ute av denne verden attraktiv at det slår meg helt ut. 

Det høres kanskje dumt ut, men jeg pleier å se for meg at de er i litt pinlige, hverdagslige situasjoner som alle har opplevd. Du kan f.eks. forestille deg at hun sitter på do med eksplosiv diaré (som hun 100% har opplevd før), at hun står på badet og klemmer ut kviser/black heads, at hun våkner opp med såpass dårlig ånde at hun nesten brekker seg selv, osv osv.. 

Det hjelper hvertfall meg da jeg har en tendens til å sette folk opp på en pidestall. Men de er bare mennesker, akkurat som deg. 

Anonymkode: 25985...0af

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo litt ut som typisk angst i sosial setting bare med en liten tweak. Det virker som du er veldig bevisst på deg selv når du konverserer og opererer på to ulike plan. Det ene der du ser deg selv i samtale med henne, og den andre delen der du faktisk konverserer. Du burde prøve å flytte fokuset innenfra og ut. Flytt fokuset over til øynene din og hva du ser istedefor å tenke innvendig. se henne i øynene og på den måten slipper du å surre så mye rundt i ditt eget hodet. Du overkommer en tenkt frykt reell eller ikke og på den måten ufarligjør du det.

Ellers er det jo normalt å få reaksjoner om man ser damer man synes er ekstra flotte. det betyr bare at du er interessert ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du oppfører deg som en omega, og det er ikke attraktivt. Kvinner ser etter status fordi de er pattedyr og gjennom 200 000 års genetisk arv ser de etter alfa hanner som kan gi dem de beste barnene. i møte med usikkre menn, så går alarmklokkene og de ser mer på deg som hyenen som spiser sist på savannen etter at alfaløvene først har forsynt seg. Nå snakker vi i sjekkesituasjon altså, når de sitter på internett og tenker på en snill og smilende mann så beskriver de drømmemannen sin annledes. men i sjekkesituasjon er det instinktene i underbevisstheten som rår. Du må trigge den med å være høy i hierarkiet. Tony Clink og Neil Strauss har beskrevet hvordan du skal sjekke damer i PUA-bøkene sine. Der lærer du masse om evolusjonspsykologi. se henne i øynene. vær stolt, gjerne litt negging. Du må få henne hooked. trikset er å vise henne at du har kontroll på situasjonen. og så må du utstråle seksuelle signal.

Anonymkode: e3f16...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du oppfører deg som en omega, og det er ikke attraktivt. Kvinner ser etter status fordi de er pattedyr og gjennom 200 000 års genetisk arv ser de etter alfa hanner som kan gi dem de beste barnene. i møte med usikkre menn, så går alarmklokkene og de ser mer på deg som hyenen som spiser sist på savannen etter at alfaløvene først har forsynt seg. Nå snakker vi i sjekkesituasjon altså, når de sitter på internett og tenker på en snill og smilende mann så beskriver de drømmemannen sin annledes. men i sjekkesituasjon er det instinktene i underbevisstheten som rår. Du må trigge den med å være høy i hierarkiet. Tony Clink og Neil Strauss har beskrevet hvordan du skal sjekke damer i PUA-bøkene sine. Der lærer du masse om evolusjonspsykologi. se henne i øynene. vær stolt, gjerne litt negging. Du må få henne hooked. trikset er å vise henne at du har kontroll på situasjonen. og så må du utstråle seksuelle signal.

Anonymkode: e3f16...af7

Noen har sett for mye på animal planet... 

Anonymkode: 25985...0af

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du oppfører deg som en omega, og det er ikke attraktivt. Kvinner ser etter status fordi de er pattedyr og gjennom 200 000 års genetisk arv ser de etter alfa hanner som kan gi dem de beste barnene. i møte med usikkre menn, så går alarmklokkene og de ser mer på deg som hyenen som spiser sist på savannen etter at alfaløvene først har forsynt seg. Nå snakker vi i sjekkesituasjon altså, når de sitter på internett og tenker på en snill og smilende mann så beskriver de drømmemannen sin annledes. men i sjekkesituasjon er det instinktene i underbevisstheten som rår. Du må trigge den med å være høy i hierarkiet. Tony Clink og Neil Strauss har beskrevet hvordan du skal sjekke damer i PUA-bøkene sine. Der lærer du masse om evolusjonspsykologi. se henne i øynene. vær stolt, gjerne litt negging. Du må få henne hooked. trikset er å vise henne at du har kontroll på situasjonen. og så må du utstråle seksuelle signal.

