Nutz Skrevet 27. juli 2023 #821 Del Skrevet 27. juli 2023 1 hour ago, Inkognitoher said: For ikke snakke om opphenget hun hadde på psykiater Finn S Morsomt at du nevner han, satt og leste de siste sidene her om bryllupet og tok meg selv i å lure på om Finn var invitert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juli 2023 #822 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) Det ser ut til at dette er akkurat hva Linnea trenger 🥰 Har tro på dem som par, jeg! 💯 Tipper det er nå hun virkelig får blomstret, etter mange år i skyggen av et turnèliv. Tror man blir ensom når kun den ene får fullført drømmene sine. Bo i koffert. 🙂 ❤️ Tviler ikke på at exen var topp som menneske, men tror det ble hektisk.. Ingen vits å drøye i årevis, når det føles rett for begge. Må si jeg unner henne denne tryggheten Emil ser ut til å utstråle. Om hun hopper i det med familieliv, så tror jeg disse er rock solid. Åh, jeg håper det varer 🥰❤️ Endret 29. juli 2023 av Tradegy 28 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli 2023 #823 Del Skrevet 28. juli 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli 2023 #824 Del Skrevet 28. juli 2023 Min tråd om psykiateren ble stengt og slettet. Så tror dere bør være forsiktig med hva dere skriver om psykiateren om dere ikke ønsker at denne tråden skal bli stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 28. juli 2023 #825 Del Skrevet 28. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Min tråd om psykiateren ble stengt og slettet. Så tror dere bør være forsiktig med hva dere skriver om psykiateren om dere ikke ønsker at denne tråden skal bli stengt. Visste ikke at det var tilfellet. Beklager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. juli 2023 #826 Del Skrevet 28. juli 2023 (endret) 10 minutter siden, moon.extravaganza said: Visste ikke at det var tilfellet. Beklager. Ingenting å beklage. Skrev innlegget mitt nettopp fordi det kan være vanskelig å vite hva man har og ikke har lov å skrive. Endret 28. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest handmaid Skrevet 29. juli 2023 #827 Del Skrevet 29. juli 2023 Hvorfor virker hun shizo i søvnløs? Snakker på en merkelig, uskyldig måte med lys babystemme til Emil, men skifter over til grov stemme og den selvsikre Linnea til alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 29. juli 2023 #828 Del Skrevet 29. juli 2023 miaw skrev (På 19.7.2023 den 2.05): Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det. Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså, men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms. Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch.. Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten. Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙 Hun overdriver for å skape litt humor. Det treffer tydeligvis ikke deg, men jeg, og sikkert flere, syns det er gøy. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juli 2023 #829 Del Skrevet 29. juli 2023 Linnea Myhre er vel en av de kjendisene som er minst intersann🤷 Barnløs og virker uhyre selvopptatt. Hun trengte nok en mann litt (tøffelhelt type) som gjør det hun ber om,og det fant hun😉 Eksen (musikeren) som forøvrig også er en lite intersann artist var nok for lik henne = krasj.... Begge var nok for selvopptatt😅 Min oppfatning da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 29. juli 2023 #830 Del Skrevet 29. juli 2023 handmaid skrev (1 time siden): Hvorfor virker hun shizo i søvnløs? Snakker på en merkelig, uskyldig måte med lys babystemme til Emil, men skifter over til grov stemme og den selvsikre Linnea til alle andre? Jeg tenkte akkurat på det samme! Helt merkelig og en veldig rar side jeg aldri har sett av henne før. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 29. juli 2023 #831 Del Skrevet 29. juli 2023 miaw skrev (På 20.7.2023 den 16.15): Jeg synes ikke hun er rar, det har jeg ikke skrevet heller. Synes bare enkelte ting hun er veldig opphengt i er litt rart jeg misliker ikke Linnea, tvert imot! For en drøm å gifte seg på Britannia! Lurer på hva det kostet.. kan ikke tenke meg et bedre sted å holde festen enn i unike Palmehaven.. misunnelig! Ikke noe å være misunnelig på. Var på brittannia i fjor i bryllup. Satt og ventet flere timer på mat rettene. Å da de kom var det så små porsjoner at du ble ikke mett. Til tross for at toastmaster sa at de hadde et tett matprogram å følge på kjøkkenet. Satt vi å ventet 1.5 t mellom hver rett. Sulten å samtalene ebbet ut rundt bordet. Mellom kakene og dansen gikk vi til burger king like ved britannia å spiste oss mette. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AprilLudgate Skrevet 29. juli 2023 Populært innlegg #832 Del Skrevet 29. juli 2023 M.H85 skrev (15 minutter siden): Linnea Myhre er vel en av de kjendisene som er minst intersann🤷 Barnløs og virker uhyre selvopptatt. Hun trengte nok en mann litt (tøffelhelt type) som gjør det hun ber om,og det fant hun😉 Eksen (musikeren) som forøvrig også er en lite intersann artist var nok for lik henne = krasj.... Begge var nok for selvopptatt😅 Min oppfatning da. Må kjendiser ha unger for å være aktuelle for deg? 