Gå til innhold

Tidligere date dukket plutselig opp igjen. Husker han meg, eller ...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ! 

For omlag to år siden var jeg på en veldig hyggelig første date. Vi hadde kontakt etterpå, men han ble plutselig stille og da gjorde ikke jeg heller noe mer. Jeg antok at han datet flere og ville gå videre med ei annen. Han sa til meg når vi drev å chattet at han skrev med meg og ei til. Da la jeg to og to sammen når han plutselig ikke svarte på min melding når vi hadde en samtale gående etter første date. Vi hadde en veldig hyggelig første date hjemme hos han den gangen. 

Uansett... 

I går oppdaget jeg at denne mannen har likt meg på Tinder. Bildene er omtrent de samme og jeg har ikke forandret utseende stort. Tror dere han husker meg eller? 🤔 På en måte likte jeg han godt da, men sliter litt med å trykke slik at det blir match. Han sluttet jo plutselig bare å svare selv om vi hadde avtalt å møtes igjen. Føler det blir litt "nedverdigende" overfor meg selv tror jeg... 

Takk for alle råd. 

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei ! 

For omlag to år siden var jeg på en veldig hyggelig første date. Vi hadde kontakt etterpå, men han ble plutselig stille og da gjorde ikke jeg heller noe mer. Jeg antok at han datet flere og ville gå videre med ei annen. Han sa til meg når vi drev å chattet at han skrev med meg og ei til. Da la jeg to og to sammen når han plutselig ikke svarte på min melding når vi hadde en samtale gående etter første date. Vi hadde en veldig hyggelig første date hjemme hos han den gangen. 

Uansett... 

I går oppdaget jeg at denne mannen har likt meg på Tinder. Bildene er omtrent de samme og jeg har ikke forandret utseende stort. Tror dere han husker meg eller? 🤔 På en måte likte jeg han godt da, men sliter litt med å trykke slik at det blir match. Han sluttet jo plutselig bare å svare selv om vi hadde avtalt å møtes igjen. Føler det blir litt "nedverdigende" overfor meg selv tror jeg... 

Takk for alle råd. 

Anonymkode: 3dd45...27f

Jeg hadde ikke glemt de jeg har/hadde datet, har inntrykk av de som sier de ikke husker, ikke innrømmer at de gjør:

Hva du ønsker å gjøre videre er jo opp til deg, kan alltids prøve en "takk for sist" kun for å se reaksjonen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Morten1 skrev:

Jeg hadde ikke glemt de jeg har/hadde datet, har inntrykk av de som sier de ikke husker, ikke innrømmer at de gjør:

Hva du ønsker å gjøre videre er jo opp til deg, kan alltids prøve en "takk for sist" kun for å se reaksjonen :)

Tusen takk for svar 😊 

Jeg husker også de jeg har datet dersom jeg nå kommer over dem på Tinder - kjenner dem igjen med en gang. Nå har jeg kun vært på Tinder i 2 mnd da. 

Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Et tenkt scenario er jo at han kan gjøre det samme igjen; bare plutselig kutte dialogen uten å gjøre det på en ryddig måte. Har han gjort det en gang ... 

Vet ikke ... Vanskelig dette 🤔 

Ts

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😊 

Jeg husker også de jeg har datet dersom jeg nå kommer over dem på Tinder - kjenner dem igjen med en gang. Nå har jeg kun vært på Tinder i 2 mnd da. 

Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Et tenkt scenario er jo at han kan gjøre det samme igjen; bare plutselig kutte dialogen uten å gjøre det på en ryddig måte. Har han gjort det en gang ... 

Vet ikke ... Vanskelig dette 🤔 

Ts

Anonymkode: 3dd45...27f

Hvis du kun har vært på tinder i to måneder, hvordan kan du da kjenne igjen bildene fordi han hadde omtrent samme bilder som han hadde for to år siden da? 🤔

Anonymkode: 85676...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke alle de 200 eller noe jeg har datet. Husker kanskje halvparten.

Anonymkode: 3dfeb...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kun har vært på tinder i to måneder, hvordan kan du da kjenne igjen bildene fordi han hadde omtrent samme bilder som han hadde for to år siden da? 🤔

Anonymkode: 85676...2c3

Jeg har kun vært på Tinder i 2 mnd ja. Jeg kjenner igjen bildene av huset, mannen, navn og alder. Han har relativt mange bilder ute på sin profil, så jeg kjente han igjen umiddelbart. Han bruker også ganske like bilder som han brukte via den sosiale kanalaen vi startet å prate gjennom for 2 år siden. Men, som du gjerne har forstått var ikke det tinder, men en annen sosial kanal. 

