Gå til innhold

Kjærlighetssorg


Margarethw

Anbefalte innlegg

I går ble jeg dumpet av en utrolig flott kjæreste. Og jeg sitter her med knust hjerte. Jeg kommer nok aldri til å se han igjen og det blir ikke lett og finne en som han igjen. Han var snill tvers igjennom, men følelsene sviktet fra hans side. Ingen av oss har gjordt noe galt og jeg vil gjerne at vi skal være venner og henge sammen etterpå fordi før dette forholdet og samboerskapet hadde jeg mistet meg selv helt, hadde mye mer angst og jeg var svak og hadde så og si null venner som stilte opp og likte å henge med meg. Han har gjordt meg sterkere og d vil jeg bevare. Jeg vil kunne flytte for meg selv og lære å elske meg selv. Ha respekt for meg selv og kunne vise følelser og gråte for meg selv og for andre. Få flere venner men samtidig lære meg å trives i mitt eget selskap. Også vil jeg ikke glemme det vi hadde for han har hatt positiv innvirkning på meg. Har så angst for å bli ensom, forlatt av alle og miste meg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å bekymre deg mindre og Ikke tro det verste om fremtiden. Det kommer til å gå bra. Du klarer deg. De fleste opplever og overlever en kjærlighets sorg. Selv om det er vondt. Ta med deg de gode erfaringene videre og bruk dem til noe positivt. Finn deg et godt miljø feks et kristent ungdoms miljø der du kan få nye gode venner og et godt nettverk. Det gjorde jeg og har aldri angret på det.

Anonymkode: c1db3...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...