Sonit Skrevet 1. juli #861 Del Skrevet 1. juli Tror absolutt ikke hun har tatt silikon eller annet inngrep. Det kan være BH, syklus, hormoner, vekt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. juli #862 Del Skrevet 1. juli (endret) Jeg tror overhodet ikke at Linnéa har tatt brystforstørrelse, men at hun har push up bh på seg? Endret 1. juli av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #863 Del Skrevet 1. juli Kan dere slutte å skrive at en som er/var spiseforstyrret har blitt mer formfull osv? 24 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 1. juli #864 Del Skrevet 1. juli Nutz skrev (1 time siden): Nja. Jeg syntes generelt det er trist at unge kvinner føler de må operere seg, så for hver influencer som følger flokken og flaunter det for å selge eget brand blir jeg hvertfall ikke mer glad. Men nå er jo dette bare en spekulasjon fra din side da sååå 🧌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. juli #865 Del Skrevet 1. juli Irja skrev (1 time siden): Kan dere slutte å skrive at en som er/var spiseforstyrret har blitt mer formfull osv? Det er jo positivt ment da, men kan fjerne kommentaren min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. juli #866 Del Skrevet 1. juli Med den utringningen, så viser hun i hvertfall hva hun vil at folk skal ha fokus på når de ser hun! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 1. juli #867 Del Skrevet 1. juli Pushup bh, contour (ganske trendy på tiktok) og hormoner i form av syklus dag 1 evt akkurat startet på ny prevansjon vil jeg tro etter å ha sammenlignet noen forskjellige bilder (både fra hennes insta og discovery/71°) disse puppene er ik hun kan alltids være gravid og for den del, men det regner jeg med at blir store oppslag i media når hun er klar for å gå ut med det om det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. juli #868 Del Skrevet 1. juli Dupers skrev (22 minutter siden): Pushup bh, contour (ganske trendy på tiktok) og hormoner i form av syklus dag 1 evt akkurat startet på ny prevansjon vil jeg tro etter å ha sammenlignet noen forskjellige bilder (både fra hennes insta og discovery/71°) disse puppene er ik hun kan alltids være gravid og for den del, men det regner jeg med at blir store oppslag i media når hun er klar for å gå ut med det om det skjer Det er nå samme hva det er. Forskjellen er at det plutselig var fokus på dem. Har aldri lagt spesielt merke til puppene hennes før eller annet kroppsfokus for den saks skyld. Håper det bare er tilfeldig ☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #869 Del Skrevet 1. juli Tough cookie skrev (2 timer siden): Det er jo positivt ment da, men kan fjerne kommentaren min. Det er ikke positivt for den det gjelder. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 1. juli #870 Del Skrevet 1. juli Hun sier på TikTok at hun har gått på IVF-sprøyter i en måned, presiserer at det ikke er for å bli gravid, så antar for å fryse ned egg. Kan vi slutte med å kommentere kropp da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. juli #871 Del Skrevet 1. juli Irja skrev (1 time siden): Det er ikke positivt for den det gjelder. Vi vet jo ikke om hun hadde reagert på den hvis hun hadde lest her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. juli #872 Del Skrevet 1. juli Tough cookie skrev (3 minutter siden): Vi vet jo ikke om hun hadde reagert på den hvis hun hadde lest her inne. Det vet vi. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 2. juli #873 Del Skrevet 2. juli Avokadonøtta skrev (6 timer siden): Hun sier på TikTok at hun har gått på IVF-sprøyter i en måned, presiserer at det ikke er for å bli gravid, så antar for å fryse ned egg. Kan vi slutte med å kommentere kropp da? Hva er poenget med det om man ikke skal ha unger? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 2. juli #874 Del Skrevet 2. juli baremeg007 skrev (2 timer siden): Hva er poenget med det om man ikke skal ha unger? Akkurat nå*. De fleste fryser vel ned egg med tanke på fremtiden. Kanskje man ikke har bestemt seg og ønsker å holde muligheten åpen. Kjipt å bestemme seg for å få barn senere og så finne ut at det er for seint pga. eggkvalitet. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. juli #875 Del Skrevet 2. juli Hun blir mer og mer som den gjennomsnittlige influenceren i gata. Hun har garantert lest alt vi har skrevet her inne og spekulasjoner bidrar til klikk, som igjen bidrar til penger. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juli #876 Del Skrevet 2. juli Ref hennes siste tiktok,så kan vel samtlige holde kjeft nå,eller? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 2. juli #877 Del Skrevet 2. juli 6 hours ago, baremeg007 said: Hva er poenget med det om man ikke skal ha unger? Kanskje hun vil ha barn senere kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella1234 Skrevet 2. juli #878 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (17 timer siden): Det er nå samme hva det er. Forskjellen er at det plutselig var fokus på dem. Har aldri lagt spesielt merke til puppene hennes før eller annet kroppsfokus for den saks skyld. Håper det bare er tilfeldig ☺️ Assa hæ, fokus på dem hvor?? Hun har lagt ut én video hvor man kan se litt kløft fordi hun har på push up og kjolen hennes er utringet. At kvinnebryst fortsatt kan skape så mye oppstandelse er helt utrolig.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #879 Del Skrevet 2. juli stella1234 skrev (9 minutter siden): Assa hæ, fokus på dem hvor?? Hun har lagt ut én video hvor man kan se litt kløft fordi hun har på push up og kjolen hennes er utringet. At kvinnebryst fortsatt kan skape så mye oppstandelse er helt utrolig.. Det er en til og jeg lager ikke noen oppstandelse for noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 2. juli #880 Del Skrevet 2. juli Har ikke sosiale medier, så jeg har ikke sett bildene dere snakker om. Men: Hva faen? Hvorfor snakker dere om andres kropper på denne måten? Hvordan er sånne kommentarer relevant for noe som helst? At Linnea Myhre tilfeldigvis ser smashing ut uansett dag eller år, har faktisk heller ikke noe å si. Man snakker ikke om utseendet til andre uansett. Jeg gikk inn på denne tråden i håp om at den ikke skulle være så meggekjerring som de andre trådene på Rampelyset, siden Linnea er godt likt, men dette var bare bånn i bøtta lavmål. Skam utdeles herved. 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå