Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Korpsnerden skrev (3 timer siden):

Det må jo bli feiring av fødsel med hvit Monster 😂

Medbragte glass 😅

Jeg forventer faktisk fødebilde med Monster nå.

Endret av AprilLudgate
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AprilLudgate skrev (51 minutter siden):

Jeg forventer faktisk fødebilde med Monster nå.

Mtp hvor privat hun er med graviditeten,hadde jeg ikke holdt pusten..

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Her var det mye kommentarer på gravidkropp!
 Vagger ikke slik mange gravide gjør? Jeg hadde liten mage? Linnea har sikkert hatt strengt matregime. Mange blir umulige å overse i 8.mnd. HVA ER DET MED FOLK? 

Endret av Klink
  • Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg lurer på hvordan hun har taklet å ikke kunne drikke energidrikk, nå når hun har vært gravid 🤔

Skrevet

Hva med å være raus, hva med å glede seg på deres vegne - i  stedet for å spekulere i alt fra anoreksi, liten mage og energidrikk. Jeg tenker dette går bra for de, slik som for de fleste  av oss.

Enkelte av dere, ikke alle, leter jo etter negative ting - noe å «ta» henne på.  

Uansett hvem vi er er det en stor omvelting i livet å få barn. Enkelte ganger føles det overveldende.   

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Men 

Monstertruck skrev (1 time siden):

Hva med å være raus, hva med å glede seg på deres vegne - i  stedet for å spekulere i alt fra anoreksi, liten mage og energidrikk. Jeg tenker dette går bra for de, slik som for de fleste  av oss.

Uansett hvem vi er er det en stor omvelting i livet å få barn. Enkelte ganger føles det overveldende.   

Denne tråden er et godt eksempel på hvorfor man holder en graviditet helt privat. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Monstertruck skrev (1 time siden):

Jeg er ikke ute etter "å ta" Linnea, fordi om jeg lurer på hvordan det har vært for henne å kutte ut energidrikk.

Hun har jo selv vært åpen om at hun på det meste har drukket 3 Monster på en halvtime.

I en podcast fra det siste året, fortalte hun at hun nå kun drikker en halv Monster kl 8 om morgenen, og den er hun avhengig av.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet
Rufs skrev (På 6.2.2026 den 18.52):

Herlighet, jeg kunne fint skjule at jeg var gravid i 8. mnd, mange som ikke visste at jeg var gravid før jeg hadde født. Noen av oss er bare naturlig små, og klarer fortsatt å gå vanlig. 

På "naturlig små" mennesker er det tvert i mot lettere å se at man er gravid, fordi det er mindre plass å oppbevare babyen på, og har man innover-mage før graviditet blir det jo tydelig at noe er på gang så snart magen går ut i forhold til hoftebeina. Linnea er vel ganske høy tror jeg, og dermed er det større sjans for at fosteret ligger mer inn mot rygg og gir en nett mage som ikke stikker så mye ut.

Flaks for en anorektiker å ha liten mage da. Litt sånn fotballfrue.

AprilLudgate skrev (På 9.2.2026 den 15.25):

Babyen og magemål påvirkes lite av det. 

Folk kan ha alvorlig hypermesis et helt svangerskap. 

Jeg var tynn som gravid - fikk riktignok gjennomsnittlig mage vil jeg si. 

Andres magemål er i praksis like stort om man skulle målt plassen fosteret tar, forskjellen er bare at noen ligger mer mot rygg og da får man liten bump. 

Utrolig skadelig at du insinuerer at slanking under svangerskap er uproblematisk og ikke påvirker babyen. 

Skrevet
Tough cookie skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på hvordan hun har taklet å ikke kunne drikke energidrikk, nå når hun har vært gravid 🤔

Siden hun har trappa betydelig ned de siste åra, tipper jeg det har gått helt greit. 

