Gå til innhold

Han prøver ikke å tenne meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne sikkert skrevet dette under seksualitet, men dette er vel mer om relasjoner egentlig.

Kjæresten og jeg var veldig aktive og "på" med tanke på sex i begynnelsen av forholdet. Da kunne vi liksom hoppe på hverandre når som helst. Så har det blitt litt tregere, hverdagen har tatt innpå og selv om vi ikke har barn, tar jobb og fritidsaktiviteter en del energi.

Jeg prøver å være flink å ta initiativ når jeg har lyst på sex, og han er enkel der, for da har vi sex. I blant derimot så har jeg litt lyst, men orker/gidder ikke å prøve meg. Og da blir det ingenting av det, for SELV OM jeg merker at han kunne gjerne ha hatt sex, har han ingen interesse av å prøve å tenne meg.

Og det er ikke mye som skal til, egentlig. Litt berøring og kyss så hadde jeg jo vært "der". Men han kan liksom kun ha sex når jeg virkelig vil. Jeg har prøvd å snakke med han om det og han sier 1) Nå legger du all din tenning over på meg. (der er jeg uenig, for jeg tar initiativ like mye som han) og 2) men den ene gangen jeg prøvde så hadde du ikke lyst. (det kan være sant, men skal man basere alt på en gang?).

Noen tips?

Anonymkode: 36353...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm. Jeg har avslått sex noen få ganger tidligere og det gjorde såpass vondt for min partner at han ble ganske så barnslig. Da ville ikke han ta initiativ igjen på jævlig lenge, måtte være meg hver gang, så det kan godt hende det bare er egoet som er svekket og du må bygge det opp igjen.. Hvorvidt det er fair eller ikke er jo en annen sak. Snakk med han, fortell hvordan det føles for deg og hvordan det påvirker deg at han ikke prøver seg.. 

Anonymkode: 615ba...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...