Gå til innhold

Bortskjemt i sex - kan noen hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere,

jeg og typen har vært sammen i ca 1 år, sexn har vært kjempebra - men av en eller annen grunn har det alltid vært han oppå meg.

Det vil si 90% av tiden! Jeg har alltid vært kjempe delaktig i form av at jeg har både ridd og ja gjort masse annet, men i dette forholdet har han som regel endt opp oppå meg.

Jeg har snakket med han om det og sagt at jeg gjerne vil være mer delaktig.

Vel, vi gjorde dette forleden. Jeg oppå han, og for å være ærlig så ble jeg drit sliten! Følte jeg hadde mistet det helt! Endte opp med doggy og det er helt greit! Dette er ikke et problem sånn sett, sexn var drit bra uansett og vi koste oss begge to!

Jeg har derfor spørsmålet til dere;

Har dere noen tips til hvordan man kan bli flinkere på dette? Første som faller meg inn er; gjør det oftere, bli sterkere!

Det skal jeg absolutt gjøre, men jeg ble rett og slett veldig sliten i muskelaturen! Sånn at jeg da ikke greide mer!

Presiserer at dette ikke er et problem sånn sett, men jeg ønsker bare å være bedre for han og oss på dette😊

Håper på noen erfaringer!

Anonymkode: d8c83...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder med på styrketrening her. Jeg begynte selv med det for noen måneder siden, etter å egentlig vært litt lat i mange år. Tenkte ikke på sexlivet når jeg begynte, ville egentlig bare bli sterkere generelt. Men merker faktisk at jeg holder ut lenger i senga allerede. Trener både legg og lårmuskelatur, og det anbefales absolutt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke flere ganger i uken, men den posisjonen var bare tyngre enn før, kanskje tilvenningssak?

Anonymkode: d8c83...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, squatting med kettlebell funker. Trente masse av det i fjor, ikke så mye i år... og det merket jeg godt da jeg skulle ri litt igjen forrige helg.

Anonymkode: 05168...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere,

jeg og typen har vært sammen i ca 1 år, sexn har vært kjempebra - men av en eller annen grunn har det alltid vært han oppå meg.

Det vil si 90% av tiden! Jeg har alltid vært kjempe delaktig i form av at jeg har både ridd og ja gjort masse annet, men i dette forholdet har han som regel endt opp oppå meg.

Jeg har snakket med han om det og sagt at jeg gjerne vil være mer delaktig.

Vel, vi gjorde dette forleden. Jeg oppå han, og for å være ærlig så ble jeg drit sliten! Følte jeg hadde mistet det helt! Endte opp med doggy og det er helt greit! Dette er ikke et problem sånn sett, sexn var drit bra uansett og vi koste oss begge to!

Jeg har derfor spørsmålet til dere;

Har dere noen tips til hvordan man kan bli flinkere på dette? Første som faller meg inn er; gjør det oftere, bli sterkere!

Det skal jeg absolutt gjøre, men jeg ble rett og slett veldig sliten i muskelaturen! Sånn at jeg da ikke greide mer!

Presiserer at dette ikke er et problem sånn sett, men jeg ønsker bare å være bedre for han og oss på dette😊

Håper på noen erfaringer!

Anonymkode: d8c83...0d8

Gjør det oftere, og flere repetisjoner for hver gang. Det er slik du blir godt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i et nytt forhold og vi har sex HELE tida. 😂 

Vi hadde en god samtale om sex, preferanser og beskyttelse før vi begynte å ha sex, da sa jeg at det er vanskelig for meg å ri da jeg er lav, så jeg får lite nytelse når jeg må konsentrere meg om å få skikkelig tak med knær/lår og i tillegg bruke masse andre muskler jeg aldri bruker. Jeg er slank og i god form, så det er ikke problemet. Så vi har endt opp med at han gjør mye av arbeidet, tilogmed når jeg er oppå, han tar seg av jukkingå derfra og det funker bra. Jeg gjør opp for meg ved å være helt med, øyekontakt, åpenhet, sårbarhet, kyssing, stryking, slikking på halsen. Jeg tar meg også god tid og gir en fantastisk BJ så ofte jeg kan. Tenker at man må bruke de evnene man har og ikke stresse med det man gjerne ikke kan gi. Vi er begge tilfredsstilte og får orgasmer, og koser lenge etterpå mens vi hvisker søte ord i ørene til hverandre. Ser virkelig ingen grunn til å bli bedre til å ri dersom alt det andre funker, man er jo ikke superhelt!

Anonymkode: 8ee84...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et nytt forhold og vi har sex HELE tida. 😂 

Vi hadde en god samtale om sex, preferanser og beskyttelse før vi begynte å ha sex, da sa jeg at det er vanskelig for meg å ri da jeg er lav, så jeg får lite nytelse når jeg må konsentrere meg om å få skikkelig tak med knær/lår og i tillegg bruke masse andre muskler jeg aldri bruker. Jeg er slank og i god form, så det er ikke problemet. Så vi har endt opp med at han gjør mye av arbeidet, tilogmed når jeg er oppå, han tar seg av jukkingå derfra og det funker bra. Jeg gjør opp for meg ved å være helt med, øyekontakt, åpenhet, sårbarhet, kyssing, stryking, slikking på halsen. Jeg tar meg også god tid og gir en fantastisk BJ så ofte jeg kan. Tenker at man må bruke de evnene man har og ikke stresse med det man gjerne ikke kan gi. Vi er begge tilfredsstilte og får orgasmer, og koser lenge etterpå mens vi hvisker søte ord i ørene til hverandre. Ser virkelig ingen grunn til å bli bedre til å ri dersom alt det andre funker, man er jo ikke superhelt!

Anonymkode: 8ee84...d40

Elementærkurs i god sex!!!  👫

Anonymkode: 1f853...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ri er jo kjempelett. Du kan jo bare stå på kne og twerke. Jeg er lite trent, men kan likevel gjøre dette så lenge jeg bare vil. 

Anonymkode: f6346...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ri er jo kjempelett. Du kan jo bare stå på kne og twerke. Jeg er lite trent, men kan likevel gjøre dette så lenge jeg bare vil. 

Anonymkode: f6346...2ac

Ikke like enkelt om man er så kort/partner er så bred at knærne ikke når nedi underlaget. Dessuten er ikke all mannfolka like fan av twerking som noen damer. De ønsker mer friksjon, og da opp og ned på staken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smilo skrev:

Dessuten er ikke all mannfolka like fan av twerking som noen damer. De ønsker mer friksjon, og da opp og ned på staken. 

Ja, min liker rett opp og ned. Twerking er ok, men ikke det beste, synes han. 

Anonymkode: 0a157...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør anal som trening i starten når du skal ri....

Det er jo som kjent mest slitsomt når du skal opp, men siden anal er drita ubehagelig så finner man ekstra styrke og motivasjon til å løfte seg opp for å slippe den digre kuken i rassen et lite sekund...og ned igjen ordner jo tyngdekraften med sakene så...👍🏻

Anonymkode: a9ef9...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør anal som trening i starten når du skal ri....

Det er jo som kjent mest slitsomt når du skal opp, men siden anal er drita ubehagelig så finner man ekstra styrke og motivasjon til å løfte seg opp for å slippe den digre kuken i rassen et lite sekund...og ned igjen ordner jo tyngdekraften med sakene så...👍🏻

Anonymkode: a9ef9...e24

Tullprat! 

Anonymkode: 1f853...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullprat! 

Anonymkode: 1f853...542

Hva da? 😢

Anonymkode: a9ef9...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...