Gå til innhold

Dusj-vaner 2. Hvilken kroppsdel vaskes først i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vasker de fleste menn først i dusjen? Kan det hende at mange av de står med forsiden av kroppen mot vannet fordi de vil vaske penisen først?

Kvinner: Hvilken kroppsdel vasker dere først når dere dusjer? Og hvilken kroppsdel vaskes til slutt?

Menn: Hvilken kroppsdel vasker dere først når dere dusjer? Og hvilken kroppsdel vaskes til slutt?

:ac:

Anonymkode: 313aa...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først tar jeg shampoo i håret slik at det kan få godsette seg.

Deretter vasker jeg hele kroppen. 

Vasker ut shampoo og deretter tar i balsam på slutten

Avslutter med å vaske underlivet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret først. Men hvis jeg har med en kvinne i dusjen vasker jeg henne først. Og da begynner jeg ikke med håret. 

Anonymkode: a4a3f...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann: 

En hånd først for å kjenne temp. på vannet. Er det OK går et ben fram. Fortsatt OK, snur jeg meg rundt og rygger inn i dusjen. Slik at det renner fra hodet over hele kroppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står alltid med ansiktet mot vannet.Gir mest mening ettersom det er frontdelen jeg fokuserer på når jeg dusjer. 

Forskjellig fra hver gang, men som oftest såper inn kroppen, og vasker den. Så håret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker først ansiktet, deretter vasker jeg håret med shampoo to ganger, deretter tar jeg i balsam som sitter i i et par minutter før jeg skyller ut. Såper inn under armene og bruker intimsåpe nedentil, bruker ikke såpe noen andre steder på kroppen. 

Anonymkode: 74b3b...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, vasker alltid hendene først:P Deretter shampo og innsåpning. Skyller av og har evt. i hårkur som får sitte i mens jeg barberer, så balsam. Står som regel med ryggen til vannet, men jeg har langt hår så gir vel mest mening.

Anonymkode: 7f29a...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler opp stykkvis.  Bruker hånddusjen  over håret (bøyer hodet forover). Vasker gjennom 2 ganger med shampo mens jeg skrur av vannet mellom hver shamponering.  Så håndkletørker jeg håret og har i kur.  Så renser jeg ansiktet. Deretter går jeg år jeg inn i dusjen. Da bruker jeg vaskeklut for å skrubbe godt med såpe under armene og overkroppen og ned. Ikke musa.  Skrur av vannet litt mens jeg såper inn. Skyller av ,og vasker musa med intimsåpe. Skrur av vannet litt. Så peeler  jeg huden med skrubbkorn og skyller av.  Til slutt bøye hodet igjen og bruke hånddusjen å skylle ut hårkuren mens kroppen lufttørker halvveis. 

Anonymkode: c3807...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvorfor lurer du på dette?

Takk for spørsmål! :) Jo fordi jeg begynte å fundere på hvorfor mange menn dusjer med forsiden av kroppen mot dusjen, og mange kvinner dusjer med ryggen til dusjen. Som jeg leste om her 

 

Anonymkode: 313aa...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker først håret. Også armhulene og deretter leggene, så barberer jeg de stedene. Så vasker jeg underlivet, rumpe og tilslutt føttene. Vasker også navlen, men det er ingen fast rekkefølge tror jeg 😂

Anonymkode: 693f1...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Mannen min dusjer på samme måte som jeg. Hodet først, og deretter nedover kroppen. Avslutter med føttene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker håret og skyllet. Har i balsam og vasker kroppen mens den virker. Ovenfra og ned med vask. 

Anonymkode: 8d3ae...da3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvorfor lurer du på dette?

Spiller ingen tolle, folk svarer villig vekk, detaljert som bare kvinner kan 😂😂😂

Anonymkode: 981a6...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv (ts) tør ikke å utdype om mine dusjvaner, da de er litt komliserte. Litt vasketvang kan man si :dusje:

Anonymkode: 313aa...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan avsløre at fotbladene må vaskes to ganger i en bestemt  prosedyre. :sjenert: Ts

Anonymkode: 313aa...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange liter såpe  bruker dere pr mnd? Hva er normalt?
Her går det nok 1 liter - 1,5 liter såpe i måneden. Jeg bor alene. :sjenert: Ts.

Anonymkode: 313aa...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så står jeg en stund å varmer meg i vannet, så shamponerer jeg håret x 2. Så tar jeg i balsam og lar det virke imens jeg vasker kroppen med dusjsåpe og eventuelt shaver meg, så skyller jeg ut balsam og dusjsåpe samtidig, så ferdig. Tørker meg og tar på kremer osv imens jeg har håndkle på hodet, lar det lufttørke, så kler jeg på meg. 

Anonymkode: 71ab7...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...