😅 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 29. juli 2023 #833 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Eleaelea skrev (16 minutter siden): Ikke noe å være misunnelig på. Var på brittannia i fjor i bryllup. Satt og ventet flere timer på mat rettene. Å da de kom var det så små porsjoner at du ble ikke mett. Til tross for at toastmaster sa at de hadde et tett matprogram å følge på kjøkkenet. Satt vi å ventet 1.5 t mellom hver rett. Sulten å samtalene ebbet ut rundt bordet. Mellom kakene og dansen gikk vi til burger king like ved britannia å spiste oss mette. Dette med lite mat på dyre steder er en gjenganger. Hver gang jobben har julebord, sommerfest osv på et fæncy sted med flere retters middag, så sitter halvparten av mannfolka og er fremdeles sultne når desserten er fortært. Ganske kjipt når maten alene som regel koster 1000 kr per pers. Endret 29. juli 2023 av Rastebenk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 29. juli 2023 #834 Del Skrevet 29. juli 2023 M.H85 skrev (21 minutter siden): Linnea Myhre er vel en av de kjendisene som er minst intersann🤷 Barnløs og virker uhyre selvopptatt. Hun trengte nok en mann litt (tøffelhelt type) som gjør det hun ber om,og det fant hun😉 Eksen (musikeren) som forøvrig også er en lite intersann artist var nok for lik henne = krasj.... Begge var nok for selvopptatt😅 Min oppfatning da. Hun har tidligere uttalt at hun ikke kunne tenke seg å bli mamma. Vet ikke om hun har endret seg siden hun traff Emil da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. juli 2023 #835 Del Skrevet 29. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løkkisalad Skrevet 29. juli 2023 #836 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg er forsåvidt enig i at det er bak mål at eks. leger tjener dårligere enn en influencer, men det er ikke andre enn vi som samfunn som har skapt dem, så å være bitter på mennesker som yter det vi higer etter er like mye bak mål. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. juli 2023 #837 Del Skrevet 30. juli 2023 Kratt_ skrev (4 timer siden): Jeg tenkte akkurat på det samme! Helt merkelig og en veldig rar side jeg aldri har sett av henne før. Har hørt henne snakke til Emil med tilgjort stemme flere ganger. Det er vel "kosestemmen" det da🥰 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 30. juli 2023 #838 Del Skrevet 30. juli 2023 løkkisalad skrev (7 timer siden): Jeg er forsåvidt enig i at det er bak mål at eks. leger tjener dårligere enn en influencer, men det er ikke andre enn vi som samfunn som har skapt dem, så å være bitter på mennesker som yter det vi higer etter er like mye bak mål. Hvem er bitter? Går an å ha meninger uten å være bitter. Ja, det speiler et litt rart samfunn når noen forguder influensere og mener de er verdt flere millioner i året, men kirurgen som redder livet ditt blir tatt som en selvfølge fordi de skal bare være der når du trenger de? Sier alt om hvor på " bærtur" vi er... For min egen del har jeg aldri kjøpt ei bok, et plagg, et produkt eller klikket meg inn på en eneste link med rabattkoder fra influensere. Jeg har derimot kjøpt bøker skrevet av psykologer, leger og andre fagpersoner om temaer jeg vil lære mer om. Støtter mer enn gjerne gode forfattere og kunstnere. Kjøper helst ting og klær brukt eller fra butikker som er kvalitetsbevisst. Har selvfølgelig også kjøpt fast fashion oppigjennom, men unngår det så mye jeg kan. Ellers liker jeg å støtte mine lokale butikker slik at folk har en jobb å gå til. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 30. juli 2023 #839 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) Carabilla skrev (15 timer siden): Hvem er bitter? Går an å ha meninger uten å være bitter. Ja, det speiler et litt rart samfunn når noen forguder influensere og mener de er verdt flere millioner i året, men kirurgen som redder livet ditt blir tatt som en selvfølge fordi de skal bare være der når du trenger de? Sier alt om hvor på " bærtur" vi er... For min egen del har jeg aldri kjøpt ei bok, et plagg, et produkt eller klikket meg inn på en eneste link med rabattkoder fra influensere. Jeg har derimot kjøpt bøker skrevet av psykologer, leger og andre fagpersoner om temaer jeg vil lære mer om. Støtter mer enn gjerne gode forfattere og kunstnere. Kjøper helst ting og klær brukt eller fra butikker som er kvalitetsbevisst. Har selvfølgelig også kjøpt fast fashion oppigjennom, men unngår det så mye jeg kan. Ellers liker jeg å støtte mine lokale butikker slik at folk har en jobb å gå til. Samme har jeg tenkt. Den ene influenseren etter den andre bygger seg svære hus, kjører rundt i millionbiler og har et forbruk det lukter svidd av. Og jobben de fleste av dem gjør og tjener millioner av kroner på har ingen verdens ting å si. Nå finnes det noen influensere som gjør gode ting for samfunnet og som er jobben sin «verdig», men i disse dager så er dem i mindretall vil jeg tørre å påstå. I husholdingen vår har både jeg og min samboer jobber som ble sett på som «samfunnskritiske» under korona, altså jobber som er viktige for å holde verden i gang, og vi kan se langt etter å ha såpass til inntekt slik at vi kan bruke penger på det vi ønsker til enhver tid. Endret 30. juli 2023 av Lykkelinn 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juli 2023 #840 Del Skrevet 30. juli 2023 Kratt_ skrev (På 29.7.2023 den 22.05): Jeg tenkte akkurat på det samme! Helt merkelig og en veldig rar side jeg aldri har sett av henne før. Merkelig tonefall på den dnakkingen også. Men tippet det var kosestemmen eller hva en skal kalle det. Jeg hadde nok sett rar ut med alle de merkelige greiene jeg driver med til min mann også 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå