Klink Skrevet 2. juli #881 Del Skrevet 2. juli Hvis ranten er fordi hun har lest at hun har fått større pupper inne her, overdriver hun en smule. Ingen har sagt noe stygt om kroppen hennes her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #882 Del Skrevet 2. juli Daisy_B skrev (20 minutter siden): Har ikke sosiale medier, så jeg har ikke sett bildene dere snakker om. Men: Hva faen? Hvorfor snakker dere om andres kropper på denne måten? Hvordan er sånne kommentarer relevant for noe som helst? At Linnea Myhre tilfeldigvis ser smashing ut uansett dag eller år, har faktisk heller ikke noe å si. Man snakker ikke om utseendet til andre uansett. Jeg gikk inn på denne tråden i håp om at den ikke skulle være så meggekjerring som de andre trådene på Rampelyset, siden Linnea er godt likt, men dette var bare bånn i bøtta lavmål. Skam utdeles herved. Ta deg en tur i cbe tråden og kjeft også! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 2. juli #883 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (9 minutter siden): Hvis ranten er fordi hun har lest at hun har fått større pupper inne her, overdriver hun en smule. Ingen har sagt noe stygt om kroppen hennes her. Det finnes andre steder på nettet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #884 Del Skrevet 2. juli Irja skrev (Akkurat nå): Det finnes andre steder på nettet også.. Derfor jeg skriver «hvis»! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 2. juli #885 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (10 minutter siden): Ta deg en tur i cbe tråden og kjeft også! Det har jeg gjort, mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 2. juli #886 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (1 time siden): Hvis ranten er fordi hun har lest at hun har fått større pupper inne her, overdriver hun en smule. Ingen har sagt noe stygt om kroppen hennes her. Hvor ranter hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. juli #887 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (2 timer siden): Det er en til og jeg lager ikke noen oppstandelse for noe. En sportsbh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. juli #888 Del Skrevet 2. juli Er vel ingen som har sagt at hun har lagt på seg, kommentaren gikk på at det kun er puppene som har blitt større. Som regel betyr dette enten operasjon eller graviditet. Har ivf sprøytene gjort at hun kun har lagt på seg på puppene må jo det være drømmen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. juli #889 Del Skrevet 2. juli Nutz skrev (1 time siden): Er vel ingen som har sagt at hun har lagt på seg, kommentaren gikk på at det kun er puppene som har blitt større. Som regel betyr dette enten operasjon eller graviditet. Har ivf sprøytene gjort at hun kun har lagt på seg på puppene må jo det være drømmen? Utenom de som heiv seg på at LM garantert hadde tatt silikon, så har kommentarene her inne vært helt innafor. Nå var det hormoner og det har hun sagt selv. Så da vet vi det Og at noen synes det er vulgært at ei kvinne sitter i treningstight og dekkende sports-BH. Vel, da seksualiserer man noe som er helt normalt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #890 Del Skrevet 2. juli Hvor har hun snakket om IVF sprøyter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. juli #891 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (10 minutter siden): Hvor har hun snakket om IVF sprøyter? Tik-tok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #892 Del Skrevet 2. juli Sonit skrev (25 minutter siden): Tik-tok Ligger ikke ute på TikTok nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. juli #893 Del Skrevet 2. juli Avokadonøtta skrev (19 timer siden): Hun sier på TikTok at hun har gått på IVF-sprøyter i en måned, presiserer at det ikke er for å bli gravid, så antar for å fryse ned egg. Kan vi slutte med å kommentere kropp da? Klink skrev (28 minutter siden): Ligger ikke ute på TikTok nå? Da kan hun ha slettet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #894 Del Skrevet 2. juli Sonit skrev (Akkurat nå): Da kan hun ha slettet det. Jeg fant det! