Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Budeia89 skrev (4 timer siden):

Fantastisk forfriskende med en offentlig person som ikke ønsker å selge verken graviditet eller baby. Jeg tenker at vi da kan være like gode og holde antakelser om kropp, graviditet og barneønske for oss selv. Masse lykke til Linnea og takk for at du går foran som et godt eksempel på hvordan man kan være både en offentlig person og en mamma uten å måtte blande de to. 

Samtidig hadde det vært fint å høre i podcasten hvordan hun har taklet graviditeten pga spiseforstyrrelsen. Mange med spiseforstyrrelser også folk som har blitt bedre har syntes det å legge på seg, måtte spise oftere/mer, roe ned på trening (men det siste har tydeligvis ikke vært noe problem for henne, hvis hun har gått Marcialonga i 8.måned) har vært vanskelig, så det kunne vært interessant å høre hvordan hun har opplevd det og hvilke strategier hun har brukt for å takle det. Men jeg heller tror ikke noen får se den ungen. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grüner skrev (20 minutter siden):

Samtidig hadde det vært fint å høre i podcasten hvordan hun har taklet graviditeten pga spiseforstyrrelsen. Mange med spiseforstyrrelser også folk som har blitt bedre har syntes det å legge på seg, måtte spise oftere/mer, roe ned på trening (men det siste har tydeligvis ikke vært noe problem for henne, hvis hun har gått Marcialonga i 8.måned) har vært vanskelig, så det kunne vært interessant å høre hvordan hun har opplevd det og hvilke strategier hun har brukt for å takle det. Men jeg heller tror ikke noen får se den ungen. 

Det kan jo hende hun deler det på et senere tidspunkt eventuelt. Hun har nok villet holde alt som omhandler graviteten tett til brystet, ellers hadde de jo gått ut med det før. 

• Liker 10
Skrevet

Hvordan har hun klart å skjule det så lenge lurer jeg på.

Og så tenker jeg på de strenge søvn rutinene hun har (og sikkert andre rutiner også). Tror hun kommer til å slite med den nye tilværelsen.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Nutz skrev (1 time siden):

Og så tenker jeg på de strenge søvn rutinene hun har (og sikkert andre rutiner også). Tror hun kommer til å slite med den nye tilværelsen.

Jeg tror nok hun hun er smart og reflektert nok til å takle det bra. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Titori skrev (3 minutter siden):

"Jeg tror ikke det blir bra for psyken hennes å få barn". "Jeg tror hun kommer til å slite med dette". Herregud, folk må skjerpe seg. Uansett bakgrunn, så er det å få barn en stor omveltning, noe de fleste heldigvis takler bra. Hun er ihvertfall voksen, i et stabilt forhold, og har tenkt nøye gjennom dette (det har hun uttalt selv). I tillegg har hun nok mange verktøy mtp psykisk helse. Så hun er nok ikke noe dårligere rustet for dette enn andre! 

Enig! Her kan de mødrene som fremstår som ekstremt forberedte slite ekstremt med den nye tilværelsen, og de som har vært litt frynsete på ulike måter har taklet det veldig bra. Og det finnes frynsete folk som takler det dårlig. 

Linnea fremstår som reflektert og ressurssterk, så jeg er sikker på at dette er nøye gjennomtenkt og vurdert, og det kan være mange tiltak som satt inn for en tettere oppfølging om det skulle være behov for det. 

hun er ikke den første med spiseforstyrrelser som har fått baby, og i de aller fleste tilfellene går det riktig så bra 😊 

Masse lykke til Linnea og gratulerer så mye, om du fremdeles er her inne og leser! 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (8 timer siden):

Jeg tror nok Linnea tenker at folk som har opplevd spiseforstyrrelser og deretter blitt gravide bør oppsøke hjelp hos helsepersonell og ikke influensere og offentlige personer hvis dette er et behov. Noe som også, dessverre, skiller henne fra andre influensere som tror de kan coache andre fordi de selv har kommet gjennom en tøff periode, kan gi økonomiske råd fordi de selv har snytt på skatten eller at de er jordmødre og leger fordi de har født én gang. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Så bra hun tok var på seg selv og skjermet graviditeten, og mest sannsynlig barnet i fremtiden. 