• Liker 5
Skrevet
velociraptor skrev (22 minutter siden):

På "naturlig små" mennesker er det tvert i mot lettere å se at man er gravid, fordi det er mindre plass å oppbevare babyen på, og har man innover-mage før graviditet blir det jo tydelig at noe er på gang så snart magen går ut i forhold til hoftebeina. Linnea er vel ganske høy tror jeg, og dermed er det større sjans for at fosteret ligger mer inn mot rygg og gir en nett mage som ikke stikker så mye ut.

Naturlig små mager. Ikke naturlig små personer. Ser den kunne misforstås. Jeg er høy nemlig, men har alltid liten mage. 

Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

Utrolig skadelig at du insinuerer at slanking under svangerskap er uproblematisk og ikke påvirker babyen. 

Unnskyld meg. Det er da ingenting som tilsier at hun har slanker seg under svangerskap?? 

• Liker 5
Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

Aldri sagt, aldri ment og aldri insinuert.

Vi vet ikke om Myhre slanker seg under graviditet. 

• Liker 1
Skrevet
Fenomen skrev (På 9.2.2026 den 18.41):

Det er nok fordi hun har sagt tidligere at hun ikke vil ha barn. 

De siste årene har hun sagt at hvis hun skal vurdere det, så vil hun ha kontroll på sin mentale helse først. Og så har hun vurdert det mer og blitt mer positiv til det etter at hun møtte Emil og etter at hun har kommet på et bedre sted i livet.

• Liker 2
Skrevet
Titori skrev (24 minutter siden):

De siste årene har hun sagt at hvis hun skal vurdere det, så vil hun ha kontroll på sin mentale helse først. Og så har hun vurdert det mer og blitt mer positiv til det etter at hun møtte Emil og etter at hun har kommet på et bedre sted i livet.

Og tatt tak i sin mentale helse. 

• Liker 2
Skrevet
Rufs skrev (7 timer siden):

Naturlig små mager. Ikke naturlig små personer. Ser den kunne misforstås. Jeg er høy nemlig, men har alltid liten mage. 

Ah ja sånn ja, ja det er helt sant, noen har naturlig liten baby-bump.

Skrevet

Hva er det dere driver på med? Hva får noen til å bli så interessert i andres gravidmage, eller graviditet for den saks skyld? 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet

Når man ser mange av kommentarene så var det ett veldig lurt valg av henne å holde det skjult så lenge som hun gjorde....

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
nope23 skrev (12 timer siden):

Når man ser mange av kommentarene så var det ett veldig lurt valg av henne å holde det skjult så lenge som hun gjorde....

Uten tvil..

• Liker 3
Skrevet
nope23 skrev (12 timer siden):

Absolutt! To voksne mennesker skal ha barn. Dette går nok helt fint. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sammy! skrev (På 6.2.2026 den 16.17):

Jeg syns det er merkelig at det å ha et "strengt" regime i forbindelse med mat og trening i en graviditet skal vinkles til noe negativt. For meg virker det som flesteparten går motsatt vei, og at graviditet nesten blir sett på som en sykdom. Friske, unge kvinner blir sykemeldt nesten på dagen og jeg tror det er mange som lever svært stillesittende liv som gravide. 

Høres ikke ut som du vet noe som helst om graviditet og bare kommer med nedlatende og uvitende observasjoner fra sidelinjen! Det er ekstremt individuelt hvordan kroppen reagerer på en graviditet: noen er kvalme hele svangerskapet igjennom og spyr flere ganger daglig, noen får bekkenløsning, noen får delte magemuskler, strekkmerker og masse vann i kroppen, andre merker knapt nok at de er gravide og kan jobbe og trene hele svangerskapet slik som Linnea. Det handler ikke om latskap, slapp moral og dårlig kosthold, slik du gir inntrykk av, men at graviditeter rammer urettferdig: for noen er det et helvete å komme seg gjennom, mens for andre så går det lekende lett med lite smerter, plager og minimal vektoppgang. Derfor er det noen som trenger sykemelding, mens andre ikke trenger det! 

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...