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. juli #895 Del Skrevet 2. juli (endret) Klink skrev (5 timer siden): Ta deg en tur i cbe tråden og kjeft også! Er vel en litt annen tilstand i den gården selv om Linnea dessverre har falt i fellen og forsvart CBE og hennes kropps-og utseendefokus. Selv om jeg er noen få år eldre enn Linnea elsket jeg hennes folkehat, menneskeskyhet, hennes tolkninger av relasjoner med andre mennesker som ofte var tvangsmessig men som hun måtte forholde seg til, blant annet gjennom Bunnprisbutikken som var nærbutikken på Bislett, hennes elsk for undulatene, tacofredag, og hjemmelaget is, det vil si ispinner laget av vann .Hun skrev på en vanvittig god måte gjennom bloggen "alt du vet er er feil" Har Linnea glemt det? Helt fantastisk og bra og å utvikle seg å gå videre og å bli relativt frisk fra sine spiseforstyrrelser, men både jeg og Linnea vet at man aldri blir helt frisk. Jeg synes i motsetning til mange andre her at forsvarstalen hun har holdt for blant annnet CBE i egen podacast er helt ubegripelig. LM burde tvertimot ha et ønske om å bekjempe dette fremfor å kalle kritikere for fæle og nettroll. Been there, done that og derfor uttaler jeg meg. Endret 2. juli av K_mb 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #896 Del Skrevet 2. juli (endret) K_mb skrev (48 minutter siden): Er vel en litt annen tilstand i den gården selv om Linnea dessverre har falt i fellen og forsvart CBE og hennes kropps-og utseendefokus. Selv om jeg er noen få år eldre enn Linnea elsket jeg hennes folkehat, menneskeskyhet, hennes tolkninger av relasjoner med andre mennesker som ofte var tvangsmessig men som hun måtte forholde seg til, blant annet gjennom Bunnprisbutikken som var nærbutikken på Bislett, hennes elsk for undulatene, tacofredag, og hjemmelaget is, det vil si ispinner laget av vann .Hun skrev på en vanvittig god måte gjennom bloggen "alt du vet er er feil" Har Linnea glemt det? Helt fantastisk og bra og å utvikle seg å gå videre og å bli relativt frisk fra sine spiseforstyrrelser, men både jeg og Linnea vet at man aldri blir helt frisk. Jeg synes i motsetning til mange andre her at forsvarstalen hun har holdt for blant annnet CBE i egen podacast er helt ubegripelig. LM burde tvertimot ha et ønske om å bekjempe dette fremfor å kalle kritikere for fæle og nettroll. Been there, done that og derfor uttaler jeg meg. Jeg tror ikke Linnea har forsvart cbe sitt kroppsfokus , men at cbetråden er helt på utur! At hun nå er fryktelig såret over kommentarene viser definitivt at ikke er helt frisk. 💛 Endret 2. juli av Klink 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. juli #897 Del Skrevet 2. juli (endret) Klink skrev (8 minutter siden): Jeg tror ikke Linnea har forsvart cbe sitt kroppsfokus , men at cbetråden er helt på utur! Nieida, tråden er langt ifra på bærtur eller utur om du vil. Har selv påpekt usakligheter i tråden og tatt konsekvenser deretter. Til tross for det mener jeg tråden er helt på sin plass og at det meste er saklig kritikk, selv om det ukrutt der også, så blir det meste av usakligheter moderert bort. Endret 2. juli av K_mb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juli #898 Del Skrevet 2. juli K_mb skrev (4 minutter siden): Nieida, tråden er langt ifra på bærtur eller utur om du vil. Har selv påpekt usakligheter i tråden og tatt konsekvenser deretter. Til tross for det mener jeg tråden er helt på sin plass og at det meste er saklig kritikk, selv om det ukrutt der også, så blir det meste av usakligheter moderert bort. Jeg mener Linnea har et poeng om den tråden. Jeg også elsket bloggen hennes, selv om jeg tror den påvirket meg litt negativt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. juli #899 Del Skrevet 2. juli Klink skrev (2 minutter siden): Jeg mener Linnea har et poeng om den tråden. Jeg også elsket bloggen hennes, selv om jeg tror den påvirket meg litt negativt. Det gjør du nok. Jeg tenker at Linnea som tidligere spiseforstyrret (noe hun har vært åpen om og derfor ikke kvalifiserer som spekulasjon) bør ha en litt høyere terskel for hva hun kvalifiserer som nettmobbing, og usaklig kritikk. Og at hun tvert imot bør hylle at det blir satt på dagsorden i forhold til thinspo, redigering,og retusjering av eget utseende på hennes "kjære" kvinneguiden som hun da er svært opptatt av og har laget podcast av. Det triste her ar at LM har bestemt seg for at det kun er negative idioter på KG istedenfor å faktisk ta seg tid til å se hva som faktisk blir skrevet. Det er flere her jeg oppriktig mener kunne skrevet en god og saklig kronikk i et nasjonalt media. Det er ikke kun sjalue, frekke, uvitende idioter med et ønske om å ødelegge for alle influencere, men tvert i mot reageres det på det kritikkverdige og det som ikke blir fulgt i forhold til regelverket. Og ja, her skuffer Linnea! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 2. juli #900 Del Skrevet 2. juli Linnea er helt åpen på at spiseforstyrrelsen hennes fremdeles er en del av livet hennes. At hun da reagerer kraftig på at kroppen hennes kommenteres (pos ment eller ei) bør ikke være overraskende. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå