Gå til innhold

hvordan få draget på dame slik at hun ser på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

føler det er et stort steg å ta for å få draget på flotte kvinner, hva bør jeg gjøre? 

hjelper det å endre kleskode? eller bør jeg kjøpe mercedes? 

 

Anonymkode: f05ed...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra damer driter i hva slags bil du kjører, og merker, så lenge du ser ren og stelt ut. De er hverken sammen med stilen, statusen, eller alderen din for å si det sånn. Du skal ikke endre på det ytre for å imponere de som er bimboer i hodet. Du vil at dama skal ønske å være sammen med deg, ikke sant? Så da må du også kunne være deg selv.

 Kanskje du har en aktivitet du liker? Kan være naturlig å møte nye damer på den måten. Mange møter hverandre gjennom jobb eller venner også. Vet også om noen som møttes i et bryllup av felles bekjente. De har vært gift i mange år, og har to gutter i dag. Det er ikke sant at du ikke har draget. Du har bare ikke møtt noen det er gjensidig med. Ikke stress. Du møter noen når du minst venter det.

Anonymkode: cb14c...8e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra damer driter i hva slags bil du kjører, og merker, så lenge du ser ren og stelt ut. De er hverken sammen med stilen, statusen, eller alderen din for å si det sånn. Du skal ikke endre på det ytre for å imponere de som er bimboer i hodet. Du vil at dama skal ønske å være sammen med deg, ikke sant? Så da må du også kunne være deg selv.

 Kanskje du har en aktivitet du liker? Kan være naturlig å møte nye damer på den måten. Mange møter hverandre gjennom jobb eller venner også. Vet også om noen som møttes i et bryllup av felles bekjente. De har vært gift i mange år, og har to gutter i dag. Det er ikke sant at du ikke har draget. Du har bare ikke møtt noen det er gjensidig med. Ikke stress. Du møter noen når du minst venter det.

Anonymkode: cb14c...8e6

takk, det betydde mye å få den responsen. 

Anonymkode: f05ed...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å dra og se på og spille på trav. Mange jenter som driver med hester og er kusker og ikke er så nøye på hvem de har seg med. 

Anonymkode: ec4f9...7d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på et kajakk kurs. Ingen som bryr seg hvordan du ser ut ivåtdtakten når en får  litt vann i håret.

Anonymkode: 0d4d1...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Nå vet jeg ikke om du ville regnet meg som en «flott jente» da, men her er det som kunne fungert på meg:

Personlighet er alfa og omega. Vi må klaffe, ha felles verdier og gjerne noen felles interesser. Praten må flyte lett. Dette er vanskelige å fake eller endre til, men det er egentlig det eneste som er avgjørende. Sorry. Men her er noen andre ting som heller ikke skader:

- God hygiene

- Ok stil. Du trenger ikke være noe stilikon liksom, men normale, hele klær som passer kropp og aldersgruppe er en fordel. Du bør absolutt ikke se ut som en slask.

- Være snill, respektfullt, hjelpsom og omgjengelig mot alle - ikke bare jenta du liker. DET liker jeg. 

- Følg med litt på nyheter og samfunn. Det gir oss mer å snakke om og gir inntrykk av at du er en oppegående fyr. 

- Ha økonomisk sans og orden. Det er faktisk en dealbreaker for min del hvis du lever over evne, tar forbrukslån eller er generelt uansvarlig. 

- Bil er helt uinteressant, så lenge den henger sammen og ikke er farlig å kjøre. 

Anonymkode: 7121a...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

føler det er et stort steg å ta for å få draget på flotte kvinner, hva bør jeg gjøre? 

hjelper det å endre kleskode? eller bør jeg kjøpe mercedes? 

 

Anonymkode: f05ed...8ed

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hmmm. Nå vet jeg ikke om du ville regnet meg som en «flott jente» da, men her er det som kunne fungert på meg:

Personlighet er alfa og omega. Vi må klaffe, ha felles verdier og gjerne noen felles interesser. Praten må flyte lett. Dette er vanskelige å fake eller endre til, men det er egentlig det eneste som er avgjørende. Sorry. Men her er noen andre ting som heller ikke skader:

- God hygiene

- Ok stil. Du trenger ikke være noe stilikon liksom, men normale, hele klær som passer kropp og aldersgruppe er en fordel. Du bør absolutt ikke se ut som en slask.

- Være snill, respektfullt, hjelpsom og omgjengelig mot alle - ikke bare jenta du liker. DET liker jeg. 

- Følg med litt på nyheter og samfunn. Det gir oss mer å snakke om og gir inntrykk av at du er en oppegående fyr. 

- Ha økonomisk sans og orden. Det er faktisk en dealbreaker for min del hvis du lever over evne, tar forbrukslån eller er generelt uansvarlig. 

- Bil er helt uinteressant, så lenge den henger sammen og ikke er farlig å kjøre. 

Anonymkode: 7121a...47d

Som regel unngår jeg damer som sier «må» og snakker om regler. Et forhold er ikke en transaksjon. 

Anonymkode: 9714d...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Dette funker bare om hun faktisk er heldig som får snakke med deg. Om du er en kjip fyr så nytter det ikke å "negge".

Anonymkode: bffe6...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Eh nei. Ts, dette skal du bare se bort i fra. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd negging men hadde jeg gjort det hadde det vært takk og farvel for min del.

Hva legger du i flotte damer? Hva kan du selv tilby (flotte) damer?

Anonymkode: 71a51...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Ja. Det er typisk Nice guy å bare ville ha de flotteste kvinnene mens resten blir ignorert...Det er ikke et problem for en mann å få dame så lenge han ikke er så ekstremt kravstor🙂

Anonymkode: 45e68...364

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Forresten så er teknikkene der godt oppbrukt

 The gsme epoken er 10 år gammel minst...Men seff det fungerer på alle sånne type mennesker..

Anonymkode: 45e68...364

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig en av de snille guttene. Beklageligvis så er det slik at snille gutter ikke gir deg dame. Kvinner øsnker at det er tak i deg. Du må si dem i mot. Utfordre dem. Ikke være dørmatte og takke Tor, Odin og Jesus fordi snille, lille deg har fått lov å snakke med dem. Da er du under dem i sjekkehierarkiet. Hvis du leser litt pickupbøker, så er det etablert faktum at du må heve deg i hierarkiet ved å utfordre dem. En del menn bruker negging på de fineste kvinnene. Fordi de fineste kvinnene er vant til oppmerksomhet og smisking fra gutta. Dette er de lei av, det er lite utfordrende og forutsigbart. du skal vise at du har klare grenser og at hun er heldig som får snakke med deg. hils på venninnene hennes før henne fordi dette vil gjøre henne nysjerrig når selveste henne, den fineste svanen i dammen ikke lengre får oppmerksomhet som den dronningen hun er vant til, men må kjempe litt for oppmerksomheten. Du må begynne å spille langt hardere og ikke være forsikti.

Anonymkode: 8d7c1...3e3

Det er så utrolig turn off med menn som leser pickup-bøker! Ikke hør på slike råd, det er så ødeleggende! Smart, snill og morsom foran drittsekk any day! De der pick-up greiene har blitt forsøkt på meg flere ganger og er veldig gjennomsiktig. Hadde jeg vært singel, hadde jeg aldri gått for en slik fyr. Hvem vil ha noen som forsøker å få deg til å føle deg uinteressant?

Det som er tiltrekkende er en omgjengelig mann som er sikker på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...