Grüner Skrevet 20. juli #1161 Skrevet 20. juli Jodi skrev (11 timer siden): Uansett så er det hennes historie og følelser, og det forholdet gjorde henne tydeligvis ikke godt. Spiller ingen rolle hvor mange sider saken har da... Hun forteller jo også om gode sider han hadde. iliah skrev (8 timer siden): Den artikkelen i Se & Hør var jo elendig, fremstiller henne som et offer, og gir en artist som lever av å reise skylden for at spiseforstyrrelsen hennes ble trigget. Som om ingen kan være usikker på et forhold, eller gjøre det slutt. Tror at jeg må lytte til episoden, for dette gir jo ikke mening. Det er ikke hans skyld at hun fikk tilbakefall; det er ingen som påfører andre spiseforstyrrelser. Det er ens egen reaksjon på ytre og indre påkjenninger, tanker og følelser. Bruddet kom som et sjokk og han slo opp ut av det blå, noe hun taklet dårlig og falt tilbake til gamle mestringsstrategier mht mat og trening. 3 6
Grüner Skrevet 20. juli #1162 Skrevet 20. juli Tough cookie skrev (På 19.7.2025 den 12.30): Dessverre så har hun blitt mer og mer lik vanlige influencere, og gjør ting for å få clickbaits og oppmerksomhet Biten om S.L. er bare en del av podcasten, og hun forteller om hele livet fra oppveksten og fram til nå, så jeg opplever ikke biten om bruddet fra han som en måte å få ekstra oppmerksomhet på, og det forholdet spiller også en viktig rolle i hennes sykehistorie, da det var først da hun ble sammen med han at spiseforstyrrelsen begynte å slippe taket, men da bruddet kom, fikk hun tilbakefall. Så ble de sammen igjen og så ble det slutt igjen, men da var det hun som gjorde det slutt og da stod hun sterkere i seg selv og gikk ikke i kjelleren. 4 4
FruR Skrevet 20. juli #1163 Skrevet 20. juli (endret) DianaV skrev (6 timer siden): Sondre dedikerte et helt album til Linnéa og han visste han hadde oppført seg toxic. Les tekstene fra det albumet. Han utleverte det forholdet og henne, men så lenge det er musikk, så er det greit? Men linnea får ikke snakke om egne erfaringer når hun endelig har kommet dit psykisk at det er mulig for henne å gjøre det? Hun snakker om masse personlig. Men dette burde hun droppe? Han skrev et helt album om det og har snakket om at han ikke er så lett å leve med. Educate yourselves... https://www.vg.no/rampelys/i/dOXXXB/sondre-lerches-nye-plate-dedisert-til-ekskjaeresten-linnea-myhre Han ga også ut en ep som heter Britney (lurer på hvem den er til eller?) Hvis du hører på tekstene der får du vel litt også hans side av saken i tillegg til Patience albumet ….Jeg støtter Linnea her. 💗 Endret 20. juli av FruR 2 1
Purple Diamond Skrevet 28. juli #1164 Skrevet 28. juli Dere som synes Linnea er selvsentrert; sjekk gjerne ut podcasten hennes "Lev vel". Svært positivt overrasket over den; mye flinke folk med bra kunnskap, og Linnea stiller gode spørsmål 😊 8 3
pop up bruker Skrevet 28. juli #1165 Skrevet 28. juli Purple Diamond skrev (1 time siden): Dere som synes Linnea er selvsentrert; sjekk gjerne ut podcasten hennes "Lev vel". Svært positivt overrasket over den; mye flinke folk med bra kunnskap, og Linnea stiller gode spørsmål 😊 Enig! Hørt på flere og syns det var mye bra. 5
Sugar&Spice Skrevet 28. juli #1166 Skrevet 28. juli (endret) Linnea Myhre har alltid vært blogger/influencer, men hun har ikke brettet ut privatlivet på samme måte. Hun har brukt andre medier, som feks bøkene, og hun har alltid vært personlig. Men jeg syns sjeldent hun har gått over grensen til privat. I tillegg har Linnea virkelig utviklet seg, hun er ikke lenger "Sinnabloggeren" hun var før. Hun har rett og slett vokst opp, og også brukt mye tid på å bli frisk. Hun har heller ikke delt spesielt mye fra tilfriskningsperioden, eller så mye personlig de siste årene. Brusbloggen, puslebloggen og de andre føljetongene kan vel ikke akkurat sammenliknes med timesvis av snapping som åpning av brev fra Namsmannen, fra fødestuen og deling av barns soverom og sykdomshistorie… Linnea har også fått en god jobb i NRK, og driver en podcast som har INNHOLD. Og da mener jeg ikke content som i some-forstand, men faktisk faglig innhold. Hun er dyktig i rollen hun har i podcasten, syns jeg. Noe er jo temaer som har blitt tatt opp i maaange andre podcaster, men med NRK sitt samfunnsoppdrag er det nå bedre at de har det, enn alle de andre annonsedrevne podcastene. Hun er et friskt pust i influencerverden syns jeg! Endret 28. juli av Sugar&Spice Skriveleif 23 14
