Gå til innhold

Samboer har en merkelig jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber han ekstra mye rundt juletider? Har han små alver med seg hjem av og til? 🎅🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han er ufør. Har arvet etter en tante, og bruker "arbeidstiden" på gaming med en kompis og skattejakt på dynga. 

Anonymkode: beed8...d21

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er den tråden her tull eller så er TS usannsynlig tafatt og samboeren hennes jobber med noe som rett og slett ikke er lov. For det finnes faktisk ingen jobber som er så hemmelige at ens nærmeste ikke kan få vite hvem som er arbeidsgiver. Da er han i så fall spion, og selv de ville hatt en temmelig troverdig dekkhistorie. 

Anonymkode: d2e21...ab6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/19/2019 at 11:29 PM, AnonymBruker said:

Har han kakaduestatuer med seg hjem også? Og skriver han stygge ting på hobbytingene dine?

Anonymkode: d3585...a59

prøver du nå å si at kakaduestatue-tråd var ikke ekte?! Åh nooo.. alt jeg trodde på..

Anonymkode: 88460...cd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 14.41, Neket skrev:

Jeg tror han jobber i dyrepark/akvarie eller lignende. Pga delfinfyrstikkene og bjørnen. 

Da han kom hjem våt, falt han nok uti bjørnedammen/delfintanken. 

Jepp, flust av delfiner i norske dyreparker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 6 år, og har det egentilig gaske fint sammen. Vi er begge i jobb - men han har en jobb hvor han er mye borte på kveldstid. Dette er greit siden han tjener ganske bra og vi har hatt råd til å kjøpe oss fine ting som hus og bil f.eks. 

Men problemet er at jeg vet lite om jobben hans. Han sier at han jobber med mennesker, men han har aldri sagt sånn helt konkret hva. Og så virker det som han blir irritert når jeg tar det opp. 

Her om dagen kom han hjem helt gjennomvåt i klærne - og gir ingen forklaring. En annen gang hadde han med seg en pappeske som han satt i boden. Jeg sjekket hva som var i den og den var full av glassbiter. Jeg har også funnet en fyrstikkeske med bilde av en delfin i sokkeskuffen hans, og en keramikk-bjørn under vasken.

Dette er altså ting han tar med hjem fra jobb og så tar han det med tilbake igjen ved en senere anledning.

Noen som jobber med noe lignende og kan fortelle meg hva det er?

Anonymkode: 71c50...075

Dere har vært sammen i seks år og vet ikke hva han jobber med??? dette høres jævlig rart ut, har han nektet å fortelle d? hvis han nekter å svare når du spør ville jeg ha stilt et ultimatum.. si det eller så er d slutt!! makan!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er garantert kriminell, man bryter ikke taushetsplikten ved å si hvor man jobber eller hva man jobber med.  at du har vært sammen med en fyr i 6 år og ikke visst hva han har jobbet med , men har likevel kjøpt seg bil og hus , tenker du ikke hvor pengene har kommet fra? eller er d bare pengene som er viktigst? For alt du vet kan jo mannen være med i mafia eller noe lignende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahhaha 

dette burde vært en sitcom

Anonymkode: 9c961...8e9

😛🤪🤐🤣🤷‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 51ab4...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Har han kakaduestatuer med seg hjem også? Og skriver han stygge ting på hobbytingene dine?

Anonymkode: d3585...a59

Ååååhh, denne tråden husker jeg. Nå måtte jeg le. 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ufør, og later som han jobber. Dvs han tror selv at han jobber på kveldstid, men egentlig roter han rundt. Kanskje han pleide å jobbe ved sjøen en gang. Han var dedikert  i jobben sin inntil han schizofren og begynte å høre stemmer. Den siste tida har han ikke tatt medisinene sine. Han har høy sats på ufør pga han jobba mange år før han blei syk. 

Anonymkode: 51ab4...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Kriminell gjenger har ofte en slags skiftordning. Og der passer det bra med kjærester som ikke stiller spørsmål om jobb.

Som flere her nevnt, seriøse hemmelig jobber må sikkerhetsklarere kjærester, så da er det ikke sånn at man ikke vet noe. 

Anonymkode: 51ab4...c18

Hjeeelp jeg tisser på meg😭😂🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 10.4.2019 den 19.46, AnonymBruker skrev:

prøver du nå å si at kakaduestatue-tråd var ikke ekte?! Åh nooo.. alt jeg trodde på..

Anonymkode: 88460...cd9

Jeg vet ikke :) Egentlig ønsker jeg jo å tro at den er ekte, da det var en veldig søt historie med et sjarmerende par som har det fint sammen 😍

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts! Har du funnet ut hva typen jobber med?

Anonymkode: c8dcb...d43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.3.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Du må oppdatere med svar om du spør han og får vite, for nå er jeg utrolig nysgjerrig 😂

Anonymkode: eeea1...cdb

Samme her!

Anonymkode: 21804...7be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 FOR en tullete trolle-tråd!                

 :bond:

Anonymkode: cc2a5...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Kriminell gjenger har ofte en slags skiftordning. Og der passer det bra med kjærester som ikke stiller spørsmål om jobb.

Som flere her nevnt, seriøse hemmelig jobber må sikkerhetsklarere kjærester, så da er det ikke sånn at man ikke vet noe. 

Anonymkode: 51ab4...c18

Hvordan slags skiftordning da tenker du? Bruker de stafettpinner, eller har de stemplingsur  på jobben?

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...