Anonymkode: e3f16...af7

:veslejenta:

Anonymkode: a7326...2b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA, ble jo utviklet av gutter som ikke kunne få seg sex der de projekterte en virkelighet de ikke kunne stå innenfor og på sikt falt dette korthuset sammen siden det ikke var en autentisk del av hvem de var.  De har dog utviklet seg siden Neil Strauss skrev boken "the game" og det er mye bra å hente fra det miljøet i nyere tid f.eks "RSD" om du sliter med å få deg damer. 

Endret av megda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg tror eksponering er veien å gå. Jo mer du snakker med henne jo mer komfortabel blir du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du oppfører deg som en omega, og det er ikke attraktivt. Kvinner ser etter status fordi de er pattedyr og gjennom 200 000 års genetisk arv ser de etter alfa hanner som kan gi dem de beste barnene. i møte med usikkre menn, så går alarmklokkene og de ser mer på deg som hyenen som spiser sist på savannen etter at alfaløvene først har forsynt seg. Nå snakker vi i sjekkesituasjon altså, når de sitter på internett og tenker på en snill og smilende mann så beskriver de drømmemannen sin annledes. men i sjekkesituasjon er det instinktene i underbevisstheten som rår. Du må trigge den med å være høy i hierarkiet. Tony Clink og Neil Strauss har beskrevet hvordan du skal sjekke damer i PUA-bøkene sine. Der lærer du masse om evolusjonspsykologi. se henne i øynene. vær stolt, gjerne litt negging. Du må få henne hooked. trikset er å vise henne at du har kontroll på situasjonen. og så må du utstråle seksuelle signal.

Anonymkode: e3f16...af7

La meg gjette. «Be a lion. Stay alpha»? 

Anonymkode: 52cd3...368

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

La meg gjette. «Be a lion. Stay alpha»? 

Anonymkode: 52cd3...368

Hva er et bedre valg? Tøffel?

Anonymkode: 63d4c...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et bedre valg? Tøffel?

Anonymkode: 63d4c...d38

Det er ikke bare to alternativer.

Anonymkode: fab34...658

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er et bedre valg? Tøffel?

Anonymkode: 63d4c...d38

Hva da å behandle henne som et menneske, en kollega, ikke et byttedyr..?!

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du oppfører deg som en omega, og det er ikke attraktivt. Kvinner ser etter status fordi de er pattedyr og gjennom 200 000 års genetisk arv ser de etter alfa hanner som kan gi dem de beste barnene. i møte med usikkre menn, så går alarmklokkene og de ser mer på deg som hyenen som spiser sist på savannen etter at alfaløvene først har forsynt seg. Nå snakker vi i sjekkesituasjon altså, når de sitter på internett og tenker på en snill og smilende mann så beskriver de drømmemannen sin annledes. men i sjekkesituasjon er det instinktene i underbevisstheten som rår. Du må trigge den med å være høy i hierarkiet. Tony Clink og Neil Strauss har beskrevet hvordan du skal sjekke damer i PUA-bøkene sine. Der lærer du masse om evolusjonspsykologi. se henne i øynene. vær stolt, gjerne litt negging. Du må få henne hooked. trikset er å vise henne at du har kontroll på situasjonen. og så må du utstråle seksuelle signal.

Anonymkode: e3f16...af7

Ja, for en vakker kvinne i et forhold som nettopp har startet i ny jobb synes jo det er sykt sexy at en usikker fremmed fjomp på kontoret begynner å sende litt «seksuelle signaler» og attpåtil «nagge» (les: kritisere/ trykke ned) - henne. 

- Har du fått med deg metoo kampanajen ...? 

Anonymkode: d6ba5...8ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare to alternativer.

Anonymkode: fab34...658

Jo for denne typen folk er det dessverre det.

Du skal enten være slem eller snill. Det går liksom ikke ann å være noe midt imellom samt at de misforstår sin egen snillhet.

Jada du er SÅ snill som later som om du er noens venn og en de kan stole fordi du skal ha noe fra dem. Bruke dem. Kjempe snilt!🙃

Anonymkode: 76e5d...b24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har slike mennesker i nærheten respekterer jeg dem og har ikke lyst til å være den opportuniske idioten. 

Jeg har selv vært utslitt av denne type oppmerksomhet. 