Kartoffel Skrevet 28. juli #1167 Skrevet 28. juli Sugar&Spice skrev (36 minutter siden): Linnea Myhre har alltid vært blogger/influencer, men hun har ikke brettet ut privatlivet på samme måte. Hun har brukt andre medier, som feks bøkene, og hun har alltid vært personlig. Men jeg syns sjeldent hun har gått over grensen til privat. I tillegg har Linnea virkelig utviklet seg, hun er ikke lenger "Sinnabloggeren" hun var før. Hun har rett og slett vokst opp, og også brukt mye tid på å bli frisk. Hun har heller ikke delt spesielt mye fra tilfriskningsperioden, eller så mye personlig de siste årene. Brusbloggen, puslebloggen og de andre føljetongene kan vel ikke akkurat sammenliknes med timesvis av snapping som åpning av brev fra Namsmannen, fra fødestuen og deling av barns soverom og sykdomshistorie… Linnea har også fått en god jobb i NRK, og driver en podcast som har INNHOLD. Og da mener jeg ikke content som i some-forstand, men faktisk faglig innhold. Hun er dyktig i rollen hun har i podcasten, syns jeg. Noe er jo temaer som har blitt tatt opp i maaange andre podcaster, men med NRK sitt samfunnsoppdrag er det nå bedre at de har det, enn alle de andre annonsedrevne podcastene. Hun er et friskt pust i influencerverden syns jeg! Så enig i alt du skriver. Ikke mye sinnablogger over henne, føler bare gode vibes! Linnea er fantastisk! 8
Airam. Skrevet 28. juli #1168 Skrevet 28. juli Man forstår litt mer når man har hørt dette https://radio.nrk.no/serie/sommer-i-p2/MKFO20002225?utm_source=nrkradio&utm_medium=delelenke-ios&utm_content=prf:MKFO20002225
Irja Skrevet 28. juli #1169 Skrevet 28. juli Airam. skrev (2 timer siden): Man forstår litt mer når man har hørt dette https://radio.nrk.no/serie/sommer-i-p2/MKFO20002225?utm_source=nrkradio&utm_medium=delelenke-ios&utm_content=prf:MKFO20002225 Jeg er 2 år eldre enn Linnéa, og har fulgt henne siden 2008. Kjenner meg igjen i så mye av det hun snakker om i denne episoden. Mat, tvang, selvhat, destruktive valg i forhold til menn. Viktige temaer hun snakker om. 4
NoaideBiehtar Skrevet 29. juli #1170 Skrevet 29. juli Sugar&Spice skrev (14 timer siden): Linnea Myhre har alltid vært blogger/influencer, men hun har ikke brettet ut privatlivet på samme måte. Hun har brukt andre medier, som feks bøkene, og hun har alltid vært personlig. Men jeg syns sjeldent hun har gått over grensen til privat. I tillegg har Linnea virkelig utviklet seg, hun er ikke lenger "Sinnabloggeren" hun var før. Hun har rett og slett vokst opp, og også brukt mye tid på å bli frisk. Hun har heller ikke delt spesielt mye fra tilfriskningsperioden, eller så mye personlig de siste årene. Brusbloggen, puslebloggen og de andre føljetongene kan vel ikke akkurat sammenliknes med timesvis av snapping som åpning av brev fra Namsmannen, fra fødestuen og deling av barns soverom og sykdomshistorie… Linnea har også fått en god jobb i NRK, og driver en podcast som har INNHOLD. Og da mener jeg ikke content som i some-forstand, men faktisk faglig innhold. Hun er dyktig i rollen hun har i podcasten, syns jeg. Noe er jo temaer som har blitt tatt opp i maaange andre podcaster, men med NRK sitt samfunnsoppdrag er det nå bedre at de har det, enn alle de andre annonsedrevne podcastene. Hun er et friskt pust i influencerverden syns jeg! Helt enig. En av få influensere som har greid å få seg flere bein å stå på enn å eksponere seg selv. 7 1
