Gå til innhold

Hvilke bilder bør en egentlig ha på datesider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er endel emner om hvilke bilder en bør ha på en dateside, men ingen av trådene har egentlig svaret heg vil ha frem. Vet jo at uklare bilder/bilder med flere/ baderomsbilder/halve hoder etc.. ikke er noe å ha på dateside. Men hva bør en ha? Holder det med et ansiktsbilde  hvor en smiler? Bør en ha et bilde av seg selv i helprofil/ Restaurantbilde kontra tur i skogen? 

Anonymkode: 8ff5d...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å få mange forskjellige svar. Jeg helgarderer ned bilde av fjes, kropp, på tur, restaurant etc

Anonymkode: a5f7a...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 bilder der smilet ditt og øynene vises godt, samt et helfigur. Bilder som viser deg slik du faktisk ser ut og ikke glansbilder. Gjerne bilder der en hobby du har vises. Har du hund setter jeg pris på om du har et bilde av den, for jeg er allergisk og unngår menn med hund. 

For meg er supertrente menn uaktuelle, og bilder med bar overkropp er "nei" med en gang. Er du supersporty er det nei. Bilder av barna dine er nei, ikke eksponer de på tinder. Skurrete bilder eller bilder med flere på er også nei.   

Anonymkode: b18d3...3cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bilder uten klær og/eller med solbriller er nei for min del.
Jeg tenker at de personene kun er ute etter sex og da helst av den uforpliktende typen

Endret av Mamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ha bilder som viser en nå, hvordan man ser ut nå(har vært på date nylig med to stk jeg ikke kjente igjen fra bildene... Han ene innrømmet etterhvert at noen av bildene på profilen hans var mer enn 10 år. Ikke innafor! ) Et par fine ansiktsbilder og helfigur (tror sistnevnte er viktig for både kvinner og menn).

Menn som har bilder av seg selv med solbriller, og kun det, er bare teit. De tror vel at de virker kule da, men hallo mann! Jeg vil se øya dine. 

Endret av Måneskinn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Ser det er endel emner om hvilke bilder en bør ha på en dateside, men ingen av trådene har egentlig svaret heg vil ha frem. Vet jo at uklare bilder/bilder med flere/ baderomsbilder/halve hoder etc.. ikke er noe å ha på dateside. Men hva bør en ha? Holder det med et ansiktsbilde  hvor en smiler? Bør en ha et bilde av seg selv i helprofil/ Restaurantbilde kontra tur i skogen? 

Anonymkode: 8ff5d...d92

Et bilde du også kan vedlegge din neste jobbsøknad til drømmejobben din. 

Anonymkode: 9ee6c...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...