Hun blir en god og hensynsfull mamma. Barseltiden er tøff, og gå fra 0-1 er tøft, men dette kommer de seg gjennom som par og foreldre. 

Koselig at Linnea og Emil venter barn ☺️

• Liker 19
Skrevet

Jeg synes det er bra at hun har holdt graviditeten mest mulig privat.

• Liker 18
Skrevet
Grüner skrev (På 31.1.2026 den 14.42):

«Litt»? 

Har hun ortoreksi? 

• Liker 2
Skrevet
Nutz skrev (På 31.1.2026 den 16.32):

Tipper hun har bedt fotografer eksplisitt å ikke fotografere henne i helfigur, men kun ta portrettbilder fra brystet og opp.

• Liker 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (10 timer siden):

Tipper hun har bedt fotografer eksplisitt å ikke fotografere henne i helfigur, men kun ta portrettbilder fra brystet og opp.

Det er nå en ting, men for eksempel når hun trener på sats eller farter rundt på sparkesykkel. Folk er vanligvis helt ville til å spekulere i graviditeter, så dette syntes jeg er godt jobbet av henne.

• Liker 3
Skrevet
Nutz skrev (Akkurat nå):

Det er nå en ting, men for eksempel når hun trener på sats eller farter rundt på sparkesykkel. Folk er vanligvis helt ville til å spekulere i graviditeter, så dette syntes jeg er godt jobbet av henne.

De som har visst har kanskje ikke tenkt på å poste det på Kvinneguiden?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Nutz skrev (2 timer siden):

Regner med hun har gått på treningssenteret som normalt, så rart at ingen har skrevet på feks Jodel at hun ser gravid ut.

Uansett godt gjort å holde graviditeten unna mediene.👌

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Regner med hun har gått på treningssenteret som normalt, så rart at ingen har skrevet på feks Jodel at hun ser gravid ut.

Uansett godt gjort å holde graviditeten unna mediene.👌

Jeg er glad i sladder og leser på jodel men synes jo det er en bra ting hvis folk evnt. har sett dette men ikke tatt det videre. Synes man skal kunne annonsere graviditet selv 

• Liker 7
Skrevet
Titori skrev (På 31.1.2026 den 21.29):

"Jeg tror ikke det blir bra for psyken hennes å få barn". "Jeg tror hun kommer til å slite med dette". Herregud, folk må skjerpe seg. Uansett bakgrunn, så er det å få barn en stor omveltning, noe de fleste heldigvis takler bra. Hun er ihvertfall voksen, i et stabilt forhold, og har tenkt nøye gjennom dette (det har hun uttalt selv). I tillegg har hun nok mange verktøy mtp psykisk helse. Så hun er nok ikke noe dårligere rustet for dette enn andre! 

Dette er sånn klassisk dametrolling der man later som man er «bekymret» men egentlig koser de seg med problemene hun får. Bare vent! Tror ikke dette skal gå bra! Uff uff! 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Tough cookie skrev (23 timer siden):

Nå er ikke LM akkurat en superkjendis heller, da. Ikke en bragd å «slippe unna» i mitt syn.

• Liker 1
Skrevet

Koselig nyhet! Trist å lese alle her som spekulerer i hvordan det skal gå med søvn og hennes tidligere spiseforstyrrelser.

Jeg liker podkasten "Lev vel" veldig godt. Hun gjør grundig research før hver episode og er en veldig dyktig intervjuer. Syns hun har en av de mer interessante podkastene der ute. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Gulvplanke skrev (På 3.2.2026 den 18.07):

Koselig nyhet! Trist å lese alle her som spekulerer i hvordan det skal gå med søvn og hennes tidligere spiseforstyrrelser.

Jeg liker podkasten "Lev vel" veldig godt. Hun gjør grundig research før hver episode og er en veldig dyktig intervjuer. Syns hun har en av de mer interessante podkastene der ute. 

Enig. At hun tilsynelatende har klort seg ut av det helvetet som anoreksi er skikkelig bra og det er nedslående hvor mange som helt åpenbart går og håper på at det skal gå dårligere med henne etter hvert.  Men jeg tenker det sier mer om avsender enn noe annet :)

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker dette kommer til å bli bra, jeg. Koselig at de venter barn. 

• Liker 5
  • Hjerte 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...