Embla82 Skrevet 29. juli #1171 Skrevet 29. juli Sivensvans skrev (På 18.7.2025 den 23.25): Enig, dette var nok ikke så godt forhold å være i. Men, jeg lurer litt på hva som gjør at hun sier noe om dette nå? Hun er jo relativt nygift, og det kan vel ikke være så gøy for ektemannen at kona betror verden hvor tungt forrige brudd var....? Han vet sikkert alt om det, for de virker ha et veldig åpent og nært forhold - men, lell, skjønner ikke behovet for å fortelle noe om det. Kanskje det kommer klarere frem i podcasten? Hun har sikkert ikke sett de røde flaggene da hun var i forholdet og kanskje ikke innsett hvor ødeleggende det var før hun fikk det på god avstand og har vært i et sunt forhold over tid. Og så ønsker hun kanskje å bidra til at andre i samme situasjon blir bevisst på det tidligere? 7 1
Mollami Skrevet torsdag kl 10:11 #1172 Skrevet torsdag kl 10:11 Isola2 skrev (På 19.7.2025 den 16.39): Men vi kjenner bare hennes historie..?! En sak har alltid to sider. Han virker å være både eksentrisk og egosentrisk… 3
Mollami Skrevet torsdag kl 10:22 #1173 Skrevet torsdag kl 10:22 hvalstad45 skrev (På 20.7.2025 den 11.07): Enig, ser snart ikke forskjell på henne og de andre. Utrolig mye av humoren er borte og hun er jo enormt selvopptatt, jeg er uendelig lei av å høre om problemene hennes. Hun fremstår likevel mye mer intelligent og belest enn andre i samme ‘yrke’! Flott at hun heller ikke har puppe- rompe- botox osv. …som hovedinteresse, men ser naturlig ut! Det er så mange som har ødelagt kroppen og ansiktet sitt i ung alder med “skjønnhets”operasjoner. Ser snart ikke forskjell på dem, - dessuten ser de jo eldre ut enn de er! 10
velociraptor Skrevet torsdag kl 11:43 #1174 Skrevet torsdag kl 11:43 Mollami skrev (1 time siden): Hun fremstår likevel mye mer intelligent og belest enn andre i samme ‘yrke’! Flott at hun heller ikke har puppe- rompe- botox osv. …som hovedinteresse, men ser naturlig ut! Det er så mange som har ødelagt kroppen og ansiktet sitt i ung alder med “skjønnhets”operasjoner. Ser snart ikke forskjell på dem, - dessuten ser de jo eldre ut enn de er! Det er vel bare fordi hun er så heldig med utseende sitt fra naturen… Jeg synes det er trist at hun har blitt en tannlaus influenser. Jeg likte sinna-blogger-Linnea fra back in the day 2 1
Grüner Skrevet torsdag kl 13:29 #1175 Skrevet torsdag kl 13:29 velociraptor skrev (1 time siden): Det er vel bare fordi hun er så heldig med utseende sitt fra naturen… Jeg synes det er trist at hun har blitt en tannlaus influenser. Jeg likte sinna-blogger-Linnea fra back in the day Nå prøver hun jo å utfordre seg selv og til å løse problemene sine, men før så hatet hun jo alt og alle. 4
missLynch Skrevet torsdag kl 13:29 #1176 Skrevet torsdag kl 13:29 Hun er vel blitt voksen og avbalansert og jeg savner ikke «sinna-versjonen» i det hele tatt, jeg. Elsker den «Lev vel»- serien hennes på NRK, hun er dyktig og jeg håper hun får større prosjekter på radio og tv. 11 1
velociraptor Skrevet torsdag kl 14:10 #1177 Skrevet torsdag kl 14:10 Grüner skrev (40 minutter siden): Nå prøver hun jo å utfordre seg selv og til å løse problemene sine, men før så hatet hun jo alt og alle. Før hadde hun en mørk humor, nå er hun en vanlig gørrkjedelig influenser. Eneste som mangler er at hun kapitulerer fullstendig og går for botox, fillers, akrylnegler eller sånne grusomme fake-vipper. 2
Tough cookie Skrevet torsdag kl 17:29 #1178 Skrevet torsdag kl 17:29 velociraptor skrev (3 timer siden): Før hadde hun en mørk humor, nå er hun en vanlig gørrkjedelig influenser. Eneste som mangler er at hun kapitulerer fullstendig og går for botox, fillers, akrylnegler eller sånne grusomme fake-vipper. Akrylnegler har hun hatt i flere år... 1
velociraptor Skrevet torsdag kl 17:31 #1179 Skrevet torsdag kl 17:31 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Akrylnegler har hun hatt i flere år... Ja der kan man se 3
Tough cookie Skrevet torsdag kl 18:08 #1180 Skrevet torsdag kl 18:08 velociraptor skrev (35 minutter siden): Ja der kan man se Liten sjanse for at hun ender opp med andenebb og spraytan. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå