Gå til innhold

Trodde cravingsen skulle gi seg etter graviditeten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men neida her sitter jeg å hiver i meg saftis etter saftis akkurat som da jeg var gravid. Babyen er nå litt over en uke. Noen som har opplevd det samme? Klarer ikke la være da jeg har en abstinensfølelse i kroppen og blir skikkelig irritert og sur om jeg ikke spiser det. Hadde håpet at dette ville gi seg etter fødsel.

Anonymkode: 8683e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sykeste søtsug sikkert 4-5 måneder etter fødsel.. MÅTTE ha noe søtt hver eneste dag

Anonymkode: 8b782...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en helt syk matlyst etter fødselen som varte i et par mnd, og da spesielt søte ting også! Jeg fikk et annet syn på mat var det nesten som! Det som ikke var så godt ble plutselig kjempe godt! Jeg gledet meg til å spise rett og slett! Det ga seg etter et par mnd 😊

Anonymkode: bb356...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for min del var det mye verre etter fødselen. Hadde en enorm appetitt så lenge jeg fullammet, ble mye søt og feit mat. Gikk ikke ned i vekt for å si det sånn!

Anonymkode: 7fb6b...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å føde er en stor påkjenning for kroppen, og om du ammer, så trenger kroppen mat! Mye mat! Jeg ville spist mer mettende og næringsrik mat, så forsvinner forhåpentligvis cravingsen :)

Anonymkode: 8824b...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun cravings på en spesiell type saftis akkurat den samme som når jeg gikk gravid. Har egentlig ikke noe sug på verken mat,godterier eller noe annet. Kun denne isen. Håpløst 😂 

Ts

Anonymkode: 8683e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...