Gå til innhold

Når er man for gammel til å være player?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er man player tidlig i 20-årene får man som regel masse respekt og status blant kompiser. Dette endrer seg til det motsatte en gang mellom 24 og 28. Så der er sted kanskje?

Anonymkode: eb1bb...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ThotSlayer skrev:

Tja, folk lyver hele tiden så jeg ser ikke noe galt med å kun være ute etter å pule. Bare fordi de har sex med deg betyr ikke at du har krav på noe mer

Folk lyver hele tiden så derfor er det greit å lyve ? Strålende logikk gitt. Smart du..

går ann å være enig om at det bare er pulings på gang. Helt greit. Men å late som en er dypt forelska for å få harve over noen er moralsk forkastelig. Om det vanlig eller ei er jo ikke endel av argumtene en har tilgjengelig når en skal snakke om om det er greit. 

Anonymkode: e4328...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk lyver hele tiden så derfor er det greit å lyve ? Strålende logikk gitt. Smart du..

går ann å være enig om at det bare er pulings på gang. Helt greit. Men å late som en er dypt forelska for å få harve over noen er moralsk forkastelig. Om det vanlig eller ei er jo ikke endel av argumtene en har tilgjengelig når en skal snakke om om det er greit. 

Anonymkode: e4328...5f3

Det er jo ikke mannens problem at dama overanlyserer og legger mer i situasjonen enn det han gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ThotSlayer said:

Det er jo ikke mannens problem at dama overanlyserer og legger mer i situasjonen enn det han gjør

Hvis mannen juger og manipulerer om at han er dypt forelsket i dama overanalyserer hun da ingenting, misforstår du med vilje??

Anonymkode: 96868...df2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis mannen juger og manipulerer om at han er dypt forelsket i dama overanalyserer hun da ingenting, misforstår du med vilje??

Anonymkode: 96868...df2

Kvinner pynter på sannheten hele tiden. Alt dere gjør med utseende er å pynte på dere selv og endre hvem dere egentlig er. Pynter på personligheten. Hva er galt med at en mann pynter litt på hvem han er og hva han vil? 

Det er ingen som tvinger henne til å ha sex med han. Tror du at sex medfører forhold eller noe mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, ThotSlayer said:

Kvinner pynter på sannheten hele tiden. Alt dere gjør med utseende er å pynte på dere selv og endre hvem dere egentlig er. Pynter på personligheten. Hva er galt med at en mann pynter litt på hvem han er og hva han vil? 

Det er ingen som tvinger henne til å ha sex med han. Tror du at sex medfører forhold eller noe mer? 

Det er noe annet å pynte på utseende enn å direkte juge og manipulere et annet menneske til eget forbruk. Jeg har selv opplevd en mann som sa han elsket meg, og brukte skumle manipuleringsteknikker for å få meg hektet på han, BARE FOR SEX. Slike menn er uten empati og ser på damer som ikke-menneskelige, bruk og kast søppel. Men så klart vil ikke du være i stand til å sette deg inn i hvor forferdelig dette kan oppleves.

Anonymkode: 96868...df2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noe annet å pynte på utseende enn å direkte juge og manipulere et annet menneske til eget forbruk. Jeg har selv opplevd en mann som sa han elsket meg, og brukte skumle manipuleringsteknikker for å få meg hektet på han, BARE FOR SEX. Slike menn er uten empati og ser på damer som ikke-menneskelige, bruk og kast søppel. Men så klart vil ikke du være i stand til å sette deg inn i hvor forferdelig dette kan oppleves.

Anonymkode: 96868...df2

I praksis er det å pynte på utseendet også løgn og manipulasjon

Ja, synd du ble lurt men sånn er verden

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

I praksis er det å pynte på utseendet også løgn og manipulasjon

Ja, synd du ble lurt men sånn er verden

Å pynte på eget utseendet er ikke ondskap og manipulasjon som skader andre mennesker, det tror jeg du skjønner. 

Anonymkode: 96868...df2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kan man jo fortsette til den ikke går opp mer.

Anonymkode: da73f...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Å pynte på eget utseendet er ikke ondskap og manipulasjon som skader andre mennesker, det tror jeg du skjønner. 

Anonymkode: 96868...df2

Er det vel. Har du noen gang våknet opp vedsiden av en kvinne du ikke kjenner igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sugemunn? Trutmunn/kyssemunn du mener? Tror ikke jeg har sett så mange som har lagt ut slikt siden 2015 for å være ærlig..hvertfall ikke kvinner over 30. 

Anonymkode: 280e7...aaa

Nå sweiper ikke du damer på Tinder da så naturlig nok vet ikke du hva du snakker om.

Blir kvalm av damer med restylane lepper i duckface selfie

Anonymkode: 8b693...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Er det vel. Har du noen gang våknet opp vedsiden av en kvinne du ikke kjenner igjen?

Det er som å lyve. Vil du starte et potensielt forhold med en løgn?

Anonymkode: 8b693...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er 12 år er du for gammel til slik barnslig oppførsel 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ThotSlayer said:

Er det vel. Har du noen gang våknet opp vedsiden av en kvinne du ikke kjenner igjen?

Du gjør deg dum med vilje. 

Anonymkode: 96868...df2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Er det vel. Har du noen gang våknet opp vedsiden av en kvinne du ikke kjenner igjen?

Oj. Stakar deg. Skjønner det er dyyypt traumatiserende ja. Blir aaakurat det samme ja. Har du tenkt på å søke psykolog?

( Gjør det for oss andre iallefall, om ikke annet)

Anonymkode: e4328...5f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThotSlayer
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er som å lyve. Vil du starte et potensielt forhold med en løgn?

Anonymkode: 8b693...d82

Nei. Men jeg er ikke interessert i å bli sammen med noen. Men jeg vil anta at en mann som skal bli sammen med men kvinne vil vite hvordan hun egentlig ser ut og at hun ikke lyver hun også

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gjør deg dum med vilje. 

Anonymkode: 96868...df2

Nei.

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Oj. Stakar deg. Skjønner det er dyyypt traumatiserende ja. Blir aaakurat det samme ja. Har du tenkt på å søke psykolog?

( Gjør det for oss andre iallefall, om ikke annet)

Anonymkode: e4328...5f3

Hvorfor det? Jeg har ikke tenkt å bli sammen med noen, men jeg har hørt om andre menn som blir satt ut av at dere lyver til dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oj. Stakar deg. Skjønner det er dyyypt traumatiserende ja. Blir aaakurat det samme ja. Har du tenkt på å søke psykolog?

( Gjør det for oss andre iallefall, om ikke annet)

Anonymkode: e4328...5f3

Søk psykolog time du. Det er jo du som er så usikker på deg selv som trenger 2 lag med sminke bare for å stikke hodet inn på Rema butikken

Anonymkode: 8b693...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Når du er på alder med Trond Giske

Anonymkode: 3949d...be5

Sosial kontroll. Ikke fakta. 

Så lenge man er singel og dama er med er det lov. 

Anonymkode: ae22a...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk psykolog time du. Det er jo du som er så usikker på deg selv som trenger 2 lag med sminke bare for å stikke hodet inn på Rema butikken

Anonymkode: 8b693...d82

Bruker ikke sminke. Aldri gjort det

Anonymkode: e4328...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...