Gå til innhold

Hva tenker du om brukere her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Og du er utrolig flink til å formulere vanskelige temaer. Du er tøff og veldig flink! Du konfronterer meg. Bra! Jeg tenker over det du skriver. 

Takk ❤️

Hva mener du med at jeg konfronterer deg? Med hva da?

Skrevet
Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Takk ❤️

Hva mener du med at jeg konfronterer deg? Med hva da?

Du skriver hva du mener. Jeg tar nok litt feil ang psykisk issues. Jeg dømmer ikke, men jeg forstår ikke alt. Jeg gjør jo ikke det. Og der kommer du inn  😄 bra det. 

• Liker 2
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du skriver hva du mener. Jeg tar nok litt feil ang psykisk issues. Jeg dømmer ikke, men jeg forstår ikke alt. Jeg gjør jo ikke det. Og der kommer du inn  😄 bra det. 

Håper ikke jeg har sagt noe som har gjort deg vondt eller ukomfortabel. Det har aldri vært min intensjon 💜

Skrevet
2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Håper ikke jeg har sagt noe som har gjort deg vondt eller ukomfortabel. Det har aldri vært min intensjon 💜

Nei! Så langt fra 🙂

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Jeg har lagt godt merke til @Rainstorm sin evne til å kunne holde seg så saklig som hun gjør i diskusjoner og å være så raus med støtte til brukere her inne som åpner seg i vanskelige situasjoner. Hun virker som en tvers gjennom god, varm og omsorgsfull person som stadig kommer med mange gode råd til folk :smilyblomst:

Skrevet
2 minutter siden, Moondance skrev:

Jeg har lagt godt merke til @Rainstorm sin evne til å kunne holde seg så saklig som hun gjør i diskusjoner og å være så raus med støtte til brukere her inne som åpner seg i vanskelige situasjoner. Hun virker som en tvers gjennom god, varm og omsorgsfull person som stadig kommer med mange gode råd til folk :smilyblomst:

Enig. En klok sjel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

JAVEL 😄 sorry da. Prøvde å få i gang en positiv greie her 🙂 hehe 

Jeg synes at du er en veldig hyggelig bruker. Du er god til å diskutere og du har svært gode poeng i det du skriver og du er hjelpsom og gir veldig gode råd. :dagens-rose:

Anonymkode: 83b4c...8c0

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at du er en veldig hyggelig bruker. Du er god til å diskutere og du har svært gode poeng i det du skriver og du er hjelpsom og gir veldig gode råd. :dagens-rose:

Anonymkode: 83b4c...8c0

Jeg blir jo glad for å se det. Det må jeg innrømme. Så takk:-) 

Men ikke alle er enige i det. Greit nok det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er rart og å ha meninger om mennesker jeg aldri har møtt. Unntaket er folk som mobber eller er stygge i munnen 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Selv om du og jeg er langt fra hverandre politisk, er kanskje du den brukeren her inne som absolutt ingen kan beskylde for å gjøre andre vondt. Du tror jeg har et hjerte av gull, og ønsker alle vel. Naiv, ja, men god som dagen er lang. Helt oppriktig ment. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Jeg synes det er rart og å ha meninger om mennesker jeg aldri har møtt. Unntaket er folk som mobber eller er stygge i munnen 

Nei. Det er ikke så rart! En er i et nettsamfunn her

Vi må forholde oss til hverandre her da. 🙂

og du er den som liker å hjelpe folk 🙂

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Selv om du og jeg er langt fra hverandre politisk, er kanskje du den brukeren her inne som absolutt ingen kan beskylde for å gjøre andre vondt. Du tror jeg har et hjerte av gull, og ønsker alle vel. Naiv, ja, men god som dagen er lang. Helt oppriktig ment. 

Takk ❤️

Skrevet
8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei. Det er ikke så rart! En er i et nettsamfunn her

Vi må forholde oss til hverandre her da. 🙂

og du er den som liker å hjelpe folk 🙂

Ja, når det trengs :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Ja, når det trengs :)

Jeg har sett det.  Og det er veldig bra det du opplyser om! Ikke minst viktig 🖕

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sansen for @Yvonne :blomst:

Hun har dukket opp her og der i alle de årene jeg har lest her inne, og som regel alltid skrevet noe fornuftig og hyggelig. Blir alltid glad når jeg ser at hun har bidratt i en tråd.

• Liker 6
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
23 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg tror det er noen som ikke liker meg også, som mener jeg snakker for mye om psykisk helse eller at jeg fraskriver andre ansvaret for seg selv ved å forstå dem «ihjel»... 

Skrevet
5 minutter siden, puffy123 skrev:

Jeg har sansen for @Yvonne :blomst:

Hun har dukket opp her og der i alle de årene jeg har lest her inne, og som regel alltid skrevet noe fornuftig og hyggelig. Blir alltid glad når jeg ser at hun har bidratt i en tråd.

Hun er bra :)

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg tror det er noen som ikke liker meg også, som mener jeg snakker for mye om psykisk helse eller at jeg fraskriver andre ansvaret for seg selv ved å forstå dem «ihjel»... 

Ingen liker alle

Sånn er det bare 🙂 men fokuser på det positive her i tråden ❤️

• Liker 2
Skrevet

Min verste motstander i enkelte tema er en jeg ikke husker navnet på nå.. au. *,Snaskelusken* eller noe sånt. Og shit vi var i tottene på hverandre. Jeg

Men så er hun det koseligste menneske også 🙂

virkelig 

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ingen liker alle

Sånn er det bare 🙂 men fokuser på det positive her i tråden ❤️

Sant nok det. Det er noen brukere som ser ut til å følge litt etter meg og kommer med litt kjipe kommentarer, men jeg prøver å svare hyggelig tilbake. Jeg svarer ikke sint. Tror bare en eneste tråd her har gjort meg skikkelig forbannet og det var en som omtalte spiseforstyrrelser på en fullstendig feil måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...