Så her er jeg ikke i tvil 😉

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke alle de 200 eller noe jeg har datet. Husker kanskje halvparten.

Anonymkode: 3dfeb...1a3

Folk er nok forskjellige der, ja. 

Vi har jo ikke hatt noe kontakt gjennom de siste to årene, så det er absolutt en mulighet at han ikke husker. 

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tinder da.. ikke et sted for å møte en seriøs date. Det er mer et sextreff..

Anonymkode: 9156d...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker som regel de jeg har vært på date med, men kan fort glemme tidligere matcher o.l. om det ikke var noe spesifikt som festet seg.

Ville ikke nedverdiget meg selv til å møte en slik igjen, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også tinder da.. ikke et sted for å møte en seriøs date. Det er mer et sextreff..

Anonymkode: 9156d...ea3

Nja, har fått mange "likes" av menn med den interessen ene og alene. Fra min side sorteres disse bort. Jeg leser faktisk profiler og spørr konkret matcher hva de søker når praten er i gang. Har blitt advart om det du peker på og bruker ikke tid på de som kun er ute etter sex. 

Samtidig har jeg samtaler med flere som gir uttrykk for å lete etter noe seriøst og ser for seg å bli kjent først. 

Tror det finnes mennesker med slike agendaer på alle sosiale kanaler. Det handler om hvordan man velger å bruke det selv har jeg landet på og stille de rette spørsmålene. 

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg husker som regel de jeg har vært på date med, men kan fort glemme tidligere matcher o.l. om det ikke var noe spesifikt som festet seg.

Ville ikke nedverdiget meg selv til å møte en slik igjen, dog.

Takk for svar ! 

Vi var som sagt på en date og hadde avtalt å møtes igjen når det plutselig ble stille fra hans side. Er litt derfor jeg også tenkte at å evt gå i en ny dialog med han ble nedverdigende overfor meg selv. Har vel egentlig landet på at jeg ikke kommer til å respondere. Jeg ble jo valgt bort i utgangspunktet. Da kan han jo heller ikke forvente noe, tenker jeg. Dersom han husker at det er meg da. 

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar ! 

Vi var som sagt på en date og hadde avtalt å møtes igjen når det plutselig ble stille fra hans side. Er litt derfor jeg også tenkte at å evt gå i en ny dialog med han ble nedverdigende overfor meg selv. Har vel egentlig landet på at jeg ikke kommer til å respondere. Jeg ble jo valgt bort i utgangspunktet. Da kan han jo heller ikke forvente noe, tenker jeg. Dersom han husker at det er meg da. 

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

God plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

God plan!

Takk ! 

"Liken" ble fjernet så ingen respons gitt 😊 

Ts 

Anonymkode: 3dd45...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.3.2019 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Hei ! 

For omlag to år siden var jeg på en veldig hyggelig første date. Vi hadde kontakt etterpå, men han ble plutselig stille og da gjorde ikke jeg heller noe mer. Jeg antok at han datet flere og ville gå videre med ei annen. Han sa til meg når vi drev å chattet at han skrev med meg og ei til. Da la jeg to og to sammen når han plutselig ikke svarte på min melding når vi hadde en samtale gående etter første date. Vi hadde en veldig hyggelig første date hjemme hos han den gangen. 

Uansett... 

I går oppdaget jeg at denne mannen har likt meg på Tinder. Bildene er omtrent de samme og jeg har ikke forandret utseende stort. Tror dere han husker meg eller? 🤔 På en måte likte jeg han godt da, men sliter litt med å trykke slik at det blir match. Han sluttet jo plutselig bare å svare selv om vi hadde avtalt å møtes igjen. Føler det blir litt "nedverdigende" overfor meg selv tror jeg... 

Takk for alle råd. 

Anonymkode: 3dd45...27f

Kan jo hende han hadde kjæreste og nå ble singel igjen.

Eller, som min nå ex, gikk på tinder for å være utro og derfor er nå blitt singel igjen. Masse lykke til.

Anonymkode: 3fc7c...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...