Man får en svært redusert bevegelsesfrihet om man gir etter og lar slike som ts få være seg selv. 

Man får egentlig et drittliv om man skal gi slike som ts en rolle. For de alle tenker i egne øyne at de er spesielle. 

Og hvem har de lyst til å være spesielle ovenfor... Ikke akkurat fettberget som skriker etter kjærlighet der hun sitter i kassa. Nei, hun der som lurer på om det finnes noen som er nysgjerrig på personligheten hennes. 

Faren ved å være pen er at andre mennesker tror det er enkelt. Så de gir deg masse enkle svar og enkle løsninger. Forenkling, bagatellidering. Og alt kan kokes ned egentlig i denne setningen

'gi meg skjønnheten din. Ellers klikker jeg' 

I varierende grad. Som når menn skal ha pene kvinner og du ser at matretten (mannen) er som fikset fra Egon restaurant. 

Menn som liker beraise, grillkrydder, grillpoteter og... Faen da. Kan dere ikke gå på toalettet hvis det er så viktig... 

 

 

Mens du får aldri egentlig gjort noe, fordi behovene dine ser ikke pene nok ut. 

Så da må du manipulere. 

 

Når jeg blir anklaget for å være manipulerende er det de gangene jeg er mest seriøs. Blir vel anklaget for det fordi jeg vil ha et svar. Og folk gir ikke svar. De bare slenger rundt tullete referanser. 

:) lol. Og da blir man jo fanget i det. Fengslet. 

Men det er jo ikke min feil at folk elsker å være klisjeer. 

Og når du hører dem snakke drit om klisjeer og er en selv.... Altså pleease hold kjeft. 

 

 

Anonymkode: 2da9a...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp begynt en ny kvinne på jobben, rundt 30 år. Hun er elegant, høy, stilig og et av de vakreste hunkjønn jeg har sett. Perfekt kropp, perfekt ansikt og et smil som treffer deg midt i hjertet. Man blir umiddelbart sjarmert.

Hun har jo samboer, og jeg er laaaangt unna hennes liga. Men jeg tar meg i å beundre henne, og kikker litt for lenge når hun går forbi. Ikke at hu legger merke til det, for kikker gjerne når hun går med ryggen til.

Har ikke snakke så mye med henne enda, men jeg er usikker og nervøs av natur, så derfor kikker jeg henne ikke mye i øynene når vi konverserer. Jeg tror egentlig jeg føler meg litt underlegen her.. Kanskje opplever hun meg motsatt, siden jeg gir lite øyekontakt.

Underforstått er jeg da altså for opptatt av forskjellen i attraktivitet på oss, og føler meg mindreverdig på bakgrunn av det. Og det blir jo feil.

Hvordan få seg til å slenge bort slike mindreverdighetskomplekser og slutte å se på henne som en attraktiv kvinne, men heller som "bare en annen person"?

Anonymkode: ffcca...3fc

Bare se for deg henne uten sminke. Da er hun nok ikke så attraktiv skal du se

Anonymkode: 615a6...65f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp begynt en ny kvinne på jobben, rundt 30 år. Hun er elegant, høy, stilig og et av de vakreste hunkjønn jeg har sett. Perfekt kropp, perfekt ansikt og et smil som treffer deg midt i hjertet. Man blir umiddelbart sjarmert.

Hun har jo samboer, og jeg er laaaangt unna hennes liga. Men jeg tar meg i å beundre henne, og kikker litt for lenge når hun går forbi. Ikke at hu legger merke til det, for kikker gjerne når hun går med ryggen til.

Har ikke snakke så mye med henne enda, men jeg er usikker og nervøs av natur, så derfor kikker jeg henne ikke mye i øynene når vi konverserer. Jeg tror egentlig jeg føler meg litt underlegen her.. Kanskje opplever hun meg motsatt, siden jeg gir lite øyekontakt.

Underforstått er jeg da altså for opptatt av forskjellen i attraktivitet på oss, og føler meg mindreverdig på bakgrunn av det. Og det blir jo feil.

Hvordan få seg til å slenge bort slike mindreverdighetskomplekser og slutte å se på henne som en attraktiv kvinne, men heller som "bare en annen person"?

Anonymkode: ffcca...3fc

Hvem vet om hun er like elegant etter at sminka er av....bra om hun har en fin personlighet, men her tilber du utseendet hennes for mye,...høres jo ganske idiotisk ut...

Anonymkode: b5675...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...